Ik ben er ook hoor, maar niet veel te vertellen Wat voor huishoudelijke mededelingen heb je dan Janne? (ben niet nieuwsgierig hoor? )
kwa kapper niet maar ik wel nog wel voordat de baby er is en Jennifer uit logeren is bij oma lekker een weekendje wat leuks doen met mijn man. uiteten en naar de film enzo
Ik heb juist het idee dat de kleine langer blijft zitten. Ik ga voor week 43 Het interesseert mij geen bal hoe ik eruit zie direct na de bevalling, als ik er nog maar een beetje fatsoenlijk bijloop als ik m'n man moet ophalen!
Ja maar als al die viste kom dan wil ik er toch ook wel normaal bijliggen. Je ziet er naderhand al altijd zo niet leuk uit zeg maar. Huishoudelijke mededelingen? Niet roken in huis, geen visite boven naar de wc. Zulke dingen.
Ik denk ook dat die kleine eigenwijs is en perse in mei geboren wilt worden. Mijn gevoel gaat uit naar 4 of 5 mei
Dit is gelukkig een gratis nummer maar net zat ik een kwartier aan de telefoon en kostte 30 cent per minuut,plus de kosten van de mobiele telefoon. Shit de verbinding is weg....grrrrrr voor niks zolang gewacht!
Ik zeg standaard al: ik moet nog 12 weken + 3 Ik denk zelf dat de kleine 8 april komt. Maar hoezo? Geen flauw idee. En logisch gezien zal hij wel later komen dan eerder, maar toch.
Bij mn dochter kreeg ik een week vantevoren een voorgevoel (droom) dat het te vroeg zou komen en ik dmv een keizersnee zou bevallen. Voorgevoel is toen uitgekomen, nu voel ik nog niks, en dat hoop ik ook zo te houden tot na die 37 weken....
Ik moest net even snel weg. Mijn vriend had een afspraak bij de dokter, en hij wilde dat ik even mee ging. Hij had een bultje bij zijn oog. Is gelukkig niks. Tenminste, het kan vanzelf weggaan, anders moet het worden weggesneden. Maar zeker niet levensbedreigend, gelukkig, Mooi ledikantje minyaweth. Waar heb je dat leuke lakentje vandaan? Ik ga voor de 38 weken. Ik denk dus dat ik eerder zal bevallen. Ongeveer 2 weken te vroeg dus.
Ik heb de hele tijd 21 april in mijn hoofd. Maarja het blijkt wel dat mijn gevoel niks zegt Denk wel dat ik eerder ga bevallen. Bij Jennifer was ik ook te vroeg,maar dat zegt natuurlijk niks.
Ik heb ook het gevoel ruim 2/3 weken eerder te bevallen! Heb het nu al een paar weken maar of het ook daadwerkelijk wat zegt? Ik heb geen flauw idee.... Het ledikantje (en de rest van de meubels) hebben we van Baby-Dump! Hmmmzz... bedenk me net dat de vrouw van de kraamzorg nog gezegt had dat het verstandig is dat ik hun folder nog een keer doorlees... Begin me nu sterk af te vragen of ik die folder überhaupt wel van ze heb gehad, en zoja, waar heb ik dat kreng in godsnaam liggen? Kan ik wéér wat gaan zoeken vandaag! Ze zei ook nog dat als ik vragen zou hebben ik die het beste op kon schrijven... Heb geen flauw idee wat ik allemaal kan vragen of waar ik verstandig aan doe om te vragen... Iemand een idee?
Ik zou wel graag weten wat de kraamhulp nou precies gaat doen. Welke taken ze wel doet en welke niet (huishouden e.d.) Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die alles kwijt maakt
ik moet ook nog even kijken of ik die map ergens heb liggen. staat ook in wat zij vinden dat j ein huis moet hebben.
Nee we doen niet rustig aan. hihihi Hier wordt er tenminste wel altijd geluisterd zonder dat je het antwoord krijgt; hormonen En de kraamhulp ja ik wil ook graag weten wat ze wel of niet doen. Zodat ik eventueel iemand anders kan regelen voor de overige zaken die ze niet doen. Zoals wassen? strijken? koken? de ramen? de kids naar school sturen? de hond? etc....... hihihihihi ja ik wil alles tot in de details geregeld hebben erg he? En nee dat zijn niet de hormonen! We zaten er wel aan te denken om de kraamhulp van 8 tot 12 te laten komen. Zodat we s'middags met de kraamvisite lekker alleen zijn. Daar heb ik geen pottenkijkers bij nodig hihihihihi. Mijn man neemt dan de kraamtijd halve dagen vrij. Iemand bekend met hypotheken trouwens? We zijn ons er nu in aan het verdiepen want we hebben onze huurwoning te koop aangeboden gekregen, maar wat een buitenlands zeg. Ik snap er helemaal niets van hihihihi. Bij de 1 kan dit en bij de ander dat, en de een raad dit aan en de ander raadt dat weer af pfffffffffffffff. Dus als jullie adviezen hebben kom maar op. Ik ga nu weer verder want de kids komen zo thuis. doeggg
PRDM, ik zou gewoon een onafhankelijke hypotheekadviseur in de arm nemen. Die zoekt voor jullie de best passende hypotheek uit. Bedenk wel van te voren wat je wilt. Wil je aflossen, of wil je bv. een beleggingshyptheek, oftewel, hoeveel risico wil je nemen. Wil je extra geld opnemen? Ze willen je vanalles in de maag splitsen. Lees het rustig thuis door, laat je niet opjagen en beslis wat je wel en niet wilt. Laat je niks opdringen.