Carol78 heb ik ook al een tijd niet meer gezien, was die soms aan het verhuizen? Staat me iets van bij.
Ja, Saartje zit in Egypte. Heeft Japans gestudeert. Zorra, die voedingsstoelen zijn idd duur, staan heel soms op MP, maar deze staat in Grunn, dus die kan ik snel ophalen, dat is oko wel een groot voordeel. Ik zit zoooooo graag zo'n stoel, maar mijn huiskamer staat al aardig vol, toch ga ik het proberen, wil nog best even mee opbieden, want bij babyplanet betaal je er al sneel 600 tot 700 euro voor.
Oja Saartje is degene die Japans spreekt.... Ze zitten erg lekker die stoelen Loeki, dus kan me voorstellen dat je er graag een wilt, maar ik zal al blij zijn als mn schommelstoel past
Nou anders gaat er gewoon iets uit de huiskamer, computer van mijn man of zo. Staat nu ook nog een stoel speciaal voor de katten, nu wil ik die niet in de voedingstoel, maar die zou er wel uit kunnen en de zitzak...daar kan ik mijn zusje wel een plezier mee doen denk ik.
Nee mn huiskamer is me al te vol, dus dat zou bij mij geen optie geweest zijn, daarnaast past de stoel ook niet echt bij mn interieur, maar jullie hebben allemaal licht hout toch? Zou die mooi bij passen dan.
*album update* Loeki, voor zo'n voedingsstoel zou ik ook ruimte maken, als je hem voor een mooi prijsje kan kopen!
Je buik is aardig gegroeid in die 2 weken tijd Jopie, mooi hoor! Daar zijn natuurlijk al die kilootjes naar toe gegaan
Ja, ik vind je ze helemaal top, deze is ook mooi blank, dus past perfect bij de rest denk ik, zet hem dan naast de box. Zie het al helemaal voor me. Weet je waar ik ondertussen wel van baal, dat ik NOG niet van het UMCG of de gyn gehoord heb, het is nu 2,5 week geleden, je zou verwachten dat er wel eens een berichtje zouden krijgen.
Heb je ze zelf niet teruggebeld dan Loeki? Zou ik morgen gewoon doen hoor, best kans dat ze het vergeten zijn.
Ik ga woensdag bellen, dan heb ik alle tijd en kan ik rustig aanluisteren wat ze er aan denken te doen. Ik heb in mijn hoofd de onderzoeken toch allang aan de kant gezet. Ik heb er nu toch niets aan.
Goed idee Loeki, is helaas mijn ervaring dat je 9 van de 10 keer zelf terug moet bellen. Hopelijk kunnen ze je wat meer vertellen, maar zal wel niet....