Nou ja, weer een ervaring rijker. VAn fouten leer je het meest. Zo zit ik nog te twijfelen over de 9maandenbeurs, maar ik denk ook dat dat in feb. eigenlijk veel te vermoeiend is.
Nee joh moet je niet doen. Dan heb je gelijk weer pijn je pezen. En mis je daar dan zoveel als je niet gaat? Ik hou totaal niet van beurzen en mensen die voor mijn voeten lopen en plaatsen met eel mensen dus mij zal je er zo wie zo niet zien. Maar als ik jou was zou ik er nog eens heel hard over nadenken.
Je kunt een rolstoel reserveren. Lijkt me niet echt practisch, maar als je er heel graag heen wilt.....
Oh, nee, het is niet zo dat ik heel graag wil, maar ik had afgesproken er eens met mijn zusje heen te gaan. Denk echter dat ik het niet trek een hele dag. Ga sowieso niet op zaterdag of zondag.
goeiemiddag allemaal, Ik ben net wakker, gisteren was het onze vrijgezellenavond en het wass behoorlijk vroeg deze morgen ...5uur! Het was een super gesmaagde avond maar heb wel de hele avond last gehad van een opgespannen buik dat belooft voor de trouwavond en dan ben ik 30 weken. Vandaag ga ik het echt rustig aandoen straks uitgebreid in bad en dan niksen en genieten van de schopjes.. Welkom aan de nieuwe mama's en voor de rest sorry mijn geheugen werkt niet zo goed vandaag... Annabel
Annabel, jeetje, dat je het vol hebt gehouden! Doe lekker rustig aan vandaag! Janne, tot morgen en eet ze!
Nou ik ga lekker naar de 9 maandenbeurs hoor! Ik heb eigenlijk niks nodig (heb alles nog van de vorige), maar je kan er zo lekker rondsnuffelen. Eens kijken of we hier en daar nog iets gratis kunnen krijgen hahaha! Hoezo zuinige Hollanders! Gezellig met de buurvrouw, die ook zwanger is. @ Annabel: Nou dan was het vast heeel gezellie dat je pas om 5 uur thuis was!
Gartis ben ik dol op, maar dat geslenter dus niet. Kunnen ze de gratis dingen ook thuis afleveren Nou meiden jullie zijn allemaal weg, dus ik sluit ook voor vandaag definitief. Tot morgen!
YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS We zijn eruit! Mijn mannetje kwam gisteren eindelijk met de jongensnaam. hehe We hadden afgesproken om de envelop op 1 febrauri open te maken als de namen nog niet bekend waren, maar nu hebben we ze dan eindelijk alle twee. Yes, hoewel ik had eigenlijk ook wel willen weten wat voor geslacht er nou opgeschreven zat in de envelop van de echo hihihihihi Maar goed ons kindje heeft nu een naam, en hoeft niet vernoemd te worden naar de verloskundige of een ambtenaar hihihihi Nou laat de bevalling maar beginnen dan. Nee hoor prulleke blijf nog maar even zitten! Nog 10 weken! Zo dat moest er even uit. Verders alles goed met iedereen? Welkom voor de nieuwe en geniet nog zolang het kan. Ik ga nu weer liggen want mijn onderrug begint weer zeer te doen van het zitten
Pfff... ik ben helemaal gebroken! Ben veel te druk geweest vandaag.... alles doet me zeer! Straks alleen de laatste was nog en dan hou ik het echt voor gezien voor vandaag! Vanavond lekker op de bank met een filmpje en een bakkie chips! Oja... en toastjes... Jummmmmmmmmm! Nu eerst maar eens verder met het eten koken! Meiden, ik ben er morgen weer. Geniet allemaal van jullie avond!
