April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja mooie samenvatting, :p

Loeki: ik weet het weer. Ik ga het voor je vragen. Geen probleem.

Koud he, buiten, brrrrrrrr 8)

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, ik heb nog geen idee of het koud is. Zit de hele dag al lekker warm op kantoor.... Maar het zonnetje schijnt wel!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    meiden help,
    heb wat veranderd in mijn onderschrist en nu staat mijn banner als link en niet als banner. Wat heb ik fout gedaan?

4. Niet meer actief

Jopie en Minyaweth heel erg bedankt voor het invullen van mn gegevens!

Dizzy, ik heb de vlinders er zelf op geschilderd. De meubeltjes zijn heeeel zacht lila, bijna wit.
    Ben zo blij dat het klaar is!

Ik zal vd week ook eens even al jullie albums doorstruinen!

Ik krijg trouwens iedere keer mn kaart mee.(bij de vk)

Ik denk al van voor de test dat ik op 6 April ga bevallen. waarom? Geen idee...

Net ff boodschappen gedaan, het is idd erg koud buiten! Ik hoop dat het gaat vriezen!

Heb trouwens schandalig geslapen! van half 12 tot 3 uur! Schrok er zelf van! pfff, nu maar weer zien hoe ik vannacht in slaap kom!

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb het al weer aangepast meiden.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Mo666: heerlijk toch, lekker slapen, :p

Ik zie niks tascha,

Jopie: het is prachtig weer, alleen wel wat fris.

Maar goed, ik had net alle ramen open om lekker te luchten ( vochtig oud huis, dus dat moet elke dag wel een paar uur) en dan voel je het wel. Ik nu lekker onder een deken, hondje ook, bij mijn benen met een kopje thee. En nu proberen nog wat te doen voor school.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zie jij mijn banner niet bosi?

8. Niet meer actief

jopie;
    Ok oke, maar sparen lijkt ons beter, dan lopen we ook geen risico. Dat kunnen we niet gebruiken met 3 kids.
    Mijn man en schoonpa zijn samen reuze handig, dus hebben we niet overal een vakman voor nodig. En ik kan zelf ook redelijk veel hihihi.
    De staat van het huis, tja daar kan ik niet echt over oordelen. Het huis is 32 jaar oud. Een keuken die je in een studentenhuis ziet, niet echt luxe dus. Maar die wilden we zowieso volgend jaar aan gaan pakken. De badkamer is anderhalf jaar gelden op onze kosten gerenoveerd en we hebben nu dus ook een ligbad.
    De zolder zijn we momenteel nog met de afwerking bezig. Daar hebben we namelijk een extra slaapkamer gecreeerd. Wel willen we nog een dakkapel, maar daar hebben we nu de financiele mogelijkheden niet voor.
    Aangezien we net een nieuwe auto hebben, en gertouwd zijn en dan ook nog prulleke op komst.
    En dan de belasting, de vader van een goede vrioend heeft dit als hobby. hihihihihihi het is maar wat je leuk vind. Maar goed hij vult dus elk jaar de papieren in zodat we geld terug krijgen. Dus dan zal hij het vast wel leuk vinden als dit er ook allemaal bij gaat komen.
    janne;
    We moeten er dan minimaal 1 jaar in blijven wonen. Maar dat zijn we zeker wel van plan de komende jaren. We wonen hier namelijk ideaal. centrum op 5 minuten afstand, en de snelweg ook. Maar toch niet gevaarlijk. Een voetbalveld voor de deur en heel veel groen rondom de wijk. Achter een groot plein omringd door garages. De kids kunnen zowel voor als achter niet rechtstraaks de straat op. 4 scholen in deze wijk, waarvan 1 praktisch in de achtertuin. Onze kinderen zitten wat verder weg op school, 5 minuten fietsen. Die school is namelijk in een park gelegen en heeft maar zo'n 150 leerlingen. Lekker klein en veel groen dus. Opa woont ook op 5 minuten fietsafstand. Dus ja waarom zouden we weg willen hier?
    Dus ja wat dat betrefd alleen maar positief. En welke huis je ook koopt, je moet het toch aanpassen aan je eigen wensen toch?
    En zoals het er nu naar uit ziet zouden de maandlasten 5 euro hoger worden dan nu, maar dan is het wel voor ons zelf. En huur gaat elk jaar omhoog......Dus ja we kijken nog even wat dan de mogelijkheden zijn met betrekking tot geld opzij leggen voor onderhoud.
    Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het klinkt allemaal erg goed prmd. Nu even kijken of je een goede hypotheek kan vinden. Ik heb een hypotheek lopen bij de rabobank en ik ben daar wel tevreden over.

