April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Punkey,

Ik rookte ook, maar toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik heel bewust mijn laatste sigaret gerookt. Daarna heb ik mijn pakje sigaretten aan mijn moeder gegeven. Na 2 weken wilde ik toch weer een sigaret en heb deze gepakt, maar ik werd zo misselijk en duizelig dat het nu voor mij hoop ik over is. Sinds die tijd heb ik niet meer naar een sigaret verlangd, en dat is nu ongeveer 4 weken geleden

Groetjes en sterkte Gerda

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen allemaal, hier gaat alles z'n gangetje. Heb de koffie nu definitief in de ban gedaan, krijg het niet door m'n keel en ben helemaal over op de thee en dat terwijl ik 3 weken geleden nog gruwelde van thee. Ben al 3 dagen vaag misselijk, niet dat ik over moet geven, maar een wee gevoel in mijn maag en een beetje draaierig.

Gisteravond op bed heel lang over namen liggen discussiëren met mijn man, voor een meisje zijn we er al heel lang uit, maar jongens namen vinden we moeilijker. Ik vind Merijn erg leuk, maar mijn man is bang dat dat verkeerde associaties op roept. Een andere optie is Stian. Ik wil het lekker kort houden. Zijn jullie er al uit met namen?

3. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo iedereen,
    ik was gisteren kapot jong heb gezegd tegen mijn baas datie zo'n lange werkedagen mag beginnen vergeten allé niet zo letterlijk é :( maar toch 11uur niet te doen..

en dan nog gisterenmorgen koffie gedronken en zo rap kwam ie er terug uit ook...

mijn buikje groeit aardig gisteren collega gezien die nu 13 weken is van haar 1ste kindje en als ik mijn buikje vergelijk oei wat een verschil...zo het echt toch met te maken hebben dat het een derde zwangerschap is?

welkom aan de nieuwe mama's é!!

kga me klaarmaken we hebben gewoon geslapen tot 12 uur vandaag zalig!!!!

Annabel

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemiddag april mama's

@punkey- Is goed we kunnen samen stoppen en de ervaringen delen zullen we dan vanaf morgen beginnen of zo!

@gerda- echt knap van je dat je gelijk gestopt bent echt super!!!

@loekie- wij hebben de namen al bedacht voor dat ik zwanger was hihi!

@annabel- ik heb ook al een buikje en het is mn eerste zwangerschap!

Ik ben vanmiddag weer terug ga naar de stad toe even een zwarte pantalon kopen.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hallo allemaal, aardig wat pagina's bij kunnen lezen, dus alle nieuwkomers; welkom, gezellig dat jullie hier mee komen kletsen.
    Jammer dat ik ME2 geen prettige vakantie meer heb kunnen wensen, als ze terug is van vakantie heeft ze meteen haar 2e echo, echt leuk!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie buiken groeien, alleen hebben er maar weinig een foto van hun buik in hun album staan, misschien leuk om allemaal ook begin foto's te maken, dat we straks in alle albums de buiken zien groeien.

Ik heb nog steeds erg last van mn darmen, ben daardoor de hele dag misselijk, mn borsten doen voornamelijk pijn bij aanraking en sóchtends als ik opsta. Ik ben alweer aan het aftellen voor mn volgende echo, ben zo benieuwd :oops:

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    HOI Zorra, tijdje niet 'gezien'. Mijn buik groeit nog niet hoor, mijn broeken zitten iets strakker, maar kan nog steeds gewoon in mijn spijkerbroek.

7. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    Dientje ,
    morgen is goed

groetjes Ellen

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb vandaag wat last van mijn blaas, zolang ik zit of lig gaat het goed, maar zodra ik op sta druk de 'boel' op m'n blaas en voelt het niet echt comfortabel, herkend iemand dit gevoel?

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Ja nogal druk geweest met de afronding van de verbouwing en daarnaast verjaardagen gehad. Wat betreft je blaas; dat heb ik ook, alleen niet continue. Als je er echt last van krijgt kan je beter even je urine laten controleren op blaasontsteking, want tijdens je zw. schap ben je daar sneller vatbaar voor.