Zo "even" alles teruggelezen. Ik hoop maar dat ik het nog weet om op iedereen te reageren, jullie hebben weer zoveel gekletst. Mo, zoals eerder gezegd vind ik het gezellig als je weer bij ons komt kletsen! Schattige foto met dat eendje. En wat leuk dat je ook een schommelstoel in de babykamer hebt, wij hebben ém vandaag toevallig opgehaald. Minyaweth, beter laat dan nooit he! Welkom bij ons gezellige kletskousen clubje! Die nesteldrang kwam bij mij ook opeens opzetten, heel apart, zo heb je er geen last van en dan sta je alle kasten op te ruimen, alles schoon te maken etc etc. Dizzy, heel veel sterkte met je schoonvader en peetoom! Die stress kan je nu juist niet gebruiken, het zit je niet mee he. Pientje, kan me voorstellen dat je uitgeput bent na die verjaardag, van je dochter zal je de aankomende tijd wss. weinig last hebben, die heeft leuk veel speelgoed gehad om mee te spelen. Loeki, ik heb ook niet zoveel sociale contacten, dat is in de loop der jaren steeds minder geworden. Nu ben ik ook wel kritischer geworden, als een vriendschap me veel energie kost en het alleen maar van mijn kant komt stop ik er sneller mee dan vroeger. PRDM wat goed dat jullie uit de naam zijn, heerlijk gevoel he! Annabel, 5 uur pffffff, dat had ik never nooit niet getrokken. Rust maar lekker uit. Natanya, idd erg leuk die gratis spulletjes op zo'n beurs, helaas bezorgen ze het niet thuis zoals Janne zegt Voor mij niet weggelegd dat geslenter, even boodschappen doen is al een zware belasting voor mn kneuzen ruggetje dus voor mij geen beurzen Vandaag mn schommelstoel opgehaald, erg mooi en zit heerlijk Helaas duurde het bezoekje aan mn schoonmoeder zo lang (problemen met haar nieuwe computer) dat mn vriend de kozijnen in de babykamer niet af heeft kunnen schilderen. Ik had me er zo op verheugd om van de week in te haan richten, maar ja het verliep allemaal al een stuk sneller dan ik dacht dus ik mag eigenlijk niet klagen
dag dames, Kan iemand een samenvatting geven over wat er allemaal gekletst is? Nog belangrijke dingen die ik moet weten? Ik ben ook weer thuis. Van een te vermoeiend weekend. We mochten oppassen. Het zoontje van een vriendin. Ook al was het een voorbeeldige jongen, toch is het best vermoeiend allemaal. Maar onze meubels ( geleend van die vriendin) de commode en ledikant zijn hier! Nu alleen nog even een matrasje en nog wat lakentjes. Ik heb ook allemaal leuk spul nog meegekregen.
Bosi, je hebt niet echt iets gemist hoor. Mo666 komtweer eens buurten en Minyaweth is nieuw, verder niets schokkends geloof ik. PDRM, wat fijn dat jullie er uit zijn Minyaweth, doe het rustig aan vanavond Zorra, ik hoop dat de stoel je gaat bevallen computerproblemen, ja die kosten altijd tijd. Wij zijn net terug van mijn zwager. Mijn man kwam vanuit A'dam ook nog langs. Dus samen (met 2 auto's) terug gereden. Ik kan mijn man dan niet bijhouden, hij rijdt altijd zo'n 10 km.uur harder dan ik. Nou ja laat hem maar gaan. Kom ik thuis, geen Peugeot :-k vreemd, hij was mij allang gepasseerd. 10 minuten later komt hij aankakken en raad eens ... hij was op de A7 de verkeerde kant opgereden, naar Amsterdam ipv Groningen. En daar heeft ie nou van die dure navigatie voor. Dit wordt een leuke voor Sinterklaas.
Hoi meiden! ff snel een berichtje, ik moet helpen afwassen We hebben vandaag een nieuwe droger gekocht omdat de oude niet meer warm werd en wat denk je prompt doet het kreng het weer! Nou ja het is niet anders en hij is al heeeel oud dus veel langer had 'ie het toch niet gemaakt. Heel de babykamer hangt nu vol met was haha heerlijk! Ik ga er weer vandoor morgen lees ik alles wel bij en dan plaats ik een uitgebreider verhaal.