10. Niet meer actief

Nou dat klinkt iig wel ideaal PRMD. En 1 jaar is ook niet veel. Ik heb huizen gehoord waar je 7 jaar in moest blijven. Enne je huur is dan ook oke.

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb een hele mooi schommelstoel op marktplaats zien staan. Ik wil er graag een hebben in de kinderkamer. deze is op bod en er is nu door 25 euro geboden. het is bij mij om de hoek. Wat zouden jullie bieden voor een schommelstoel?

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Tascha: Ik zie je banner nu wel goed inderdaad

Ik ben voor kopen, in plaats van huren.

Wij zijn niet super vermogend, maar hebben vanaf het begin gekocht. Op 1 loon en niet op 1,5 of 2 lonen.

En ook spaar, geen risico dus.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wij hebben ook gekocht op 1 inkomen. zpdat we het tweede inkomen konden gebruiken voor uitgaven. Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb, want ik ben in september 2006 voor de helft gedaalt met mijn inkomen

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ligt er helemaal aan hoe die eruit ziet Tascha.. Kan je een fotootje laten zien? Ben wel erg benieuwd!
    Wij moeten ook nog een (schommel)stoel hebben voor op de kinderkamer! Ideaal voor de nachtvoeding! :) Denk dat ik ook maar eens op marktplaats ga kijken :idea:

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik mag de foto's niet gebruiken

16. Niet meer actief

Jawel dan moet je ze opslaan in word en dan kan je ze in je album zetten.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een aflossingsvrije hypotheek, was achtaraf niet handig, maar we moesten voor ons gevoel snel beslissen en hebben toen keuzes gemaakt die we misschien anders hadden moeten doen. Ik lig er neit wakker van of zo, maar echt comfortabel voel ik mij er ook neit mee. Nu zouden evt. problemen dus pas over 26 jaar komen hoor, maar denk toch dat we tzt een ander soort hypotheek gaan oversluiten, want ik ben hier niet gerust op. We hebben dus nog wel een beleggingsrekening bij Axa lopen om over 26 jaar de hypotheek in te lossen.

Wij hebben wel op twee inkomen, maar lang niet het maximale wat we konden lelen hoor, denk dat we zo een ton meer konden krijgen.

@ Bosi, als je het zou willen vragen heel graag.

Net weer bij de fysio geweest, maakt ze me aan het lachen en schiet het toch in mij zij, niet leuk meer, ik dacht dat m'n spier terplekke af zou scheuren zo'n pijn deed het.

@ tascha, ik zou wel bieden.

De babybjorn waar ik laatst op geboden hebt staat al op 50 euro, nou dat wordt me echt te gek, dus zoek nu een ander,

Het is hier ook heerlijk weer, maar wel koud.

nou moet al weer opschieten. Pilates begint om 17 uur.

laters.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Geef anders de link waar het opstaat van marktplaats.

Loeki: aflossingsvrij is helemaal niet erg hoor. Je kunt het na een aantal jaar geloof ik gewoon omzetten.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik kan de foto niet copieeren

20. Renate19

Renate19 Lid

7 jan 2007
    34
    0
    0
    Kapster
    Arnhem
    hoi hier ben ik weer..
    Ik heb een vraagje wie van jullie is er wel eens in een badbevallen?
    Dat lijkt me echt mooi ..
    En heb van veel mensen gehoort dat je je beter kan ontspannen en dat het de pijn wat vermindert.
    En heb foto's gezien en ut lijkt me echt zo mooi ook als je aan het bevallen bent dan dat je je kindje zelf als eerste in je handen krijgt inplaats van de verloskundige.

liefs renate

Deel Deze Pagina