Nou ik kan nog steeds de slaap niet helemaal vatten, wel lekker een uurtje gelegen, maar slapen wil niet echt. De kleine heeft me een aantal schoppen verkocht die ik niet snel vergeet. Was blij dat ik niet net gegeten had. Misschien is dat badje van jou een groter succes Jopie.
Zo ben ik ook weer even. Jopie: Mn kat heet idd Zorra is zo genoemd door de opvang van de dierenbescherming waar ik haar vandaan heb gehaald. Ze heeft een zwart masker om haar ogen, vandaar dat ze haar zo genoemd hebben. Ze luisterde al een jaar naar die naam dus ik heb het zo gehouden. Wat betreft die badsteun waar je baby in kan liggen, ik heb ém zelf niet gebruikt maar mn schoonzusje wel en die vond het een uitkomst. Je hebt dan beide handen vrij om de baby te wassen en je hoeft niet zo gebogen te staan. Op marktplaats worden ze erg goedkoop aangeboden! Ik wil er ook nog een gaan kopen. Loeki, ik heb tijdens mn borstvoedings periode met een bh en pads geslapen, niet echt lekker maar dat was het enige wat hielp tegen het lekken. Het is trouwens niet zo dat je borsten blijven lekken gedurende de tijd dat je borstvoeding geeft hoor, meestal word het na een paar maanden minder en stopt het op een gegeven moment vanzelf met lekken. Janne, ik rook niet. Voor de rest weet ik het niet meer! Vandaag heeft mn vriend de muren van de babykamer turkoois gemaakt, ik vind het erg mooi geworden en het heeft zo te zien perfect gedekt dus hoeft er morgen alleen nog de kozijnen een keer geschilderd te worden en dan kan het inrichten beginnen Sneller dan ik had gedacht! Nog wel gordijnen en een lamp kopen. Maar ik ben erg blij dat het nu opschiet
Als het helemaal klaar is zal ik wel wat foto's maken Misschien vinden jullie dit ook een handige link: http://www.linktips.nl/stopwatch/ Als de weeen nl. begonnen zijn moet je de tijd bijhouden, ik heb geen stopwatch in huis en dit is dan een uitkomst
Nou aan het begin van de weeen lig je nog niet op bed hoor Is vaak veel prettiger om wat rond te lopen. Aan het begin komen de weeen nl. erg onregelmatig en moet je kunnen klokken wanneer de VK gebeld moet worden of dat je naar het zkh. moet. Vrienden van ons hebben de stopwatch iig gebruikt tijdens de weeen, en die gaven me de tip.
Nou als het gaat zoals bij mijn moeder, dan lig ik lekker in mijn bedje te slapen als de weeën beginnen en mag ik als de donder de VK bellen om de kleine op te vangen, want het gaat bij ons in de familie erg snel. Mijn moeder maakt zich nu al druk over het feit dat ik de VK niet op tijd zal kunnen bereiken. Iedere bevalling is natuurlijk anders, maar ik houd het wel in mijn achterhoofd.
In je achterhoofd houden is altijd goed, maar ik zou me niet op een snelle bevalling verheugen. Anders valt het straks zo tegen als blijkt dat je er 36 uur over doet.
Hallo, Ik heb me tijdens de zwangerschap van mijn 1e aangemeld voor de clubpas van de Jonge Ouders Club, maar de aanbiedingen vielen meestal niet in mijn straatje of waren niet echt afgeprijsd. Tot overmaat van ramp sloot de Prenatal in onze stad ook nog eens haar deuren, dus moest je al naar Alkmaar om er gebruik van te kunnen maken. Een badsteuntje voor in bad heb ik trouwens nooit gekocht, het lijkt me niet handig/veilig en ik denk dat het voor de baby ook niet erg lekker ligt met je kruis op zo'n uitstekend dingetje (dit zit er zodat de baby niet onderuit glijdt). De babykamer is hier al 2 jaar klaar, alleen nog een ombouw om de radiator en een beetje ordenen. Prioriteit is nu de badkamer die we aan het verbouwen zijn, moet natuurlijk wel op tijd af zijn! Groetjes Yvon.
In 13 weken komt de badkamer vast wel af (hoop ik iig voor je ) Wij hebben er 2 weken over gedaan. Die jongegezinnen pas leek me ook niks ben er dus al niet aan begonnen. Wel fijn dat jullie de babykamer al af hebben, is er een reden voor dat het al 2 jaar zo klaar stond?
We zijn met kerst begonnen aan de badkamer, dus de 2 weken gaan we niet redden. Maar mijn man zijn baas doet een beetje moeilijk met vakantie opnemen dus moeten we het van de weekenden hebben, maar het tegelen schiet al aardig op dus het wordt al wat. We hadden eerst een babykamer op de voorkamer, maar wilden een stoerdere kamer maken toen hij 1 werd (was uitgekeken op de snoezige sterretjes op het behang).Toen heb ik eerst het achterkamertje opgeknapt (lekker neutraal met lime groene vlakken) en is onze zoon daarheen verhuisd en toen hebben we zijn eigen kamer opgeknapt. Vandaar dat de babykamer dus al af is hahaha! Scheelt een hoop werk op dit moment!
Natanya, zo ben je idd klaar met de babykamer. Zorra, ik reken niet op een snelle bevalling, maar moet er ook rekening mee houden dat ik weinig tijd kan hebben, wil het mijn man ook niet aan doen dat hij het in zijn eentje moet doen Ik heb me de hele dag niet echt happy gevoeld, kwam er bij het avondeten achter dat ik waarschijnlijk gewoon te weinig gegeten heb.
Natanya, jullie badkamer komt vast optijd klaar! Loeki, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt nu je hebt gegeten. Je moet wel een beetje voor jezelf zorgen