Hahaha Minyaweth, als ik het mij goed herinner zijn er meerdere aprilmama's die je al eens op ons topic gewezen hebben. Je bent een druk bijtje op het forum en ik verbaasde me er al over dat je nooit bij ons kwam kletsen, ik dacht dat je het daar te druk voor had. Heel gezellig, hoe meer meiden hoe meer vreugd toch. Ik heb vorige week alles gewassen, gewon een lichte en een donkere was, niets heeft afgegeven, dus wees niet ongerust hoor, het is niet anders dan bij andere kleren.
Ik heb nog maar 1x m'n kaart meegekregen en dat was bij 16 weken ofzo.... Minyaweth, wij zijn ook heel gezellig! Klets lekker mee hoor. Ik heb de kleertjes al gewassen en bij mij heeft er echt niks afgegeven. Ik heb alleen wit en lichte kleuren, zoals beige, gescheiden van de gekleurde was. Daar gaat alles bijelkaar van oranje tot donkerblauw, en het is allemaal mooi gebleven!
Hahaha... érg he? Maar ik ben er! Zal ook zeker mijn best doen hier alles te blijven volgen en lekker mee te kletsen! De witte was is zojuist klaar en het is nog steeds wit Normaal gesproken maak ik me helemaal niet druk om de was, maar ben nu ineens overdreven voorzichtig! Had zelfs mijn moeder al gebeld over hoe ik dit het beste kan doen.... Hoezo onzeker? Moeders gaf nog wel de tip het niet warmer dan 30 graden te wassen, want dan geeft het sowieso niet af! Nu is de gekleurde was aan de beurt.... Ojee... hahahaha Oooow ik ben echt een erge miep!
Heel veel succes, we kletsen soms wel 20 tot 25 pagina's per dag bij hoor, dus succes. In het weekend is het wat rustiger, aar doordeweeks kan het hier heel snel gaan. Als we straks allemaal met verlof zijn gaat het vast nog veel harder.
Minyaweth, je kunt de gekleurde was prima op 40 graden wassen en witte was kan nog wel warmer. Als je zeker wilt zijn dat het niet te hard krimpt, kun je het voor de eerste keer wassen een nacht in koud water zetten.
Ja dat weet ik, maar ik vind het al zo'n r*tw*f en dan moet ik ook nog gaan smeken of ik aub m'n eigen gegevens mee kan krijgen....
Had het niet in koud water gezet, maar niks is gekrompen gelukkig Kom nu alleen tot de ontdekking dat ik mijn droogrek nergens weer kan vinden en er begint me vaag iets te dagen dat mijn zusje hem heeft.... Uiteraard neemt zij de telefoon niet op Oi... wat ben ik verschrikkelijk bezig deze week zeg! In de droger doe ik het niet (tenzij dat wel kan?) Bedenk me nu suf over hoe ik dit het beste kan laten drogen.....
Hahaha, ik kwam er vorige week na het wassen achter dat ik lang niet genoeg knijpers had om al dat kleine spul op te hangen, ook handig hè. Sommige dingen kunnen gewoon in de droger hoor, maar niet alles, fleece en joggingbroekjes durf ik er neit in te doen, rompertjes en zo kunnen volgens mij wel in de droger. Och helemtje ik zit me toch een partij lucht te produceren, niet normaal, blijf maar boertje laten.
Hoi ben ik ook weer even, hier erg moe en wat bezorgd, schoonvader is net naar EHBO gegaan ivm ziekte is al 2 jaar ziek en nu ineens verergering. Hoop zo dat hij april haalt gun ons en hem dat hij de kleine meemaakt. tot voorkort zag het er redelijk stabiel uit maar nu maak ik me toch wat bezorgd , maar weer afwachten wat het brengt. zou vandaag ook op bezoek bij peetoom gaan maar die ligt nu ook in ZH nog slechter dan schoonvader en daar is waarschijnlijk geen hoop meer voor. Raar weekend gisteren nog bruiloft van vriendin gevierd die zwanger is en dus feestelijke stemming vandaag veel zorgen. ben waarschijnlijk niet meer online vandaag maar niet te veel kletsen he en anders svp een kleine samenvatting, lees me suf om alles bij te houden momenteel stelletje (lieve) klestmajoors voor alle nieuwe en herontdekkers van het forum: gezellig!
Dizzy, wat naar. Ik hoop dat je schoonvader weer stabiel wordt (zeg je dat zo?) Lijkt me idd raar. De ene dag feestvreugde alom en de andere dag dit. Sterkte meis. Maar nu moeten we dus ook nog aantekeningen gaan maken waar al deze onzin overgaat?
Och Dizzy, het is echt je dag niet zo te horen. Heel erg veel sterkte en we zullen het straks even voor je samenvatten: tot nu toe: - blablabla - welkom terug voor Mo666 - blablabla - hoe kinderkleertjes wassen - blablabla - hoe ligt je kleine - blablabla - welkom voor Minyaweth - blablabla
Meiden fijne dag nog ik ga offline hoor dat manlief weer tel heeft dus ga maar een horen wat er vandaag allemaal te gebeuren staat. Ik moet ook nog alles wassen en kamertje afmaken en huis schoonmaken en een hele hoop regelen... nou ja niet gaan stressen ik heb nog 10 weken.
Tot snel Dizzy. Iemand nog plannen voor vandaag? Ik ga rond een uur of 2 naar mijn zwager voor z'n verjaardag, dus dan ben wel een paar uurtjes weg. Verder geen plannen.
Nou, weer ff snel. (hopen dat ik alles goed onthouden heb) Ik ben idd een poosje weggeweest omdat ik nogal depri was en kampte met een ontzettend 'niemand begrijpt mij' gevoel.. Dit gevoel is nu over, het is gewoon zo dat niemand me begrijpt! haha nee valt mee hoor, maar een paar! De reden dat ik weer terug ben is meer omdat er een aantal meiden waren die zeiden dat ik terug kon komen/ dat ze het leuk zouden vinden als ik terug kom... Verder heb ik nu b.i. errug vervelend en Loeki, ik ben nu 4 dagen per week ongeveer 4 uurtjes per dga aan het werk. Ikzelf stopte het liefst, maar mag niet van de arbo! Nog maar 11 keer werken tot 15 Februari. Dan ga ik officieel met verlof! Gelukkig, want ben het spuugzat daar! Hoeveel werk jij nu? Loeki? Dizzy: sterkte met je schoonvader! Hoop voor je dat ie sterk blijft tot aan april... Hier trouwens de baby, heeft nog geeneen keer in mn ribben gepookt! Net maakte het wel een koprol en manlief zag mn hele buik veranderen. Kon zo t kontje voelen zitten. O was het maar April.....