April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zie, dat wist ik niet eens :cry:

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het lijstje ziet er goed uit Jopie en Minyaweth ;)
    Harley succes met lopen, enne vanavond verplicht een avondje op de bank hoor, morgen weer een dag vol nesteldrang ;)
    Jopie weet je alweer wat je tegen me wilde zeggen? :)
    Janne, mn schommelstoel zit heerlijk, ben er echt blij mee.
    Dizzy, ik weet nog niet of mn schommelstoel in de babykamer past, die staat nu nog vol klus spullen, wanneer het van het weekend klaar is dan kan ik gaan inrichten en passen en meten :D

Wat betreft meer sociale contacten opdoen als je kinderen hebt; ik merk er helaas nog weinig van, ik praat wel met verschillende ouders op school maar zoals al eerder gezegd zijn het vnl. 40+ ouders en die denken misschien dat je als "jonge" moeder niks te vertellen hebt? Maar misschien als mn dochtertje straks een hobby krijgt.....Ze wil graag op ballet, maar ik ben er nog niet over uit welke balletschool het wordt en of het dan klassiek of jazz wordt.

Ik ben vanmorgen aardig druk geweest al zeg ik hetzelf, eerst mn dochtertje naar school, meteen door naar HA voor mn B12 injectie, bij buurtsuper even boodschappen gedaan, thuis afwasmachine uit en ingeruimd (ik was gisteren te moe), huiskamer opgeruimd, slaapkamers opgeruimd, bedden afgehaald, afgestoft, gestofzuigd, badkamer schoongemaakt en wasjes gedraaid en opgevouwen :oops: Eigenlijk veel te veel voor mn krakkemikkige lichaam, ik ga dan ook altijd door mn pijn heen en nu ik zit komt de pijn in alle hevigheid op ](*,) Zal ik wel weer een tijd goed last van hebben, maar mn huisje is iig schoon en opgeruimd :)

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb niet eens een zwangerschapskaart :rolleyes: Mn gegevens worden allemaal in mn dossier bijgehouden door de gyn. Vind ik wel jammer want ik kan het nu niet vergelijken met de kaart van mn dochtertje.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik krijg mijn zwangerschapskaart iedere keer mee naar huis. Ik heb alleen nog niet erop staan hoe hoog mijn baarmoeder zit en zo, maar dat zal ik morgen eens vragen. Wel staat mijn gewicht en mijn bloeddruk op die kaart.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb maar nog maar een keer teruggelezen en ik weet het weer! Jammer dat je niet verder bent gekomen met het kamertje. Maar gelukkig is er nog geen brand :)

6. Niet meer actief

Respect Zorra, zoveel gedaan en ik heb net mijn ogengeopend. Hab wel goed geslapen vannacht. :)

Fijn dat de lijst weer klopt ik dacht ook blijf er maar even vanaf want dat gaat niet goed als er 3 tegelijk mee bezig zijn!

Mo heb ook even in je album gekeken ook een heel mooi wit kamertje, heb je zelf dit vlinders erop geschilderd ofzo of is dat in de winkel gedaan?

Jopie nog even volhouden daar op dat werk en idd ik krijg ook mijn kaart iedere keer mee met eenupdate voor het geval dat er iets zou zijn en ik hulp nodig heb dan weten ze direct hoe en wat volgens de kaart. Dus ik zou heb alleen daarom al vragen. Je kan natuurlijk blij zijn dat alles volgens het boekje gaat maar geen info is ook niet leuk :(

Loeki die spagaat sorry moest ook erg lachen net als janne :)

minyaweth ik dacht al dat die uit het elfenrijk kwam, mooi he :)

Ik ben aan de twijfel geslagen over de namen dat is pas vervelend zit nu steeds te denken is dit nou wat ik wil of niet :rolleyes:

en de wasjes ach ik denk over een week of 4 zal ik ze wel klaar hebben.
    Komende week of begin februari wil ik iig kamertje en spulletjes klaar hebben. ik vind dat er dan nog tijd genoeg is.

tot later,

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Fijn dat je goed hebt geslapen Dizzy! Daar knap je van op :p

Mijn vader komt a.s. zondag de laatste dingetjes doen in de babykamer. Zoals het plankje boven de commode ophangen en gordijnrails ophangen. Dan kan ik gordijnen gaan bestellen en dat is het echt klaar volgens mij! Behalve de leuke frutseldingen dan :D

8. Niet meer actief

Ik voel me idd ook beter na eens goed te slapen ik slaap 5 nachten per week nauwelijks en dan is zo'n nacht superwelkom :)

De frutseldingen zijn ook leuk om te kopen in je verloftijd, nog tijd genoeg he

9. Niet meer actief

Zo ga me verzorgen en dan iets zoeken wat ik kwijt ben heb weekend auto gekocht en zoek nu overschrijvingsbewijs van de oude :( , heb het dus niet gevonden tnt. lastig wat ik moet het echt hebben en normaal ligt dat netjes in een la maar na de verbouwing is het dus elders gelegd...
    dus dat wordt een leuke zoekdag. heb dit weekend wel dingen gevonden die ik ook kwijt was dat was dan wel weer handig :)

10. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden snel ff een berichtje van mij want ik moet zo een hele hoop telefoontjes plegen maar ik heb me toch weer een horor weekend achter de rug want van vrijdag op zaterdag weer een zware bloeding gehad dus maar weer de vk gebeld waar we bijna de hele zaterdag op hebben zitten wachten belt ze de gyn. die dienst heeft in het ziekenhuis wil de gyn. me toch ff zien dus wij naar het ziekenhuis waar ze een uitwendige, inwendige echo en met de eendenbek gaan kijken of ze iets kunnen vinden niets dus gaat ze met iemand anders overleggen wat er nu moet gebeuren moet ik dus opgenomen worden voor observatie om te kijken of ik nog meer bloedingen ga krijgen gelukkig heb ik die niet gehad en mocht ik dus gisteren weer naar huis maar de schrik zit er goed in.

maar eh hoe is het met jullie? :)

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wat een eng verhaal loesje. Gaat het nu weer een beetje beter met je?