@Punkey en Dientje: Heel erg veel succes met stoppen, hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar en maakt het het allemaal even wat makkelijker.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je zorra, het is nu weer helemaal over, zal van de week de VK eens vragen.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Dan zal het wel gewoon komen doordat je blaas wat geprikkeld word door de hormonen en daarnaast de interne verhuizing die bezig is. Mijn darmen bijv. zijn nog steeds van slag dat ze van plekje zijn verhuisd, kunnen nog niet goed wennen ;) En mn blaas protesteert dus ook zo nu en dan, zijn dus de typische kwaaltjes ;)

12. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond,
    zorra das een goed idee van die foto's van de mooie zwangere buiken. kga dat ook maar eens doen.

dientje het was niet slecht bedoelt hoor! maar ik bedoel alleen dat mijn buikje veel sneller groeit of van mijn vorige 2 zwangerschappen dan was ik al een maand of 3,4 eer je wat zag en bij mijn zoontje ben ik maar 6kg bijgekomen over heel mijn zwangerschap. het viel dan echt niet op dat ik zwanger was.
    dus nu vind ik dat gewoon super leuk om snel een buikje te krijgen en er mee te pronken, want tenslotte een zwangerschap is om trots op te zijn, nietwaar dames???

nu bedje binnen want de slaap is weer de baas aan het worden,
    slaapwel iedereen,
    Annabel

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    He ik snap niet precies wat je probeerd te zeggen eingelijk sorry!

Wat ik alleen zei is dat ik ook al een klein buikje heb en het is me eerste zwangerschap dat is toch harstikke leuk :D verder bedoel ik er niks mee hoor!

groetjes nandine

14. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wacht ik zie al wat je bedoeld :(

Je ziet veel verschil in een buik van iemand die zwanger is van de eerste en die van jou!!!

Kan best kloppen ze zeggen dat als je al eens zwanger bent geweest dat je buik dan heel snel groeit!

Maar ik bedoelde het niet zo van nou ik heb ook al een buikje hoor dus dat kan niet , hihihi kwam misschien wel zo over maar was niet de bedoeling blijkbaar had ik niet goed gelezen!

15. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,

geen probleem hoor, we hebben elkaar dus niet zo goed begrijpen :oops:

laat ons gewoon zeggen dat we trots zijn op ons buikje!!

straks gaan werken van 10 tot 20u15 en 'k heb echt geen goesting, het enige waar ik zin in heb is SLAPEN!!!

hebben jullie dat ook?

Annabel

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi hoi, hier ben ik ook weer even. Vanmorgen mn dochtertje voor het eerst naar de basisschool gebracht, ze had er erg veel zin in :D Ben benieuwd hoe haar ochtend is geweest, straks haar ophalen om te lunchen.

Wisten jullie trouwens dat je de combinatietest zelf moet betalen wanneer je onder de 36 jaar bent? Je krijgt ém nu wel aangeboden, maar moet je dus zelf voor betalen :( Mijn gyn. was dus vergeten om dat er even bij te melden, gelukkig had ik het boekje doorgelezen hoe het allemaal in zn werk gaat en plotseling kwam ik een paar regels tegen waar in het stond. Desbetreffende afdeling gebeld; zou me 300 euro gaan kosten!!!! Assistente van mn gyn gebeld, die gaf aan dat het misschien wel vergoed werd, dat ik mn verzekeraar maar even moest bellen, nou het word dus niet vergoed, ben ik even blij dat ik er op tijd achter kwam, ik had nl. al wel een afspraak gemaakt, mn vriend wilde het wel graag weten als er iets mis is, maar het is en blijft een kansberekening dus voor mij hoefte het niet zo. Dus voor wie het nog niet weet: informeer eerst even bij je verzekeraar, anders ben je zo 300 euro lichter!

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hallo dames,

mijn weekendje darten zit er weer op!! was errug leuk, maar ga vanavond weer \:D/

alle nieuwe april mama's gefeliciteerd en welkom hier!!!!

heb wel alles terug gelezen maar geef niet overal antwoord op terug, is veeeeels te veel!

ik merk goed dat ik een buikje begin te krijgen, en smorgens als ik uit bed kom heb ik vaak last dat ik moet kokhalzen, ben dan niet misselijk. maja hoort erbij.

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

ben naar huis mogenkomen van mijn werk, heb pijn in mijn buik, krampen en had een bloeddruk van 16 over 9 veel te hoog volgens de ha, dus weekje platte rust gekregen.
    Heb al de ganse nm in bed gelegen en voel me geen stap waard, mijn buik blijft zeer doen...

ja kga me nog een beetje leggen want starks komen de kids naar huis en is het gedaan met de leute.

Annabel

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Annabel: Bedoel je 160 bovendruk en onderdruk 90? Dit is dan idd erg hoog, heb je altijd zo'n hoge bloeddruk? Echt rust houden hoor, waarschijnlijk is je werk nu te zwaar voor je en protesteert je lichaam, als ik jou was zou ik maar even wat rustiger aan doen met werken. Veel beterschap!

20. milou

milou Niet meer actief

vanmiddag 1e echo gehad: het leeft! foto staat in het foto-album.
    was nog een inwendige echo. hartje was goed te zien, net een knipperlicht.
    dus voor komend weekend staat een bezoekje aan de opa's en de oma's gepland.
    wat een opluchting.

Deel Deze Pagina