Dat had ik al begrepen ondertussen Jopie, maar dat het haar eindelijk gelukt is ben ik alsnog jaloers op! Mij lukt het namelijk niet.... Loop er soms bij als een zombie!
Minyaweth, ik denk dat je dan eerder jaloers op mij moet zijn. Ik slaap meestal van een uur of 10 tot 8 uur, half 9
meiden, ff rustig aan met kleppen hier! jullie lopen 2 maanden achter maar wel bijna 300 pagina's op ons voor! haha. ff dimmen nou, hihi.
Ooooooooooow Jopie... wat lekker zeg! Ruilen? 1 weekje maar... pretty please....? O Ik slaap 's nachts zo beroerd dat ik vaak 's middags na mijn werk nog een uurtje of 2 ga pitten. Anders kom in de dag helemaal niet door.
Ik wil juist 's middags niet slapen. Ik hoop dan 's nachts door de pijn heen te slapen. Maar ja soms ben ik zo moe, dat ik wel in slaap val als ik op de bank lig.
Nou voorruit. Ik wil best 1 weekje ruilen, maar dan ook echt niet langer! Ja, ik weet ook wat beroerd slapen is, ik heb pas nog een klein weekje wakker gelegen....
Jopie... Je bent een schat! Vanaf nu ga ik jou slaap pikken! Loeki: die smilie heb ik zelf in mijn photobucket staan! Heb er nog wel een aantal meer. Sommige smilies die hier tussen staan komen niet echt tot zijn recht als je probeerd iets duidelijk te maken (vindt ik)
Photobucket is een online opslagplaats voor je foto's en/of plaatjes! Ik vind het heel leuk, en je kan het gratis aanmaken!