April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat idee heb ik ook weleens en zie het al helemaal voor me.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Mo, ons geduld raakt wel een beetje op hè. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik werk nog 4 dagen, soms 4 soms 2 uurtjes. Nog 5 weken en dan zit het er op. Eindelijk.

Ja, 'niemand begrijpt me' dat geldt an ook zeker vor de arbo hè. Ik heb dat gevoel meer in de zin 'niemand kan me helpen', ze willen me best begrijpen, maar ik heb zulke uitzonderlijke klachten dat niemand een oplossing heeft.

Leuk hè als de kleine zo bewegelijk is dat je man het kan zien, mijn man krijgt dan van die mooie glinsteroogjes.

3. Niet meer actief

Welkom nieuwelingen.

Dizzy, ik hoop dat het snel beter gaat. Wat naar zeg.

Mo wij begrijpen je vast wel. Ik vind je onderschrift overigens erg leuk. Voor mij voelt het ook nog als een eeuw. ( ik ben ook erg ongeduldig, maar frummel mag echt nog wel een week of 10 blijven zitten.)

Ik voel schopjes van kruis tot rib. En van links naar rechts. Hoezo een ADHD-ertje?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Janne, druk in de buik, rustig daar buiten ;) (hoop ik)

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meiden, 1 ding niet vergeten: "Ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek!" Da's mijn motto.....

Ik kan helemaal niet voelen hoe en of er een kindje in m'n buik zit (behalve dan als er een por komt)

Ik moet nog 4x5 dagen werken en dan heb ik ook lekker verlof. Was het maar vast zover..... (vind het door o.a. nieuwe collega's niet meer leuk)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, we willen allemaal graag met verlof geloof ik ;)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Haha, ik tel de dagen tot mijn verlof inderdaad ook af!
    Duurt nog LANG! :confused:
    Zojuist heel crea een touw gespannens over de hele zolder heen :) Daar hangen nu alle kleertjes!

Voor vandaag geen echte plannen! De was een beetje doen en de babykamer opruimen. Voor vanavond weet ik het nog niet echt.
    Veel plezier op de verjaardag Loekie!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, mijn hele tuin staat onder water, het grondwaterpijl staat wel heel hoog zeker. Arme nijntjes, zitten helemaal onder de modder.

@ Minyaweth, ja dat is ook een goede oplossing.

9. Niet meer actief

Ik hoop dat je theorie klopt Loeki!

Ik voel ook niet hoor Jopie, dat durf ik niet. Maar ik voel wel waar de kleine trapt.

Ik wil ook verlof, maar aan de andere kant ik werk nu nog maar 2 ochtenden. Dus dat is te overzien. Ik ben natuurlijk al heeeeel veeel geminderd met mijn rug. En op zich komt het ook mooi uit zo, want dan kan ik dalijk gewoon 1 dag gaan werken.

Ik wil wel verlof maar meer omdat ik dan gewoon rustig aan kan doen. En nu moet ik toch 2 ochtenden iets meer pit erin gooien.

10. Niet meer actief

Trouwens ik moet eerst nog maar eens zien of ik het haal tot 4 weken tot werken. Anders wordt het dus al eerder vrij.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne, zit je in de ziektewet, of heb je zelf gekozen om minder te werken?

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Even een citaat uit een mailtje van mijn man die ik net binnenkrijg.

Je zou toch bijna medelijden met hem krijgen :p

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hahaha Jopie, ik denk dat je een groter bed moet gaan kopen.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat maakt niet uit. Al hebben we een bed van 3 meter breed, dan nog ligt ie op het randje! (dat komt trouwens wel omdat ik altijd boven op hem ga liggen :oops:)

15. Niet meer actief

Ik stuur je even een pb Loeki.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh wacht volgens mij herinnner ik me al een eerder pbtje van je ;) Zeef hè.

17. Niet meer actief

O hij is al onderweg. Zeef? Mijn zeef is een groot gat!

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, om even op je vraag terug te komen wat we gaan doen vanmiddag. Ik denk dat ik zo even naar m'n ouders ga, als die thuis zijn. Heb ze sinds nieuwjaarsdag niet meer gezien.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geeft niet hoor Janne, hoe was het gisteren?

20. Niet meer actief

Gister was leuk, maar te vermoeiend.
    Ik werd om 8 uur pas wakker. ( en 100 keer er tussendoor van mijn been) Een leer voor de volgende keer: niet meer doen dus

Deel Deze Pagina