April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou hier mijn 4500e berichtje op dit forum :confused: :) :oops:

Geen zorgen Natanya, dat heeft zeker onze aandacht. We zijn er alleen nog niet aan toe gekomen om het aan te passen, nog maanden de tijd toch? ;)

Ja mijn buikje is nog bescheiden groeit nu wel steeds sneller hoor. Zal snel weer eens een foto maken.

@ Dientje, Ik heb dus nu ook een groot voedingskussen en ik maak er heel dankbaar gebruik van. Heerlijk ding. Lekker mee op de bank kruipen 's avonds en de laptop er boven op zetten, zit heerlijk relax.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je bent gewoon een gezellig kletskous!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb gewoon geen sociaal leven ;)

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind je anders aardig sociaal hoor!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja op internet wel ja. Heb mijn man niet voor niets via internet ontmoet.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Grappig. Het heeft mij erg veel moeite gekost eer ik me aangemeld had op een forum. Vond het eng :( Kijk eigenlijk liever de mensen recht in de ogen.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dit is pas het eerste forum waar ik zo actief ben hoor ;) maar het is hier ook zo gezellig.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zit alleen hier en op het forum dat ik je vanmorgen linkte. Daar gaat het veel minder snel, maar daar ben ik wel dagelijks te vinden.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, serieus, ik heb weinig contacten buiten mijn werk, familie en internet. Nog een paar oud-studiegenootjes, maar dat is eigenlijk alles, Sneu hè. Had wel goede contactne bij de sportvereniging, maar meer dan sporten was het niet samen.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zoveel contacten heb ik ook niet hoor. We hebben een paar goede vrienden (allemaal ingebracht door mijn man....), maar die zijn ook allemaal druk. Maar ik ga rustig in m'n eentje naar het café als ik daar zin in heb.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Uit gaan doe ik nooit ik kan heel erg slecht tegen rook en drukke ruimtes.

Nou aanbeland op pagina 750 vind ik het welletjes voor vandaag hoop niet weer een nachtelijke post te hoeven doen. Manlief moet er vroeg uit want die moet om 9 uur in A'dam zijn en hij heeft nu al een ochtendhumeur (kan hem werkelijk wel schieten op dit moment).

:evil: 'Ik kan geen broodjes klaar maken.'
    :( 'Waarom niet?'
    :evil: 'Er is geen kaasschaaf.'
    :) 'Dan zitten ze in de afwasmachine.'
    :evil: 'Nou dan eet ik morgen wel bij de Mac.'

Is dat nu mannenlogica of mis ik iets?

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het lijkt me duidelijk dat ie broodjes kaas mee wil nemen. En als dat niet kan omdat de kaasschaaf in de afwasmachine zit, dan is het enige alternatief Maccen. Dat snap je toch wel? ;)

Ik heb dit probleem gelukkig nooit :p

Ik vind het ook leuk geweest voor vandaag. Mag eindelijk naar bed van mezelf ;)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welterusten Jope. Ik ga ook slapen. Tot morgen.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Slaap lekker en tot morgen!

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    zucht....ik ben gebroken en moe!
    was zo druk vandaag! ga zo naar bed denk ik.
    Jullie liggen geloof ik ook al.
    Mijn meissie is wel flink verwend!

Ow ik rook trouwens ook niet.
    Vind het vies,zonde van het geld en het is ook nog eens ongezond.
    Daarbij is mijn moeder aan longkanker overleden,dus dan denk je wel extra goed na voordat je er 1 opsteekt.

Ow heb vandaag de etosdoos gehad,vind em leuker dan die van de babydump,ookal zat er niet veel in.

verder ben ik de rest ook alweer vergeten.

slaap lekker en tot morgen!

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tjonge ben ik eindelijk door die 20 pagina's heen geworsteld zijn jullie allemaal naar bed! :(
    Manlief is naar de kroeg dus ik dacht, kom laat ik ff bij mn vriendinnetjes op het forum komen kijken.
    Nou ja niks aan te doen.

Vandaag alle meubeltjes in elkaar gezet. Ging wonderbaarlijk goed. We zijn een goed team mn man en ik! Bij de commode zat geen beschrijving maar we hebben het toch mooi voor elkaar gekregen! Hihi we hebben er ook een paar foto's van gemaakt, leuk voor later.

