April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hahaha, nee, je hebt tegenwoordig digitalebandje, maar die gaan er wel langzamerhand uit. Ze zijn echter een stuk goedkoper dan de HDD-recorders. Mijn nieuwe camera heeft een knopje 'burn-DVD' die hoef ik maar in te drukken en aan te geven wat ik op de DD wil hebben en hij brandt de DVD. Natuurlijk wel eerst op een pc aansluiten.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    bij mij gaat dat fotolijstje van de prenatal ook weg. Ik heb het nu nog even bij de rest gedaan, maar als ik ga sorteren, dan gaat dta eruit. Het slaat inderdaad nergens op

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, nog beter, een mini DVD camera, daar hoef je alleen maar een DVDtje in te doen, wel verstandig om daar een kopie van te maken voor je het opstuurt.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Sorteren doe ik gelijk al. Direct weg met die rotzooi en oudpapier!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pure papier verspilling.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, Kan je die dan op de laptop afspelen? En kan ik het filmje dan ook bewerken? Weet nog niet of ik dat kan, maar het lijkt me wel leuk om te proberen.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hoor, geen probleem.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Daar hou ik van! Meer werk voor m'n man! Die vervoerd regelmatig papier namelijk.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoeveel denk je uit te willen/kunnen geven aan die camera (dit mag je ook wel even via een PBtje doen)

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Laat ik dat maar doen dan

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Uk begint tegen m'n ribben aan te trappen. Da's niet leuk....

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh vervelend, de kleine trapt mij nog steeds in mijn zij, volgens de VK komt dat omdat ze haaks ligt, met haar ruggetje tegen mijn linker zij, haar kont tegen mijn ribben en haar beentjes dus in mijn rechter zij.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik voel meestal links onder m'n buik en aan de rechterkant aan de zijkant. En soms tegelijk. Ik denk wel dat de beentjes omhoog liggen of dat Uk dwarsligt, omdat de porren aan de rechter zij veel krachtiger zijn.

16. Hebben die ukken van jullie ook de hik? Echt grappig, m'n hele buik schokt ervan. Duurt zo'n 10 min tot een kwartier en dan is het weer over. Krijg af en toe ook een fijne harde schop onder in m'n kruis....straks komt er een voetje uit :confused:

Konden we gisteren onze gordijnen ophalen, waren die van beneden vies en die van boven te kort. :evil: Zo blijven er dingen in het huis die naast de babykamer ook moeten gebeuren.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Em, wat vervelend van je gordijnen. Moet je nu lang wachten op nieuwe?

@ Jopie. Ik voel de meest krachtige bewegingen rechts boven in mijn zij en idd ook links onder dan. Dat is volgens de VK het hoofdje, ze zet zich af tegen je buikwand en dan drukt de kleine haar hoofdje tegen de linker kant, onder in. Dat laatste vind ik minder geslaagd, want dat doet pijn.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Em, wat vervelend. Denk je dat het even ophangen en klaar is, krijg je dit weer. Ik ben ook 2 of 3 terug geweest met de gordijnen voor de woonkamer. Erg frustrerend.....

Ik hoop dat de Vk morgen eens wat meer zegt dan "een zwangerschap volgens het boekje" en dat ik dus te horen krijg hoe Uk ligt bv. En hoe groot de bm nu is. Zou wel eens leuk zijn :D

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou sommige dingen moet ik ook gewoon van de kaart halen hoor, maar je kunt het ook gewoon vragen. Bij mij legde ze een model van de baby op mijn buik 'kijk zo ligt ze nu' Heel visueel.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey meiden....

Goh, ik bedenk me ook eens dat er een topic is voor 'April Mama's' :oops: :)
    Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen? Mag hier vast wel komen meekletsen met jullie? Heb ff een aantal pagina's gelezen en het ziet er gezellig uit hier :D
    Ben zojuist begonnen met babykleertjes e.d. te wassen! Ondanks dat ik de was zeer zorgvuldig heb gesorteerd blijf ik zo ontzettend bang dat het toch nog af gaat geven en dat ik straks allemaal verkleurde kleertjes heb... :confused: Als dat het geval is, doe ik mezelf écht wat aan!
    De nesteldrang stak net ineens de kop op (had ik deze week ook nog helemaal geen last van gehad... :rolleyes: ) en ben dus beginnen met wassen! Wil vandaag de babykamer ook nog verder helemaal schoonmaken en troep vrij maken!

Is het weekend al weer bij om verdorie.... Het is toch ook niks he die 2 dagen :( Morgen weer 'lekker' aan het werk!

Deel Deze Pagina