Ben ik heel even. Tja zorra dat zijn natuurlijk dingen in het leven die gebeuren alleen idd tijdens zwangerschap is het niet zo best. Mijn schoonvader is weer thuis inmiddels met de nodige hulpmiddelen, aangezien het zondag was kunnen ze in het ziekenhuis pas morgen echt gaan proberen hem te helpen . Mijn peetoom die is in afwachting van speciaal bloed dat ook uit ander ZH moet komen en dat kan ook alleen maar doordeweeks. hoezo 24 uurs zorg in NL enfin we zien het morgen wel. Annabel inmiddels weer wat bijgerust Bosi er is idd veel gekletst maar ook heel veel blablabla (ik citeerde even Loeki hahaha) Leuk he meubeltjes en leuke spulletjes! Prdm ik zou het niet kunnen de envelop zou open moeten, knap hoor Zorra Pas de schommelstoel toch nog erbij op het kamertje je had toch nog niet echt een idee waar hij kwam te staan. lijkt me wel heerlijk Natanya zo'n beurs is mij te vermoeiend maar leek me wel leuk. Ik denk alleen dat ik inmiddels al heel veel spulletjes heb en ik heb maar weinig ruimte hier Minyaweth denk aan je lichaam [-X opletten dat je niet te veel doet en maar lekker op de bank vanavond nog even over de soc. contactenik woon hier nu 7,5 jaar en behalve de buren die soms wel eens een pakje aannemen ken ik de meesten hier alleen van gezicht. ik ben geen type om bij vereniging te gaan en heb geen kind of hond (nog niet dus) dus kom ik weinig in contact met de mensen uit de omgeving. Volgens mijn buurvrouw veranderd dat direct als je een kindje hebt. ben benieuwd, iig ben ik ook blij met jullie hier zo ga weer offline tot later,
Hoi Loeki zie nu pas dat je ook gepost hebt dat blabla bla verhaal gaat natuurlijk niet op voor de kleine samenvatting over minyaweth en Mo, ik doelde op was, het volkletsen van blz enzo. (wil niemand het gevoel geven dat ze blabla zijn hoor ) Harley tot morgen dan!
nou meiden, Ik ben ook weer thuis. Heb net even voetbal gekeken en nu heel even bijgelezen. Er komt zo nog meer voetbal en mijn mannetje was ook heel laat thuis, dus ik ga even hem wat aandacht geven. Ik spreek jullie morgen weer. Dan heb ik weer alle aandacht voor jullie.
Mijn man kijkt Xfactor, vind er zelf weinig aan. Dizzy, ik hoop dat je schoonvader snel mag opknappen. Soc. contacten met mijn buren heb ik ook niet hoor. Ze nemen idd wel eens een pakketje aan. Idd als je een kindje krijgt gaat het allemaal veranderen ook dat heb ik wel vaker gehoord. Is dat echt zo? Zorra, Annabel e.a. kunnen dat beamen als het goed is. Ik heb vanavond veel last van m'n buikspieren. Als ik op sta en ga lopen verstijft alles. Morgen weer naar de fysio
PRMD leuk dat jullie nu een naam hebben. Aan de andere kant ook jammer nu moet je nog langer wachten totdat je weet wat het wordt. Zorra hoe zit je stoel? Die is goed Loeki. Harley met 2 drogers gaat het nog sneller. Jeetje we zijn er alemaal wel een van de weinig contacten. Ik heb net als Zorra "vrienden" geschrapt waar ik teveel energie in moest steken. Of mensen ( die het uberhaupt weten) die heel koel op onze mk-en hebben gereageerd. Zij zullen nooit onze pijn voelen. Ik zal ook eens het lijstje erbij halen.