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Jeetje Loesje, wat een verhaal. Alles wel goed met de kleine? Het mag je ook nooit eens meezitten hè? :cry:

13. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    met de kleine is alles tot nu toe goed, maar het is wel gevaarlijk want als de bloeding van de placenta komt kan die loslaten en dan is er weinig kans dat de kleine het overleeft dus elke bloeding die ik nu krijg moet ik direct naar het ziekenhuis en weer blijven.

14. Niet meer actief

Tjee Loesje idd een horror weekend voor jullie, kan natuurlijk vanuit hier niets voor je doen alleen maar heel veel sterkte wensen. slaap je wel nog en heb je genoeg steun, zit idd niet mee met die bloedingen :(

15. Niet meer actief

Jeetje Loesje! Wat eng en doe bloedingen dat gaat nu al een week of 27 door he bij je. Ik hoop dat dit de laatste was hoor.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje Loesje, wat was dat weer schrikken zeg, en de angst en onzekerheid hebben ze ook niet bij je weg kunnen nemen....Ik hoop maar dat dit je laatste bloeding was, het is toch een aantal weken goed gegaan? Hopelijk gaat het nu goed tot je bevallen mag. Sterkte he! En doe rustig aan!

Jopie idd balen dat het kamertje nog niet klaar is om in te richten, maar aan de andere kant ging het allemaal voorspoediger dan verwacht maar dan komt mn ongeduld om de hoek zetten he :) En dan die nesteldrang :rolleyes:

Dizzy, heerlijk zeg rond half 12 je bedje uit kunnen komen, ik was om half 7 er helaas al uit. Maar lekker dat je een goede nachtrust hebt gehad.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb ook eindelijk verf gekocht voor het kamertje. Mijn man heeft lekker vrij morgen en dan moeten we eerst even naar de vk en dan gaan we lekker rommelen in de babykamer. Ik ben benieuwd wat het wordt. Ik heb nu 2 kleuren meegenomen en die ga ik erop smeren. Is het dat niet, dan verg ik het gewoon weer over. heb maar kleine potjes meegenomen, dus dat is geen probleem. Ik heb een mooie groene kleur en een hele warme lichte bruin tint. ben benieuwd hoe de combinatie wordt. Maar ik kan ook eindelijk beginnen.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Loesje, wat vervelend. Ik hoop dat het snel ophoud. Lijkt me zo onzeker. Heel erg veel sterkte.

Zo dan even reageren op de rest, ben al meer dan de helft vergeten, maar ik doe mijn best.

@ Jopie, last van dementie? Trouwdag van je zus vergete :oops: Ik zou ok echt naar mijn kaart vragen, want als je geen gegevens bij je hbt als je naar het ziekenhuis gaat heb je toch een prbleem, ze kunnen daar wel alles weer opnieuw onderzoeken, maar het is makkelijker als ze daar weten wat er met je is. Ik neem mijn kaart zelfs mee als ik een weekendje weg ga, stel je voor...

@ Dizzy, fijn dat je goed geslapen hebt.

Wil je hier een serieus antwoord op hebben na mijn spagaat verhaal? :)

Ik denk dat iedereen die hier komt iets minder in de sociale contacten zit, anders hadden we te weinig tijd om hier door te brengen ;)

Nesteldrang heb ik misschien wel, maar ik kan niets, dus ik probeer me maar niet te ergeren aan de rotzooi in huis. Mijn man is een enorme sloddervos en daar kan ik gewoon niet tegen op.

Ik geef nog 1 uurtje les en ik ga dan naar huis, dan kan ik nog een uurtje pitten voor ik naar de fysio ga.

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ben ook erg benieuwd naar die combinatie Tascha!
    Het klinkt in ieder geval wel heel mooi! Fijn he om eindelijk lekker te kunnen beginnen! Ook hier al volop aan de gang en ik geniet er echt van! Straks even alle kleertjes opbergen, en een praktisch plaatsje voor alles bedenken... (en het is al helemaal niet chaotisch in mijn hoofd :rolleyes: ) dus dat gaat nog een leuk klusje worden! Ach ja, heb ik wat te doen de hele dag!

Jee loesje, dat is even een naar bericht zeg! Gatver, hoop dat het goed gaat nu en dat het goed BLIJFT gaan!

Dizzy, ik ben jaloers! IK WIL OOK ZO LANG KUNNEN SLAPEN! :evil:

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik denk dat je even een pagina of 700 moet teruglezen ;). Dan weet je dat Dizzy, meestal niet goed slaapt.....

Deel Deze Pagina