Nog 3 te gaan Minyaweth! Je kan het, zet hem op! Nee hij is nog niet klaar, wel bijna want hij stijgt bijna op.
Minyaweth, ben ik dan zo'n kletskont.... Je hebt je maar 10 dagen later aangemeld, maar het scheelt wel ruim 700 berichten.....
Hahaha, ik vind het hier zo leuk dat ik de andere subforums bijna vergeet! Net nog maar even gekeken, maar niet echt wat interessants.... Nog 1 berichtje te gaan.... *drum geroffel please...*
Minyaweth, gefeliciteerd met je 1000 bericht, waar blijft de taart? Rovl rovl (Rolt Over de Vloer van het Lachen)!
Bol genoeg? Je kan nu tenminste meer taart dan normaal eten, valt toch niet op als je nog wat boller word
Hij is verrukkelijk! Ik moet tien kilo aankomen van de verloskundige dus ik mag nog even door eten, hahaha!
Ik ga er een eind aan maken voor vandaag. Ga lekker naar bed. Maakt er nog iemand een samenvatting voor de anderen? Welterusten en tot morgen!
Meiden! Ik ga er vandoor! Ik moet nodig lekker naar mijn bedje toe... Alhoewel... volgens mij is mijn vriend niet bepaald bvan plan om te gaan slapen Hij keek net wel op een héél erg speelse manier hahahahaha..... (sorry...too much info)