01.Harley (28 )surprise 01 april 4* 1e kindjeBM 30 cm (29+5) gew +7 kg (27+3) hoofdlig. verlof=19 feb 02.PRDM (24)surprise01 april 8* 3de kindjeBM 1/4nx cm (28+0)gew +? kg (28.0) hfdlig. verlof=08 maart 03.Oempje (22)jongen 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=? 04.Eef25 (26) jongen04 april 1e kindje BM ? cm( 21+4) gew +9 kg (21+4) ?lig. verlof=? 05.Dizzy Missy (31)meisje 05 april 1ste kindje BM 28 cm (27+5)gew 0 (28+4) hfdlig. verlof=23/2 (nu ziek) 06.Em (29)meisje 07 april 1e kindje BM 28 cm (28+4) gew +5kg(28+4) stuit lig. verlof=9mrt 07.Ayyildizf (25)jongen 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +10kg(28+0) ?lig. verlof=5 maart 08.Punkey (34)jongen 08 april 2* 3e kindje BM 26 cm (27+4)gew +6,7 kg (27+4) hfdlig. verlof=nvt 09.Saartje (23)meisje08 april1e kindjeBM ?cm (17+3)gew -0.5 kg ?lig. verlof=? 10.Carol78 (26)surprise 10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +1,8 kg (24) ?lig. verlof=? 11.Janne surprise 11 april 3* 1e kindjeBM 1/4 NX ( 26+5) gew +9,5 kg ( 26+5) hfdlig verlof= 19 mrt 12.Zorra (28 )jongen 13 april 2*-2e kindje BM 1/4 NX (27) gew +9 kg (27+6) hfdlig. verlof=NVT 13.Loeki2 (29) Meisje 14 april 1ste kindje BM 1/4N/X- (27+4) gew +7,4 kg (27+6) hoofdlig. verlof=23 feb 14.Eyerish (29)meisje 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart 15.Jopie (28 ) surprise 15 april 1ste kindje BM 24 cm (27+0) gew +7,0 kg (24+3) ?lig. verlof=19 feb 16.Stitch (26) jongen 15 april 1 ste kindje BM ? cm (15+2)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=? 17.Annechien (23)jongen 18 april 1ste kindje BM ? cm (15+6)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=? 18. Gul (31) jongen19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart 19.Loesje (27)geheim 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) ?lig. verlof=? 20.Mirtje (27)surprise 23 april 1e kindjeBM 28 cm (26+4) gew +11 kg (26+4) ?lig. verlof=26 maart 21.Pientje (23)geheim 24 april 1* 2e kindje BM 21cm (25+2) gew +4 kg (25+6) hoofdlig. verlof=NVT 22.Bosi333 (28 )surprise 23 april 1ste kindje BM 23cm (25+4) gew 10 kg (26) hoofdlig. verlof= 23 mrt 23.Almira (20)jongen 25 april 1e kindje BM 22 cm (26+1) gew +5 kg (26+1) ?lig. verlof=26 februari 24.Annabel (28 )jongen25 april 3e kindjeBM 29cm (??) gew +3,8 kg (??) ?lig. verlof= in ziektewet 25.Tascha (22) surprise 27 april 1*1e kindje BM ?cm (18+0) gew +6 kg (19+5) ?lig. verlof=? 26.Dientje (21)jongen 29 april 1ste kindje BM ?cm (20+1)gew +11,0 kg (20+1) stuit lig. verlof=5 mrt Meliske (22) Meisje 18-01-2007*
Goede morgen Janne, ja het lijstje moest er wel weer even bij gehaald worden idd. Ik heb best geslapen, manlief op 6 uur naar A'dam vertrokken en ik hebme nog lekker even ongedraaid. Heerlijk tot 8 uur. NU klaarmaken voor school. Ga voor 2 uurtjes denk ik, want het is weer Manic Monday, dus school-fysio-pilates-mensendieck. IK wil echt 2 uur slaap pakken vanmiddag anders ben ik vanavond en morgen de hele dag gebroken. Voel me nu al niet echt happy. I zeg wel tegen mijn man, het is net of ik een spagaat gedaan heb, zo zeer doen de pezen in mijn lies en boven benen, alleen kan ik geen spagaat, dus kun je nagaan, of je op een Duplokarretje bent gaan staan en onvrijwillig met je benen wijd ligt.
