Ja ik kan ook zo pitten hoor. Maar de kleine is zo verschrikkelijk druk dat ik voorlopig nog niet slaap denk ik.
Mijn Uk is net weer rustig Ik lag net op de bank. Als m'n man thuis was geweest had ie Uk heel goed kunnen voelen!
Dan mag je wel oppassen! Denk dat het wel scheelt dat ik iets meer ruimte heb. Zie m'n buik wel bewegen, maar niet zo erg.
Nou ik zie het met mijn bescheiden buikje heel goed, zal eens een poging doen om het te filmen en op you tube te zetten.
Hallo dames Alles goed daar? Hier gaat alles gelukkig oke! Ik ben niet meer zo vaak in dit topic te vinden omdat ik elke wanneer ik hier ben herinnerd word aan wat er met meliske is gebeurd. Maar goed aankomend weekend gaan we eindelijk de meubeltjes halen en a.s woensdag gaan we lekker verfen Ik voel de kleine ook steeds duidelijker en echt op vaste tijden wat wel grappig is! Greetz nandine
He Loeki, Ik dacht dat ik een bescheiden buikje had, maar vergeleken met jou heb ik een aardige toeter hahaha! Heb ook je babykamer even bekeken, leuk maar laat je het ledikantje daar staan als het kindje geboren is? Dat stopcontact en die telefoonstekker zijn natuurlijk errug interessant voor die priegelvingertjes! Groetjes Yvon.
Dientje, ik had je al een beetje gemist, maar ik begrijp dat je wat minder hier te vinden bent! Leuk dat je volgende week ook met je kamertje kan beginnen!
Ik heb trouwens vandaag een voedingskussen gehaald volgens mij is het wel een handig ding, hebben jullie ook een voedingskussen en slapen jullie er ook al mee? Groetjes nandine
Ik heb wel een voedingskussen, maar ik vind het (nog) een onding om mee te slapen. Ik lig zo nog lekker.
Ja he ik denk ook dat het niet echt lekker slaapt het is ook zo groot, maar misschien is het wel lekker voor aan het eind van de zwangerschap.
Hey Jopie, Daar had jij ook niet aan gedacht? Hahaha! Pas ook op met blootliggende verwarmingsbuizen en radiatoren, die vinden kleine kindjes ook erg interessant maar als de kachel aanstaat............ Daarom timmeren wij ook de radiator in de babykamer af.
Natanya, jij bent vast ervaringsdeskundige met je zoontje. Heb m'n man straks toch nog wat te doen als ie thuis is.
Hahaha jij hoeft ie zich niet te vervelen! Wat me trouwens ook net te binnen schiet. Pas op als je een vaste zoldertrap hebt. Onze zoon kroop namelijk een keer over de bovenverdieping terwijl ik me aan het aankleden was en toen hoorde ik hem ineens kreunen. Had hij zich achterstevoren onder de onderste trede van de zoldertrap en de vloer gewurmd. Hij hing dus met zijn beentjes in een trappengat wat al gauw een ruime 2 meter hoog is. Hij hing nog net aan op zijn elleboogjes vast. Je wil niet weten waar je hart op dat moment heen schiet. Gelukkig is het goed afgelopen, maar dat is dus ook ZEKER een punt om op te letten. Wij hebben er nu een stang tussen gezet, zodat ons volgende wurm het niet kan nadoen.