Ik heb eens een autopsie laten doen op mijn babykonijntje (is natuurlijk iets heel anders, maar ter illustratie). Zij bleek een heel besmettelijke ziekte te hebben, heel naar, maar ik heb toen wel mijn andere konijnen kunnen enten en zo hun van hetzelfde lot kunnen sparen. Dus zo'n autopsie is echt heel erg belangrijk.
Nee ik zou het adres niet weten Jopie, misschien heeft ze ém ondertussen dan ook wel uit de lucht gehaald. Omdat ze hier haar album ook leeg heeft gehaald. Welke kleur heb je Loeki? Die rood met oranje (denk dat je die hebt gekocht) of die turkoois met lime?
zooo wat een geklets! Leuk om te lezen hoe jullie verliefd werden en elkaar hebben ontmoet. Ik ga trouwens al om de 3 weken naar de vk. En heb leuke spontane meiden. tenminste 2 ken ik er nu, de 3e nog niet. Ik zou ook autopsie laten doen,zou het willen weten. Moet echt veel aan Meliske denken. Zou ze al bevallen zijn? Wat zal zij onzeker zijn als ze opnieuw in verwachting raakt. Als ze dat al zou willen/durven. Zouden jullie er weer direct voor gaan? Of nog wachten?
Het lijkt me dat je wel even tijd nodig hebt om het verlies een plekje te geven. Ik zou denk ik dus niet direct opnieuw beginnen....
Ik zou er direct weer voor gaan, heeft bij mij lang genoeg geduurt om zwanger te raken, dus als ik weer 10 maanden bezig zou zijn ben ik zo een aar verder. JA ik houd het graag simpel Zorra.
Hoi Pientje, gezellig dat je er ook bent! Nou dan komen we vast wel aan die 740 Ik denk dat Melissa al wel is bevallen, ze zullen haar vast niet zolang laten lopen. Of de weeenopwekkers moeten nog niks gedaan hebben.... Ik zou het echt niet weten of ik meteen weer voor een vlg. zw. schap zou gaan, ik weet wel dat ik daar absoluut niet aan moest denken na de couveusetijd van mn dochtertje, was daar geestelijk nog helemaal niet aan toe. Dus misschien dat ik dat helemaal niet zou zijn als mn kindje was komen te overlijden.
Ja en dan te bedenken dat ze ok nog zou trouwen op 9 jan. maar dat ook afgeblazen heeft. Ze heeft het wel voor haar kiezen gekregen in 2007.
Zullen ze haar dan niet via een keizersnee halen. 't Lijkt me onmenselijk om zolang met een dood kindje in je rond te lopen....
Oja Zorra ik had een reactie van Menzis over dat FNV-kraampakket. Dit is wat er in het serviceboekje "alles wat u moet weten over uw collectieve zorgverzekering" staat : Heeft u als FNV-lid een aanvullende verzekering dan krijgt u ook het FNV-kraampakket (met uitzondering van FNV Jong Zorg) Dit is wat ze zeiden bij Menzis : Het stukje tekst wat u bedoelt in het boekje betreft het kraampakket van Menzis. Er is geen appart extra Kraampakket voor FNV verzekerden. Uw kraampakket wat u van Menzis ontvangt zit alles in wat u nodig zult zijn. Tevens kunt u een verrassingsdeel verwachten. Maar dat je dat kraampakket krijgt heeft toch niks met FNV te maken? Vind het dan wel raar beschreven in dat stukje van het serviceboekje.
Nou dat trouwen was natuurlijk wel iets wat ze eigenlijk helemaal niet zag zitten en ze daar alleen maar druk om maakte, dus of ze dat echt erg heeft gevonden dat het niet door ging? Ze was juist erg opgelucht dat ze nu niet de achternaam van haar schoonfamilie kreeg. Maar wel natuurlijk veel stress gehad door schoonfamilie, en oma die kwam te overlijden (was Melis oma toch?)
Ik zou het echt niet weten. Ik hoop dat ze de komende week de moed kan vinden om ons op de hoogte te brengen, maar dat zal wel heel moeilijk voor haar zijn.