O sh*t, ik krijg er de slappe lach van. Je moet me hier achter mijn pc zitten. O hoe noemen ze dat? "het grootste vermaak is leedvermaak? Nee je moet het niet in het echt doen natuurlijk, maar ik zie het al voor me. Je stapt op zo'n ding, sjeest de kamer door en uiteindelijk...plof, spagaat.
Oh, ik heb zo geen zin in werken vandaag, ik ben nog steeds moe en he toch goed geslapen. Merk vaak wel dat het in de loop van de dag beter gaat, maar toch. En dan word jeook nog doodgegooid met die Tempur-reclame
Hoi meiden! Hier ook hoor! Heb niet zo gek veel vriendinnen. Maar een paar... Heb 1 heeeele goede vriendin, leeft zo met me mee... Ze heeft me alleen nog niet zwanger gezien. ahum... Zorra: leuk he! Een schommelstoel! Ik heb hem genomen zodat ik 's nachts lekker kan voeden. En die kleine troosten trouwens... Janne, mag ik ook weer op de lijst? Wat willen jullie allemaal weten dan? Harley, Bedenk dan maar zo, dat oude wasdrogers heel veel stroom vreten! Nooit weg een goede goedkopere betere droger! Prmd, gelukkig een naam. Wij moeten ook nog... We hebben er al wel 1, maar daar moeten we nog even toestemming voor vragen! Als we geen toestemming hebben, hebben we een groot probleem.... Nog 2 uurtjes werken en dan ga ik weer lekker naar huis! Even uitbuiken op de bank...
Vraag me ook niet hoe het kan hoor, ik brand van nieuwsgierigheid. Maar goed ik hecht meer waarde aan mijn mannetjes wens dan aan mijn eigen nieuwsgierigheid, dus houden we nog even vol. Maar na de bevalling gaat hij wel meteen open hoor. Misschien klopt het wel helemaal niet hihihihi. Ik vertrouw nu maar op mijn gevoel, hoewel alle bakerpraatjes het tegenovergestelde vertellen. Maar bij mijn andere kids had ook mijn voorgevoel gelijk dus...... En het is inderdaad ook wel erg jammer dat ik nu nog 10 weken moet wachten op de uitslag, maar tegelijkertijd ook wel erg spannend. En ach wat maakt het ook uit eigenlijk, het kamertje is al af. De kleertjes liggen al klaar, zowel meisjeskleren als jongenskleren en neutrale. Dus volop keus. Het zou alleen ruimte in de kast schelen als 1 van de 2 eruit kan hihihi. Hoewel zo'n gevulde kast ook wel erg leuk is. Ik vind het wel jammer dat ik straks een deel van de kleertjes niet kan gaan gebruiken. Ik heb namelijk echte lieve meisjeskleertjes en schoentjes gekocht, maar ook hele lieve stoere jongenskleertjes en schoentjes. Maar ja 1 van de 2 kan ik straks als kraamcadeautjes bewaren, ze zijn/waren tenslotte nieuw. En er zijn er nu genoeg in de omgeving zwanger en uitgerekend in april en juni, dus dat komt goed uit. En mijn zusje is nog steeds bezig met een tweede wondertje. Misschien kunnen we allemaal even wat vruchtbare hormoontjes haar kant op blazen? hihihihihi Ik ga nu weer oppassen want de kleine breekt de boel af hierzo doegggggg
Mo, tuurlijk mag je op de lijst, met jouw datum kom je zelfs op de eerste plaats gegevens: je naam meisje/jongen/surprise uitgerekend op ... hoeveelste kindje baarmoederhoogte toegenomen gewicht ligging verlofdatum mis ik nog iets?
Nou dames ik ga me opmaken om naar school te gaan, ik zie dat er een fikse file voor Grunn staat dus ik kan mijn lol op. Tot vanmiddag allemaal.
Mo toestemming vragen voor een naam? Ik snap hem niet helemaal. Enne een heeeel goede vriendin, maar die heeft jou nog niet zwanger gezien. Is ze dan niet zo heel goed of woont ze ver weg? En kom maar op met je gegevens!