Ik heb ook meteen alle baby spullen van zolder getrokken en alles schoongemaakt en alle was gesorteerd voor morgen. (hoezo nesteldrang? Ik niet hoor! ;) )

Het begint nu al echt op een babykamer te lijken. Als het echt af is dan plaats ik natuurlijk wat foto's

We hebben nog wel wat onenigheid over de mobile voor het ledikantje. Mijn man is er helemaal weg van maar ik vind m voor geen meter bij het kamertje passen. Moet ik nog maar ff mn zin doordrijven hihi ;)

Het was trouwens erg leuk om te lezen hoe jullie de mannen zijn tegengekomen.
    Ik vertel mijn verhaal wel een andere keer want dat is een heel boekwerk op zich en dit bericht wordt al zo lang :rolleyes:

Ik heb ook nog geen streep en nog net een navel. Verder rook ik niet.

Goh wat zal ik verder nog vertellen...Ja ik weet het! Morgen 30 weken zwanger! Wat klinkt dat gaaf hihi.

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou ja ik ga ook maar slapen dan he. Ben ook wel moe nu dus ik hoop dat ik eens een keertje goed slaap.

Ik zie jullie na het weekend wel weer!

18. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Heel langzaam wil ik weer proberen een beetje met jullie mee te gaan schrijven...

Als het mag he!

Vandaag 30 weken zwanger, jippie! Nog maar 10 weekjes... Maar het lijkt wel een eeuw.

Kamertje is helemaal klaar, bed is opgemaakt, het kan komen hoor! We zijn druk bezig met foto's maken voor het geboortekaartje. (ben ik zelf aan het maken)
    Heb 1 foto in mn fotoalbum geplaatst. Hoe vinden jullie het kleine dappere eendje?

Verder gaat het met het beebje heel erg goed! Groeit als kool en is heerlijk druk!
    Soms kan ik niet eens mn hand op mn buik laten liggen, wordt zo weggeschopt!
    Gelukkig als het heel druk is, legt mn man zn hand erbij en dan is het a la minuut doodstil! Zo apart, maar ook wel zielig voor manlief!

@ Loeki: Mijn man kan dat ook roepen. Meestal omdat ie niet durft te zeggen: Vrouw smeer brood!
    Hahaha, die stille hints!
    Gister nog: we kunnen niet eten, want de borden staan in de vaatwasser. (stond aan)
    ik: dan haal je er 2 uit en was je ze even met de hand af!
    hij: o ja...

@ Harley: Mijn man durft geeneens meer wat op de babykamer te veranderen of neer te zetten! Haha mijn nesteldrang is ook zo heftig, dat ik precies zie waar hij aan heeft gezeten en alles weer terugzet, op de milimeter nauwkeurig hoor! Gelukkig is hij heel makkelijk en maakt het hem niets uit of de knuffel links of rechts op de kast staat! hihi

19. Niet meer actief

Ik heb zo'n steun voor in bad Jopie. Het schijnt ideaal te zijn als je rugklachten hebt. Je hoeft je kindje dan niet te tillen zeg maar.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen allemaal,

Hier lekker geslapen, om 5 uur wakker geweest vanwege enig noodweer, maar verder een goede nacht gehad, manlief is al in A'dam dus het is rustig.

@ Pientje, ja om half elf lag ik echt al op een oor, had nog even moeite om in slaap te komen, maar was daarna zo vertrokken.

@ Harley, als je druk aan het terug lezen bent kun je wellicht even een berichtje plaatsen dat je er wel bent, want dat zien we anders niet. Nu was ik om die tijd denk ik ook al plat, maar het is zo jammer als je heel veel gelezen hebt en iedereen is weg. Gewoon even melden "Ik ben er, even teruglezen" ;)

@ Mo, zo nu even op je berichtje reageren. :thumup: WELKOM TERUG! :thumup: . Ik hoop dat je er weer van kunt genieten om met ons mee te kletsen. Zie je heel vaak op andere topics en ik heb je hier serieus gemist.

Ja gisteren stond de afwasmachine idd aan, nou dan haal je die kaasschaaf er toch gewoon uit :evil: ik snap het probleem van die mannen werkelijk niet.

30 weken, wat mooi zeg, zover ben ik nog niet en iedere week wordt het zwaarder. Je hebt wel een hele mooi buik hoor en dat eendje is echt heel erg dapper ;)

Ik heb mijn geboortjekaartjes ook zelf ontworpen en een collega van mijn gaat ze drukken, dinsdag krijg ik als het goed is de eerste proefdruk :rolleyes:

Nog iets dat onze mannen gemeen hebben, rust geven aan die druktemakers in onze buik. Mijn man noemt het 'ouderlijkgezag'. Vind ie mooi klinken, toch vind ik het heel jammer dat hij de kleine zo weinig kan voelen, maar dan moet hij er maar naar kijken zeg ik want dan is ze heel erg druk en beweegt mijn buik echt heel erg.

@ Janne, ik heb geen badsteun, maar wel een Tummy Tub.

Deel Deze Pagina