Voor het stopcontact heb je toch van die dingen? Die hebben wij erop zitten. Dan kunnen ze er toch ook niet in met hun vingertjes? Ik heb DE streep sinds gister ontdekt. Hij is nog maar heel klein en loopt vnl boven mijn navel. Van mij mag je meekletsen Mo. Is er iets gebeurt waarom je opeens hier weg was? ( heb geen zin om terug te lezen) Gister heel de dag op pad geweest. Gevolg: ik was uitgeput. En heb dus tot 8 uur geslapen vanochtend. Ben wel veel wakker geweest van mijn benen, maar die polsdingen helpen denk ik echt. Ik ben er achter he het komt. Door mijn hyper vouw ik mijn pols dubbel als ik slaap met als gevolg dat er natuurlijk geen bloed meer heen kan. Ik heb ook de doos: doosje voor doekjes doekjes sebamed proefje antilekspeen speen 28 luiers rompertje waardebon 2,50 bij prenatal persilproefje wij jonge ouders papieren fotolijstje 5,= korting op pampers nutricia opvolgmelk spuugdoekje doseerdoosje Echt een superdoos.
Ah, is dat paarse ding een fotolijstje, #-o vroeg me al af wat het was. Ik geloof dat alleen het persilproefzakje bij mij ontbrak, de rest kom aardig overeen. Mo was al een aantal keer eerder geweest hoor, maar ik denk dat het schokkende bericht van Meliske misschien de aanleiding was (correct me if I'n wrong MO). Ze had voor Meliske al een berichtje hier achter gelaten, maar ik kan me voorstellen dat jij die bewuste avond niet alles even goed opgenomen hebt.
Hoi meiden, Eindelijk heb ik even de tijd om te reageren op een aantal dingen. Ik was gisteren de hele dag op een verjaardag en ik wordt om 11 uur weer opgehaald, want dan moet ik ook weer naar een verjaardag. Ik weet nog een aantal dingen, maar echt niet alles meer SORRY. Ontmoeting man: Ik heb mijn man ontmoet op de dansschool. Hij was mijn dansleraar. Toen wij samen gingen dansen (ik zat even zonder partner) waren we gelijk verliefd. We waren vanaf begin af aan onafscheidelijk en dat zijn wij nog steeds. We hadden alleen 1 probleem, Ik was 15 en hij 21. Ik zelf zat er niet zo mee en mijn ouders ook niet, maar zijn ouders dus wel en het werd een soort Romeo en Julia verhaal. Ze probeerden de hele tijd om hem weer aan zijn ex vriendin te kopellen. Die kwam daar ook nog vrij regelmatig. Hij is hier gelukkig niet ingetrapt en heeft het altijd voor mij opgenomen. We hebben echt een hele hoop sorres gehad en toen ze eindelijk door kregen dat wij bij elkaar hoorde en wij elkaar niet meer met rust gingen laten, was het goed. Ik was eindelijk goed gekeurd. Roken: Mijn man en ik rookten allebei en we hadden dan ook de afspraak gemaakt dat we zouden stoppen zodra we aan kinderen gingen beginnen. Dit hebben we ook gedaan en we zijn dan nu ook een jaar gestopt. Het was het beste wat we hebben gedaan. Ik heb mijn sigaretjes ingeruild voor foliumzuur. Navel: Ik heb mijn navel nog wel maar het is enorm weinig nog. Ik denk dat ie van mij gaat ploppen. Waarom weet ik niet, maar dat gevoel heb ik. Jonge gezinnen pas: Ik heb ook geen jonge gezinnne pas'. Ik heb een lidmaatschap gekregen op een ander pasje, omdat ik verzekerd ben bij het zilveren kruis, maar daar doe ik ook niks mee. Eigen verhaal. Zo stil als jullie kleine wordt 's nachts. zo duidelijk gaat ie van mij juist tekeer. Ik was vanacht even wakker en hij/ zij was zo actief. Ik voelde gewoon mijn hele buik bewegen (zag het niet want het was donker ) Overdag voel ik de kleine ook hoor. Maar net zoals gisteren op die verjaardag, dan ben ik druk en dan is de kleine rustig. Maar zit ik thuis achter mijn computertje dan gaat ie ook tekeer. Ik heb ook niet zo'n steun voor in bad. Als blijkt dat ik dat toch nodig heb, kan ik het altijd nog aanschaffen. Zo jullie hebben weer even wat te lezen, dus veel plezier
Ja Mo is hier heel lang geweest hoor en ze was ook een van de eersten, maar ze kreeg het idee dat we wel op elkaar reageerden en niet op haar berichtjes, vandaar dat ze het topic verlaten heeft. Ze heeft het in het begin niet altijd even makkelijk gehad en nu loopt nog niet alles van een leie dakje. @ Mo, is nu alles goed geregeld met de arbo? Dat liep wel buiten dit topic om, maar ben toch even benieuwd of je nu minder bent gaan werken? Hoelang moet je nog tot je verlof?
