April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zit ik al die blz door te lezen terwijl er hier een samenvatting staat! :p

Maar Topgear vind ik wel een leuk programma, hoor. Mag ik graag naar kijken.

De controle bij de VK is voor mij nog steeds om de 4 weken. Moet maandag weer, ben benieuwd of de volgende afspraak dan over 3 weken is.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    He Jopie, welcome back

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He daar is Jopie ook, gezellig!
    Ik vind Top Gear ook best wel grappig, maar deze heb ik al gezien. Hou niet zo van herhalingen.

Tussendoor even mn aqua aan het verversen :) Hoe gaat het met jouw aqua Loeki?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja goed, laat het nu helemaal met rust even en heb alle visjes nog, sinds de kerst niets meer verdwenen. Heb wel twee guppen die vreemd doen en totaal niet groeien, maar ach, inteelt heb je altijd bij guppen.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Kreeg vandaag een mailtje van m'n man. We hebben nu 3 mogelijke jongensnamen. Ga nou ook niet meer verder zoeken. Straks krijgen we nog moeite met kiezen :)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :( Mijn accu zit op 15% gaat wel snel vanvond.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wij hebben gelukkig al 1 jongens en 1 meisjes naam. Kiezen hoeft niet meer.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik wil de knoop doorhakken als m'n man thuis is, dat gaat wat makkelijker vind ik. 't is voor hem allemaal nog zo onwerkelijk.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We zijn de novembermama's u al ruimschoots gepasseerd. Ik had er even bij stil willen staan, maar hun laatste pagina is net de pagina waarop we Meliske haar bericht ontvingen, dus het is er niet van gekomen. Pfff, krijg haar toch niet uit mijn gedachte hoor. Het spookt nog steeds door mijn hoofd.

Vanmiddag bij de Prenatal ook weer. heb een slaapzakje met (B)ENGEL gekocht, ik meende dat zij me op het idee heeft gebracht, dan voelt het in eens heel dubbel allemaal.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tja, ik hoop dat ze de moed en kracht kan vinden om door te gaan. En misschien ons kan laten weten hoe het gaat. Want dat spookt het meeste door m'n hoofd. Hoe kan dat nou zomaar gebeuren. Snap het eigenlijk niet goed.

Kan me voorstellen dat het dubbel is om dat slaapzakje te kopen.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Was idd Meliske die daar mee kwam Loeki, onze shopaholic. Elke keer verwacht ik haar hier en dan schiet het weer door mn hoofd. Zal nog wel een tijdje zo blijven denk ik.
    Wat fijn Jopie dat jullie nu uit de namen zijn, wij gelukkig ook. We hebben alleen geen meisjesnamen bedacht omdat ik op beide echo's toch duidelijk zn balzakje en piemeltje heb gezien, maar als het toch een meisje blijkt te zijn zal het een hele klus worden na de geboorte....

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha mijn vriendin kon pas na drie dagen een naam bedenken.

Ik ga zo op standby denk ik :(

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dat vraag ik me ook elke keer af Jopie, ik weet niet of ze autopsie laten doen maar hopelijk krijgen ze dan wel meer duidelijkheid. Misschien dat het iets is waar ze bij een vlg. zw. schap rekening mee kunnen houden. Maar op sommige vragen zijn soms ook geen antwoorden, dus misschien komen ze er wel nooit achter waarom. Ik hoop maar dat de bevalling is meegevallen en dat ze het een keer een plaatsje kunnen geven.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan je je laptop niet aan de adapter doen dan Loeki? Of heb je het over je eigen batterij? :)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pffff, net op tijd de netspanning aangesloten.

Ik zou wel een autopsie laten doen denk ik. Als mijn meisje spontaan zou overlijden zou ik willen weten waarom en ik zou ook willen weten of het bij een volgende zwangerschap weer zou kunnen gebeuren of dat het gewoon domme pech is geweest.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loekie's batterij heeft er volgens mij mee opgehouden, ze staat nu offline. Ben jij er nog Jopie?

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het lijkt me toch dat je wilt weten wat de reden is waarom het niet goed is gegaan.....

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Jahoor ik ben er nog, en Loeki ook nog dus :p

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zou het wel willen weten idd.

Ja ik ben er nog zorra, manlief is even voor me naar boven geholt voor de adapter. Ik heb een groot voedingskussen gekocht en dat is nu super handig om de laptop op te zetten ;)

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ah daar ben je weer :D Ja ik zou persoonlijk ook voor een autopsie kiezen, hoe moeilijk het me ook lijkt om te weten dat je kindje daar dan ligt. Maar de onzekerheid van niet weten wat er met mn kindje is gebeurd dat zou dan de rest van mn leven aan me blijven knagen. En misschien is het idd iets wat ze bij een vlg. zw. schap kunnen voorkomen. Maar ik begrijp best dat er mensen zijn die het heel moeilijk vinden om zo'n autopsie te laten doen, je weet toch een beetje wat er dan gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina