April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    oempje - gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!!! welke opleiding heb je gedaan?

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Minyaweth- Gefeliciteerd en welkom!!!

Loekie - Leuke lamp heb je!!!

Meliske- Ik heb ook al best veel pakjes hoor kan me echt niet inhouden en heb ook al veel gekreken maar ja waaromzou je je inhouden toch!!!

Oempje- Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!!

3. Niet meer actief

Hallo!

Gisteravond goed nieuws gehad! Mijn vriendin is bevallen van een gezonde zoon! Ze was 36 weken zwanger en hij weegt 8 pond! Maar goed dat ze het niet helemaal uit heeft hoeven zitten!!
    Ze heeft een zware zwangerschap gehad en de bevalling ging erg soepel! Ben zo blij voor d'r.

Hier nog 11 dagen tot de echo en leef d'r echt naartoe! Ben nu aan het werk, valt best zwaar deze week. Gelukkig ben ik lekker 2 dagen vrij hierna. Morgen heerlijk uitslapen. Want de wekker gaat al de hele week om 5.30 pffff....

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Minyaweth; welkom en nog gefelie!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Oempje: Gefeliciteerd met je diploma!!!

@ Annabel: de trap heeft uiteindelijk wel één kleur gekregen, maar het om en om schilderen is er voor om te zorgen dat je ook naar boven kunt lopen als de treden nat zijn. Eigenlijk nooit over nagedacht dat je de treden ook om en om een kleur kan geven, is eigenlijk wel leuk.

@ Mo666: Fijn dat het bij je vriendin allemaal zo goed gegaan is.

Ik moet nog 5 nachtjes slapen voor mijn echo, wordt steeds spannender. Mijn broeken gaan steeds strakker zitten. Mijn hardlooptights kan ik echt niet meer aan, alleen nog een korte broek. Zit denk ik niets anders op dan straks de broeken van mijn man te pakken als ik ga sporten. Maar even op zoek naar positietights.

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

@ Oempje: gefeliciteerd met je diploma! :D Waarvoor ben je precies geslaagd?

7. milou

milou Niet meer actief

ik heb onze trap wel in twee kleuren geschilderd. om en om lichtblauw en donkergrijs. die kleuren zitten ook in de vloer die we hebben laten verspringen. ziet er leuk uit. en ik ben het na 3 jaar echt nog niet zat (want dat hoor je dan vaak).

al mijn lage heupbroeken kan ik nog gewoon aan, maar de wat hoger sluitende broeken zitten zittend niet meer zo prettig, kwam ik gister autorijdend achter (gelukkig hoefde ik maar 2 uur te rijden pfff).

maandag de eerste echo, daarna maar eens gaan kijken voor een broek erbij...

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Milou in de auto doe ik gewoon mijn broek los. Blouse er over heen en niemand die het ziet. Wel voor je uit stapt weer dicht doen natuurlijk ;)

Als de echo donderdag goed is ga ik zaterdag positiebroeken kopen, want degene die ik heb zitten niet lekker. Heb even nieuwe foto's in mijn album.

9. Hoi allemaal,

Er komen nog steeds nieuwe mensen bij zeg! Welkom allemaal!
    Ik heb m'n echo ingescand en in m'n album gezet.

10. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    Hoi meiden
    nog een april moeder als het goed is komt de baby 9 april de 3e als het goed gaat.(ik heb al een dochter van 7 en een zoon van 4)
    erg leuk al die berichten heeft er nog iemand tips om van het roken af te blijven? het lukt me maar niet en ik wil zo graag stoppen.
    voor alle onzekere onder ons wil ik nog even kwijt dat je via internet een hart apperaatje kan huren dan kan je thuis het hartje van de baby horen wanneer je maar wilt.
    groetjes en allemaal gefeliciteerd

11. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Ik heb me nog niet echt veel laten zien op het forum van april mama's maar ga jullie ook effe verlaten. Niet omdat er iets fout is want ik heb vanmorgen nog een echo gehad en daarop was alles helemaal goed. De kleine groeit goed en het hartje doet het fantastisch... Het heeft zelfs al bewogen en bleef bewegen en volgens de echovrouw is dat heel erg vroeg maar het gooide nu al met de benen en armpjes echt geweldig om naar te kijken.
    Maar ik ga jullie verlaten omdat ik zo onzeker word van bepaalde verhalen op de site. Sommige dingen zijn heel nuttig maar sommige dingen wil ik maar niet weten want ik word anders echt gek van het twijfelen....
    Dus totdat ik een beetje door de kritieke fase heen ben kom ik effe niet... Ik wil jullie heel veel plezier wensen met het zwangeren en geniet ervan... Dat ga ik namelijk ook doen... En ik spreek jullie gewoon over een paar weken weer!!!

Veel liefs Ivana

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @punkey- Van harte gefeliciteerd en welkom bij de april mamas

@ivana- Ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoor af en toe lees je van die verhalen dan denk je oke dat wilde ik nou net niet weten.
    Maar ik hoop dat je snel weer terug komt meid!!!

groetjes nandine

13. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Dag meiden!!

Nogmaals, zoals iedereen doet, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Dit is echt een wonder om te mogen ervaren.. Ik mag me tevens aansluiten bij de april-mama's.. :) Ik ben uitgeteld (als het klopt volgens mijn berekening) op 21 april! En heb aanstaande dinsdag, 5 september mijn eerste echo..
    Ik wens jullie allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap toe!

Veel liefs,

Debby

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Iedereen die nieuw is van harte welkom.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Debby- Gefeliciteerd en welkom bij de april mamas!!!

16. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    inmiddels aardig wat tips gehad bedankt en als ik het moeilijk heb met het stoppen met roken ga ik gewoon met jullie praten.met jullie steun red ik het gewoon alles voor een goede start voor de baby.
    nogmaals bedankt

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @punkey hai ik ben ook nog niet helemaal gestopt met roken ben wel aan het minderen maar wil ook heel snel stoppen, het is echt onwijs moeilijk.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pffffffffffffffff, ben nu echt blij dat ik nooit ben gaan roken.

19. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    Hoi Dientje
    ga gelijk stoppen met mij dan doen we het samen kunnen we elkaar steunen als het nodig is wie weet redden we het allebei.hebben we gelijk 2 gelukkige baby's. sterkte met het minderen alvast.Ik heb het ook heel moeilijk vandaar dat ik hier steun heb gezocht

Debby gefeliciteerd

20. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Hoi Ivana,

Ik kan me je reactie helemaal indenken; heb het zelf ook en trek sommige dingen erg aan, maar kan het af en toe niet laten het forum te bezoeken.

Aangezien ik ook zo weinig zwangerschapsklachten heb, ga ik gewoon twijfelen. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, maar toch.

Nu heb ik het voordeel dat mijn schoonzus verloskundige is, en zij heeft vandaag een echo voor me geregeld zodat ik om 17.00 een echo heb
    gehad.
    Het is echter zo klein en nog zo moeilijk te zien; er was wel wat te zien, maar een echt kloppend hartje was gewoon te klein om te zien.

Waarschijnlijk zou het met een vaginale echo wel beter te zien zijn, maar die was vandaag niet voorhanden.

Toch vond ik het fijn te weten dat er wel iets is in mijn lichaam, maar het is dus weer spannend tot de 14 als ik de officiele echo krijg bij m'n "echte" verloskundige. Geduld, geduld, geduld, hoe vaak zal ik dat nog te horen krijgen? (VAAK!)

Ik zal wel af en toe neuzen in het forum totdat mijn man me weer waarschuwt dat ik niet teveel nare dingen moet gaan lezen.

Maar ik(wij) hoop(hopen) je straks weer terug te zien in het forum om weer bij te kletsen.

Deel Deze Pagina