Goedemorgen! Heerlijk uitgeslapen! Mo gezellig dat je weer meedoet! Als je geen reactie krijgt, geef je ons maar een trap onder de kont! Het is echt niet persoonlijk bedoeld Je hebt een dapper eendje, zo eenzaam aan op de top Janne, in mijn doos zat idd ook een rompertje (dat was ik vergeten) maar er zat geen fotolijstje in. Nou is dat ook lekker belangrijk. Ik wil ook idd van die afdekdingen op de stopcontacten doen, maar daar had ik nog niet aan gedacht. Harley, jammer dat je ons net gemist hebt. Volgende keer eerst maar mee gaan beppen en dan teruglezen Je bent nu dus ook bijna klaar met het kamertje. Over die mobile komen jullie vast wel uit (moeders wil is wet toch ) Pientje, fijn dat je meisje zo verwend is. Heb je ondanks de drukte nog wel een leuke dag gehad?
Goedemorgen Jopie, dat fotolijstje is een stukje paars karton met wat inkepingen en zo, lag bij mij onder in de doos en dacht dat het een stukje afval van het snijden van de doos was, maar nee dus, het is een fotolijstje Mogen ze er wel koeieletters op zetten, want ik wist het werkelijk niet.
Hahaha, nou dat is dus een heel goede actie van Prenatal, we weten niet eens wat het is. @ Janne, hoe kwam jij er achter wat het was?
Kan ook niet zeggen, dat het duidelijk is hoe dat ding precies werkt. De achterkant snap ik, de voorkant ook maar wat moet je met dat andere stuk?
Ik geloof dat ik hem maar weer terugleg op de bodem van de doos. Dit ga ik toch niet gebruiken. Past niet bij m'n interieur.....
Heeft er iemand ervaring met digitale filmcamara's? Ik wil er straks een kopen, maar ik heb geen idee welke. Het hoeft niet zo'n proffesionele te zijn, daar snap ik toch niks van. Het is gewoon om af en toe wat filmpjes naar m'n man te kunnen opsturen.
Nee, zekers niet, ik heb al een heel erg leuk fotolijstje. Nu zit mijn neefje van (toen) 3 uur oud er nog in, daar moet onze eigen kleine meid in komen. En ik heb nog een heel leuk lijstje met een maan en ster (natuurlijk)
Mediamarkt had een hele leuke restaanbieding afgelopen week. Als je er weinig verstand van hebt moet je iig een HDD-recorder kopen, dus een zonder videobandje, dat maakt het mailen echt 110x makkelijker dan dat je eerst moet gaan capturen Sorry ik verval ik vaktermen.
Ik had hem gister in de auto uitgepakt en had hem ok over het hoofd gezien, maar net alles op de tafel uitgestald en toen zag ik het. Hoe ik het wist? Ooit heeft mijn collegs eens zoiets voor school moeten ontwikkelen, dus hij kwam mij bekend voor. Alleen dat stuk met die 2 poten snap ik niet. Wacht als je die naar achter klap ( met het paarse boven) dan kan je hem neerzetten. Nee ook niet. Wacht manlief is aan het kijken. Volgens mij moeten die 2 poten naar binnen en dan vastlijmen. Onhandig ding. Hihi, hij vraagt of ik het moet hebben. Nee dat denk ik niet. Het is niet onze kleur.
Hier gaat al dat soort dingen nog gewoon ouderwets met de postduif.... Ik zou het dus moeten filmen en daarna op een disk zetten. Die in de envelope stoppen, met de postduif meegeven en dan hopen dat het over een week of wat afgeleverd wordt aan boord van het goede schip..... Maar zijn er dan digitale camara's met een videobandje? Ik dacht dat dat verleden tijd was.....