April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik liep vooruit, :D . Ik zag dat er veel gekletst was.

Ik ben ook gestopt met roken. Nu bijna 3 jaar geleden. Dat was moeilijk, maar nu ben ik zo blij dat ik niet meer rook. Ik voel me veel fitter en zelfs mooier.

Jopie: hoe kom jij aan je gebruikersnaam? Loeki weet ik!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ha hoe kom je aan Bosi333?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Die 333 staan nergens voor.

Maar Bosi zijn mijn vriend en ik samen met de voornamen.

Ik bo ( voor mijn volledige naam moet je maar op mijn hyves kijken. Ik heb nogal een aparte naam, die misschien nog twee keer voorkomt in nederland) en mijn vriend heet simon.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn parkiet heette Jopie. Die is inmiddels een tijdje geleden overleden op de respectabele leeftijd van 9 jaar.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Maar ik ga nog even op jacht naar een jasje. Hier in het dorp heeft het babywinkeltje 50% korting. Ff neuzen of er nog wat leuks tussen zit!

Tot laters!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes met sneupen Jopie.

Dus jij zit op hyves Bosi. Daar begin ik maar niet aan, heb al een dagtaak aan het forum ;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja maar niet erg actief hoor.

Ik hoop dat je kunt slagen jopie!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Weet je dat ik het nu heel moeilijk vind om dingen te gaan kopen. Met meliske steeds in mijn achterhoofd ben ik zo bang dat ik straks alles voor niets in huis haal, kans is echt super klein, maar het spookt wel steeds. Gisteren bij de Prenatal ook, ik wilde een jasje kopen, maar kon me er simpelweg niet toe zetten, alleen de slaapzak gekocht want die was in de uitverkoop en anders kan ik hem straks niet meer krijgen, maar verder ben ik heel terughoudend met kopen (geworden).

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat snap ik,

Mijn schoonmoeder heeft dat vanaf het begin ook tegen ons gezegt. Zij heeft haar eerste kindje bij de geboorte verloren.

Toen waren er nog geen echo's, en het kindje bleek een waterhoofd te hebben. Dat was te laat gezien, en het kindje paste dus niet door de uitgang.

Is toen dood gegaan. En later gehaald. :(

Maar in deze tijd zien en kunnen ze veel meer.

Waarschijnlijk was het kindje van meliske in aanleg niet goed. Een hartje stopt niet zomaar.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, dat is natuurlijk zo, maar een defect aan het hartje hadden ze bij de 20 weken echo moeten zien. Bij een tevroeggeboorte kan ik me iets voorstellen, maar zomaar een dood kindje in je buik lijkt me heel vreemd.

11. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    :cry:

Bedankt Loekt dat je me op de betreffende pagina hebt gewezen.

Wat erg! Zoals alle anderen heb ik er gewoon geen woorden voor! Dit had niemand meer verwacht.

Meliske als je dit nog zou lezen: ik wens je uit het diepste van me hart alle sterkte en geduld van de wereld. Geef het de tijd! Dit heeft echt een grote impact. Ik denk, zoals alle anderen, ook aan jou.

Loeki dit nieuws heeft natuurlijk ook impact op ons. Je verwacht zoiets gewoon niet. Ik had het er laatst ook over met iemand anders die ik hier op het forum heb leren kennen. Haar kindje is met 36 wk overleden, omdat de placenta ermee opgehouden was. Mijn tante heeft ook haar kindje niet levend mogen zien. Bij 7,5 maand is het in de buik gestorven. Het zijn dingen die echt heel erg zijn, maar wat we allemaal toch in ons achterhoofd moeten houden. Dit soort gebeurtenissen houd me niet tegen om verder te gaan, maar ik blijf me er wel van bewust dat dit ook bij een van ons kon of nog kan gebeuren, al hoop ik en bid ik dat dit niet het geval is!

Ik wil jullie allemaal sterkte wensen met deze gebeurtenis en het verwerken ervan!

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nou, ik ben dus niet geslaagd... En het is nog rotweer ook! Moest ook aan Meliske denken, er hingen van die schattige spijkerrokjes met 50% korting :cry:

Ik ga straks even naar Prenatal, m'n doos ophalen en kijken of ze daar een onzijdig jasje hebben mt 62. Nooit geweten dat dat zo moeilijk was :(

13. Niet meer actief

Wat is hyves?

Ja ik snap ook niet dat ze niets gezien hebben op de 20 weken echo bij Melis. En dan ook nog niet eens op de pretecho.

Ik heb zo ook eens ons lijstje door zitten kijken. Ze was wel al heel veel aangekomen. Ik zit heel de tijd te denken zou dat een symptoom zijn van iets.

Het is nu echt alleen maar gissen voor ons.

14. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Maar is het al duidelijk wat de oorzaak is? Ik heb helaas geen tijd om alle pagina's terug te lezen, ik weet dan ook niet of Meliske in de tussentijd hier nog is langs geweest. Ik kan me goed voorstellen dat ze nu geen behoefte heeft aan dit forum.

15. Niet meer actief

Ik denk dat we met alles aan Melis denken. Wat denk je als bij dalijk bevallen zijn. Ik denk dan echt aan haar engeltje en ook aan onze sterretjes.

16. Niet meer actief

Nee we weten nog niets. Ze heeft alleen al haar foto's uit haar album verwijdert.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oempje, het is verschrikkelijk nieuws, maar we slaan ons er wel doorheen en na de eerste schok beseffen we nu alleen maar hoe gelukkig we moeten zijn met onze kleintjes. ik hoop dat je niet te veel geschrokken bent. Velen van ons dachten aan stoppen met posten, maar we hebben nu juist heel veel aan elkaar en delen onze zorgen en verdriet.

Wat Hyves precies is kan Bosi beter zelf uitleggen denk ik. Ik ken het wel, maar zit er niet op.

Ja, Melis was wel veel aangekomen, maar ze had in verhouding met velen van ons juist heel weinig klachten. Ze heeft haar kleine meid nooit echt veel gevoeld, misschien had dat een teken moeten zijn. We zullen het wellicht nooit weten.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik denk niet dat we moeten gaan gissen naar oorzaken en symptomen. Dan maken we alleen ons zelf de kop gek.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je hebt gelijk Jopie, jammer dat je niet kon slagen voor een jasje, het is ook echt takke weer hè, vanaf maandag wordt het droger en kouder. heb nu eindelijk de winterbanden maar onder mijn auto laten zetten.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ga weer naar friesland.

We nemen een ledikantje en een commode waarschijnlijk mee terug, :p

Nee dames, niet gissen naar de symptomen. Ik voelde de baby ook niet vaak. Nu wel iets meer. Maar dat ligt ook aan de ligging van de placenta.

Deel Deze Pagina