April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja precies Bosi, komt allemaal wel goed. Veel plezier in Friesland, rij voorzichtig het is hier takke weer en het waait best hard.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Veel plezier in Friesland Bosi!

Ik ga er ook weer van tussen.

3. Niet meer actief

Ik ga zo ook weg. Bleh lekker in dit weer.
    Heb eigenlijk helemaal geen zin, maar ja we hebben afgesproken he.

Doei meiden.

4. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Nee gissen is niet goed, het kan allerlei oorzaken hebben en ik geloof ook dat sommige dingen gaan zoals ze moeten gaan (het lot zeg maar), daar kunnen wij niets aan doen. Wij hebben daar de kracht en de macht niet voor. Er werd ook het voorbeeld genoemd van iemand die zonder enige aanwijzing opeens een hartaanval krijgt, dat soort dingen zijn echt onverklaarbaar volgens mij. En dat moeten we ook niet proberen te verklaren. Maar kan me voorstellen dat als je zoiets moet meemaken, je wel wil weten hoe het gekomen is.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dan ga ik ook maar iets nuttigs doen.

Laters.

6. Niet meer actief

Goedemorgen ben ik braaf klaar met het lezen van al die pagina's zijn jullie allemaal weg :)

Ik heb vannacht super geslapen gelukkig was ook wel erg moe.
    eigenlijk heb ik weinig toe te voegen aan hetgeen wat allemaal besproken is. wel leuk om te lezen hoe jullie de mannen ontmoet hebben, bij ons cliche in de disco maar ik had al een vriendje en toen is hij bijna een jaar achter me aan blijven zitten en het werkte. inmiddels al lang geleden (ontmoet in 1993) en nu samen een kindje wie had dat gedacht. :)

Kopen jullie dat voedingskussenivm de borstvoeding of is dit ook nog makkelijk voor wat anders :(:

nou tot straks

7. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Oooh dat heb ik even gemist, hoe iedereen zijn man heeft ontmoet.

Dat voedingskussen wil ik kopen voor nu om lekker mee te slapen. Kan je hem onder je nek, onder je buik en tussen je benen stoppen, en voor de borstvoeding idd en als je klaar bent met borstvoeding geven en je kindje in slaap is gevallen, dat je hem/haar daar dan in kan leggen.

8. Niet meer actief

Hoi Oempje, ja het waren ook veel pagina's die na gistermiddag zijn geschreven.
    ik ga me zo verzorgen en dan maar eens de boodschappen halen. (ik wordt lui van het niets doen :) :) )

Ik heb dat kussen niet maar ikhelp me met klein kussentje ik vind een groot kussen zo onhandig in bed. Het ligt nooit zoals ik het wil hebben :)

9. Niet meer actief

sjongejongejonge
    smeisjesmeisjesmeisje
    Wat kunnen jullie bebben zeg, niet normaal meer. Kom ook even een dagje niet en dan zijn jullie ongeveer 15 pagina's verder ofzo. Ben de tel kwijt hihihihi
    Even denken of ik alles nog terug kan halen.
    Een streep heb ik ook al heel licht en mijn navel is nog normaal.
    uhhhhm wat was er verder nog.
    O,ja mijn man heb was een gezamelijke kennis van mijn ex en mij. Maar nu dus niet meer hihihihihi.
    ..........................
    Ik was woensdag ook bij de ikea en daar liepen ook allemaal zwangere dames. Dus wie weet...
    en verder is het vergietje leeggelopen hihihihi
    Ik ga zo ook maar weer even liggen want mijn onderrug doet nu alweer zeer :(

10. Niet meer actief

PRDM doe dan maar rustig aan met je rug.
    en vandaag zullen er wel niet zoveel blz volkomen aangezien iedereen weekend heeft en veel mannen thuis zijn. :)

11. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn man werkt vandaag tot een uur of 13. Daarna wel weer op pad ja...

