Ja jammer he... en ze kunnen nog zoveel meer extra smilies toevoegen! Oke, het is even pokkewerk, maar dan heb je ook wat op zo'n forum!
Ach ze kunnen wel meer op het forum dat ze niet doen. Zo wilden we graag een tabel invoegen, maar dat wilden de super moderators ook neit toestaan, beveiligings redenen zeggen ze dan. Nou mijn dag zit er bijna op. Ik ga zo naar huis om nog een uurtje te kunnen slapen, heb weinig pijn op dit moment, maar ik ben zo moe... :thumbdown:
Nou niet mopperen op het forum en de moderators! 't Is net zo gezellig Dit forum is al veel uitgebreider als het andere forum waar ik veel opzit. En ach, het kan natuurlijk altijd beter, leuker, meer....
mensendieck is nog maar 3 keer op maandag, volgende week ga ik niet naar pilates, dus nog 2x alles, nou dat moet ik wel overleven, bovendien is mensendieck vandaag voor de laatste keer om 20.30 uur, vanaf volgende week is het om 19.00 uur.
Ik slaap eigenlijk nooit overdag. Ik ben ook nooit echt moe, ja na die drukke weekenden. Ik heb ook maar weer eens nieuwe buikfoto's gemaakt. En een foto van de commode. Ledikantje moet nog weer even in elkaar. Weet iemand hier toevallig waar ik goede matrasjes kan kopen?
Ik heb een matrasje bij Gardo gekocht. Was laatst in de aanbieding. Maar het lijkt me dat elke babyspeciaalzaak wel matrasjes heeft. 't Is ook maar net wat je wilt en wat je ervoor wilt uitgeven.
Nou oke blablablablabla. ja ik heb ook niets te melden. Hebben jullie dat ook dat jullie al plannen naar de bevalling. Als ik nu naar de kapper ga, dan kan ik dan en dan nog en dan loop ik er in de kraamtijd ook fatsoenlijk bij.
*is er af en toe wel en af en toe niet* Ben veel te druk met de babykamer en alles klaarleggen... het wordt gewoon niet rustig in mijn hoofd.... Heb ook al een paar weken sterk het voorgevoel dat de kleine eerder komt dat gepland, dus misschien heeft dat we wat mee te maken? Zojuist belde de vrouw van de kraamzorg! Moest er toevallig vanmorgen nog aan denken! Ze komt 1 februari om nog eens alles met ons door te nemen! Heb er zin in!
Hahaha ja Janne! Dat heb ik ook! Ik moet nodig mijn wenkbrauwen weer laten doen! Dus als ik dat nu zou doen en zelf een beetje bijwerk tot de tijd, kan ik vlak voor de uitgerekende datum nog een keer gaan en dan weet ik zeker dat ze er strak opzitten! Kapper maak ik me niet zo druk om... Doe uit gemakzucht mijn haar straks denk ik toch wel in een staart ofzo
Ik zit ook te wachten op dat belletje. Heb toch wat vraagjes en huishoudelijke mededelingen zeg maar.
ik hang druk aan de telefoon,administratieve dingen aan het afhandelen...je wordt altijd zo lekker in de wacht gezet