April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja dat zou idd ook kunnen. Ik dacht aan een hele aparte naam en dat je daar toestemming bij de gemeente voor moest aanvragen.

2. Niet meer actief

Hebben jullie ook pijn op je heupen. Echt die banden die trekken. Het is een gevoel alsof je pees van je heup scheurt.

3. Niet meer actief

Ja wil idd vernoemen, maar ligt allemaal heel gevoelig! Dus manlief moet even een telefoontje plegen maar o wat duurt dat lang!

En inderdaad zo'n goede vriendin is het dus niet....

Enne de gegevens, moet ik het invullen of zal ik het even in een berichtje zetten, dat jullie het doen?

4. Niet meer actief

Je mag het er zelf ook inzetten hoor. Het is niet iemand zijn domein zeg maar.

5. Niet meer actief

Meiden ik ga ben vanmiddag vast weer aanwezig.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo weer 'even' alles bijgelezen! Stelletje kletskousen... :)
    Ik wil ook wel graag tussen het lijstje komen te staan, dus ik zal zo ook even mijn gegevens invullen :D
    Gisteravond alsnog tot 9 uur alles staan strijken en er wacht vandaag nog een hele berg strijkgoed op mij! Hahaha, hoezo ik kan niet rustig aan doen? :rolleyes: Ben vandaag echter wel zo gebroken dat ik me verslapen had voor mijn werk en dat ik me totaal niet happy voel! Blijf dus vandaag lekker thuis... even bijtanken :)

Ook ik heb vanacht niet heel erg goed geslapen. Voor het eerst mega kramp gehad en werd om de haverklap wakker.
    Echte contacten heb ik ook niet trouwens... Af en toe dat ik oud klasgenootjes nog spreek en 1 keer in het jaar mee afspreek om wat leuks te doen. Ik had een goede vriendin, maar die kreeg van de 1 op de andere dag een rare kronkel in haar kop ofzo ( :( ) en die wou ineens niks meer met mij te maken hebben. Hoorde achteraf dat ze jaloers was op mijn relatie en zwangerschap.... NUJAAAAAAAAH ZEG! Dan blijf je maar lekker weg hoor! Ik steek ook niet zoveel energie meer in mensen zoals ik vroeger deed. Zodra ik merk dat het van 1 kant komt (van mij) dan heb ik het snel bekeken!
    Denk ook wel dat dit met 'volwassen worden' te maken heeft in mijn geval en steeds zekerder word van mijzelf. Vroeger wou ik dat iedereen mij aardig vond en deed ik alles om de lieve vrede te bewaren! Ruzie maakte ik altijd goed, en boodt zelfs mijn excuses aan als ik niet fout zat! Niks van dat alles meer: het is graag of niet!

Om nu dan even terug te komen op dat lijstje :)

* je naam: Minyaweth
    * meisje/jongen/surprise: Jongen
    * uitgerekend op: 13 april 2007
    * hoeveelste kindje: 1
    * baarmoederhoogte: ?
    * toegenomen gewicht: 4 kilo
    * ligging: ?
    * verlofdatum: 9 of 16 maart.

Moet ik die gegevens trouwens zelf invullen of zet iemand die in een lijstje?

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ow Janne, ik mag ze zelf invullen ..... :)
    Hahaha, nou daar gaan we!
    *zoekt lijstje op*

8. Niet meer actief

Ik kan het niet!

Wil iemand voor mij asjeblieft mn gegevens invullen?

je naam: Mo666
    * meisje/jongen/surprise: surprise
    * uitgerekend op: 1 april 2007
    * hoeveelste kindje: 1
    * baarmoederhoogte: 1/4 nx (staat zo op mn kaart
    * toegenomen gewicht: ongeveer 4 kilo
    * ligging: niet bekend
    * verlofdatum: 15 feb, maar nu part-time in ziektewet...

Alvast bedankt hoor!

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goedemorgen allemaal!

Ik was gisteren pas om 23.00 thuis. Ben bij m'n zus geweest. Die was 6 jaar getrouwd (dat was ik dus ff vergeten :oops:) M'n ouders waren daar ook, dus dat was 2 vliegen in 1 klap! 't Was weer heel gezellig.

Natanya, ik ga ook naar de 9 maanden beurs! Ik ga met m'n zus, m'n moeder en m'n schoonmoeder. Heb er zin in!

Ik denk dat we allemaal redelijk gelijk zijn wat betreft de sociale contacten. Vandaar dat het hier ook zo gezellig is natuurlijk, niemand heeft wat beters te doen ;)

Mo, nog ff en je mag alweer naar huis!

Minyaweth, je hebt nog ff! Niet alles hoeft in 1x gestreken hoor! Duidelijk een typisch gevalletje van nesteldrang :p

Nou, ik ga zo ook werken.

Tot later!

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Je moet gewoon het laatste lijstje quoten en dan de woorden van quote weghalen,zo blijven de kleuren staan.