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man is wel thuis, maar die is nu virtueel aan het bowlen ;). Ik loop wat op te ruimen en zo, denk dat de nesteldrang toch gaat komen.

Ik heb onwijs veel moeite met naar de wc gaan, niet omdat ik verstopt zit, maar ik kan geen kracht zetten, doet allemaal zo zeer deze week. Drink nu wel weer Laxo in de hoop het iets gemakkelijker te maken, maar het helpt nog niet echt. Eet ook te weinig vezels. Kun je testen op www.vezeltest.nl Dus moet daar eens iets aan veranderen denk ik.

Ben ook voor de zoveelste keer mijn bed aan het verschonen, borsten lekken als een tierelier. Als ik 's avond in bed ga liggen en ik lig op mijn rug dan zie ik al druppeltjes verschijnen en na 2 minuten loopt er gewoon een klein stroompje vocht langs mijn zij, heel vervelend.

@ Oempje we hebben ook een topic voor Meliske geopend in de Lounge als je nog een berichtje aan haar achter wil laten.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, wat vervelend zeg. Ik dacht dat het beter ging met de Lilypadz?

Dizzy, fijn dat je goed hebt geslapen. Dat mocht ook wel weer!

Ik ben geslaagd voor een jasje. De allerliefste, allerzachtste hihihi. Wit (niet echt practisch natuurlijk, maar ja) met een beertje erop! En ik heb net de doos van Prenatal opgehaald. Ik vind hem wel leuk!

Er zit in:

* pak pampers new born
    * bon voor € 5,-- retour bij aankoop van pak pampers
    * bewaardoos voor Pampers billendoekjes + proefverpakking
    * bibi fopspeen
    * bibi anti lekspeen (waarom doen ze er geen flesje bij :(:)
    * nutrilon opvolgmelk + bewaarpotje en monddoekje
    * proefverpakking persil sensitive
    * proefverpakking seba med baby badschuim
    * proefverpakking sudo crem

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik vroeg me ook af of die speen op alle flessen passen, want anders heb je er niets aan.

Het ging een tijdje goed met de lilypadz, maar ik lek nu zo veel dat het er gewoon onderdoor komt, denk er nu over om dan maar gewoon met een bh aan te gaan slapen.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En op de website van de lilypadz staat dat je door de druk van de pads juist niet meer zou lekken :(

Voor de bibi speen zul je wel een bibi flesje moeten kopen....

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat is dus niet helemaal waar er loopt altijd wel wat vocht onder de padz bij mij (misschien doe ik het niet goed hoor, maar hard drukken doet zeer). Vooral links is net een kraantje.

Leuk dat je geslaagd bent voor een jasje. Ik heb in het dorp even gekeken, maar ben nog niet geslaagd

Is er al iemand lid geworden van de Jonge ouders voordeel club?

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zit denk ik dan weinig anders op om met een bh aan te slapen. Vind dat echt niet prettig, dus ik hoop maar dat ik niet zo ga lekken....

Ik heb trouwens hier ergens ook gelezen dat meiden een handdoek in bed leggen onder de borsten, maar dat wekt natuurlijk alleen als je stilligt.

Weet iemand of zo'n badsteun handig is? Waar je je kindje in kan leggen zodat je je handen vrij hebt, met badderen?

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ben niet lid geworden en ben het ook nog niet van plan. De aanbiedingen spreken me niet echt aan.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, mij tot nu toe ook niet, maar was even benieuwd.

Ik heb het geprobeert met een handdoek, maar het ligt niet lekker en ikk ben zo'n draaikont dat ik al snel naast de handdoek lig, dan was ik liever 2x in de week mijn lakens.

Het is nu wel tijd voor mijn beautyslaapje. ;) Manlief moet me echt na 2 uur wakker maken, want anders slaap ik vanacht niet meer.

Tot later.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Slaap lekker dan maar! Ik ga even lekker in bad.

Laters!

Deel Deze Pagina