Maar minaweth is geloof ik er ook mee bezig,anders ff wachten,want anders gaat het doorelkaar ;)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    01.Harley (28 )surprise 01 april 4* 1e kindjeBM 30 cm (29+5) gew +7 kg (27+3) hoofdlig. verlof=19 feb
    02.PRDM (24)surprise01 april 8* 3de kindjeBM 1/4nx cm (28+0)gew +? kg (28.0) hfdlig. verlof=08 maart
    03.Oempje (22)jongen 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=?
    04.Eef25 (26) jongen04 april 1e kindje BM ? cm( 21+4) gew +9 kg (21+4) ?lig. verlof=?
    05.Dizzy Missy (31)meisje 05 april 1ste kindje BM 28 cm (27+5)gew 0 (28+4) hfdlig. verlof=23/2 (nu ziek)
    06.Em (29)meisje 07 april 1e kindje BM 28 cm (28+4) gew +5kg(28+4) stuit lig. verlof=9mrt
    07.Ayyildizf (25)jongen 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +10kg(28+0) ?lig. verlof=5 maart
    08.Punkey (34)jongen 08 april 2* 3e kindje BM 26 cm (27+4)gew +6,7 kg (27+4) hfdlig. verlof=nvt
    09.Saartje (23)meisje08 april1e kindjeBM ?cm (17+3)gew -0.5 kg ?lig. verlof=?
    10.Carol78 (26)surprise 10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +1,8 kg (24) ?lig. verlof=?
    11.Janne surprise 11 april 3* 1e kindjeBM 1/4 NX ( 26+5) gew +9,5 kg ( 26+5) hfdlig verlof= 19 mrt
    12.Zorra (28 )jongen 13 april 2*-2e kindje BM 1/4 NX (27) gew +9 kg (27+6) hfdlig. verlof=NVT
    13. Minyaweth (24) Jongen 13 april1e kindje BM: ? Gewicht + 4kg (26+6) Ligging: ? Verlof= 9 of 16 maart 2007
    14.Loeki2 (29) Meisje 14 april 1ste kindje BM 1/4N/X- (27+4) gew +7,4 kg (27+6) hoofdlig. verlof=23 feb
    15.Eyerish (29)meisje 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart
    16.Jopie (28 ) surprise 15 april 1ste kindje BM 24 cm (27+0) gew +7,0 kg (24+3) ?lig. verlof=19 feb
    17.Stitch (26) jongen 15 april 1 ste kindje BM ? cm (15+2)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=?
    18.Annechien (23)jongen 18 april 1ste kindje BM ? cm (15+6)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=?
    19. Gul (31) jongen19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart
    20.Loesje (27)geheim 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) ?lig. verlof=?
    21.Mirtje (27)surprise 23 april 1e kindjeBM 28 cm (26+4) gew +11 kg (26+4) ?lig. verlof=26 maart
    22.Pientje (23)geheim 24 april 1* 2e kindje BM 21cm (25+2) gew +4 kg (25+6) hoofdlig. verlof=NVT
    23.Bosi333 (28 )surprise 23 april 1ste kindje BM 23cm (25+4) gew 10 kg (26) hoofdlig. verlof= 23 mrt
    24.Almira (20)jongen 25 april 1e kindje BM 22 cm (26+1) gew +5 kg (26+1) ?lig. verlof=26 februari
    25.Annabel (28 )jongen25 april 3e kindjeBM 29cm (??) gew +3,8 kg (??) ?lig. verlof= in ziektewet
    26.Tascha (22) surprise 27 april 1*1e kindje BM ?cm (18+0) gew +6 kg (19+5) ?lig. verlof=?
    27.Dientje (21)jongen 29 april 1ste kindje BM ?cm (20+1)gew +11,0 kg (20+1) stuit lig. verlof=5 mrt

Meliske (22) Meisje 18-01-2007*

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik twijfel nog of we naar die beurs gaan.
    Woon wel in de buurt,maar hebben geen tijd joh.
    Tenminste mijn man heeft geen tijd.

Sociale contacten,jah die hebben wij wel,niet te veel,niet te weinig.
    We gaan trouwens vrijdag een weekendje naar de ardennen in een luxe vila met binnenzwembad samen met nog 5 andere vriendenstellen,heb er zin in!
    Verder heb ik ook wel sommige mensen waar ik het gevoel had dat ik alleen maar contact zocht,maar dat doe ik niet meer.
    En waar ik ook niet tegen kan zijn mensen die alleen wat van zich laten horen als ze je nodig hebben.
    Ik heb een hele handige man dus die mensen komen we regelmatig tegen.

De babyboom in mijn omgeving is net weer uitgebreid...mijn buurvrouw waar ik goed mee om ga vertelde net dat ze zwanger is van de 3e! Leuk leuk leuk!

13. Niet meer actief

hahaha ik kan het echt niet!

Krijg geeneens de kleurtjes erin. hahaha wat blond! (weten jullie gelijk mn haarkleur)

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik wil het wel voor je invullen hoor Mo!
    Weet alleen je gegevens niet.... :)

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    .........
    gossie gewoon vergeten wat ik wilde schrijven. dat belooft veel goeds voor vandaag :(

Mo leuk dat je terug bent meid! Die foto met dat eendje! Echt geweldig!
    Ik heb ook BI balen is dat he.

Minyaweth welkom! Waar heb je die mooie naam vandaan?
    Ik ben ook druk met de was bezig hihi.
    Gisteren alles in 1 dag gewassen en morgen alles strijken en opruimen.
    Wie zei er nou dat niet alles in 1 dag hoeft? Daar zorgt die nesteldrang wel voor ready or not! haha!

Ik zou eerst met mn moeder en zus naar de 9 maanden beurs gaan maar nu met mn BI is dat niet meer te doen, wel jammer want ik had er veel zin in.

Em mijn kleintje heeft al 2 keer de hik gehad, zo komisch! Idd heel mn buik gaat dan heen en weer van de schokjes maar ook van mn heftig protesterende kindje hihi die schopt dat heel de boel bij elkaar. Vanochtend ook weer. Stond ik op met geklutste ingewanden.

PRDM fijn dat jullie eruit zijn met de namen!

Strakjes werken en ik heb ook helemaal geen zin dus ik leef met je mee Loeki.

Morgen naar de tandarts :( en daarna naar het ZH voor bloedprikken en injectie maar daarna worden we wel weer beloond met een sneak peak op de kleine by de gyn. Ik heb er al helemaal zin in!

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    De naam Minyaweth staat voor mijn 'Elfennaam' .... :)
    Ben mega LOTR-freak! Hahaha... maar mijn echte naam is gewoon heel simpeljes Debbie 8)

Die nesteldrang is inderdaad ONGELOOFLIJK! Zit nu alweer te trappelen om verder te gaan, maar de was is nog niet helemaal droog!
    Wie had ooit gedacht dat ik 'zo laag zou zinken....' :)

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zit inmiddels op m'n werk en ik heb er echt geen zin in! Ik zit helemaal in m'n eentje te koekeloeren en de kleine zit me weer fiks in de ribben te trappen, dus ik denk niet dat ik echt productief ga zijn....

Harley, ik zei dat alles niet in 1 dag hoeft, en dat hóeft ook echt niet, jullie denken dat alleen maar ;)

PMDR, fijn dat het gelukt is met de namen. Wel jammer, dat je nou nog langer moet wachten.....

Zorra, ik wou nog wat voor jou schrijven, maar ik weet het niet meer. Sorry :oops:

18. Niet meer actief

Hier mn gegevens...
    Pfff, krijg het spaansbenauwd van die lijst met al die kleurtje enzo...

Nog maar 45 minuten werken. Dan even bloedprikken voor de verloskundige en daarna lekker naar bed!

Harley, werk jij nog gewoon door?

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Mooi hoor zo'n elfennaam.
    Echt ongelofelijk he die nesteldrang. Ik betrap me er al op dat ik zit te denken dat ik anders vanavond uit mn werk wel meteen weer aan de gang kan. Mn man is toch niet thuis ;)
    En nog erger nu alle kleertjes aan de waslijn hangen heb ik besloten dat ik nog meer nodig heb hihi nog meer om te wassen. Kan ik dan gelijk vanavond doen he. :)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Gegevens van mo staan een paar berichten naar boven.

Pientje: leuk, een weekend ardennen. Heerlijk even.

PRMD: heerlijk gevoel denk ik dat jullie nu uit de namen zijn. Wij hadden die ongeveer bij 12 weken. Ik ben soms een drammer, en ik wilde dat zo snel mogelijk klaar hebben.

Harley: ik ben jaloers op de sneak peak, ;) leuk! veel plezier.

Minyaweth: welkom, :p

Jopie : ook alzwangerschapsdementie?

Sociale contacten hebben jullie het over gehad zie ik. Sinds wij zijn verhuisd hebben we door de week daar niet zo last van, :p , nou ja last! Maar in het weekend gaan we altijd naar onze oude woonplaats en dan is het altijd erg druk. Ik onderhoud veel via hyves, email en sms. Ik heb niet eens ontzettend veel vriendinnnen. 5 echte goede eigenlijk. Waarvan ik drie al zeker bijna 17 jaar ken.

Ik begin al last te krijgen van nesteldrang. Lekker opruimen enz.. Ik heb nu alle meubeltjes ( op het matrasje na) en ik wil nu alles klaar maken. Ik heb nu ook alweer zin om de tuin weer op te knappen. Ik heb namelijk een heel leuk idee gekregen. Nou ja, eerst maar even school afmaken voor dit jaar, ;)

Deel Deze Pagina