@Loeki: Ik bedoelde er niet mee dat ik zieliger ben hoor, hihihihi, meer dat ik weet hoe beroerd het is om doodop te zijn. Ik heb wel wat gehoord over Floradix dat dat zou moeten helpen, maar wat het precies is?? En als het niet gaat op je werk dan zou ik als ik jou was toch het melden bij je baas en vragen of je niet wat minder zou kunnen werken. In principe zijn ze verplicht om je daarmee te helpen als je zwanger bent.
Volgens mij is Floradix een natuurlijk ijzerpreparaat. Heb het inderdaad al vaker gelezen, zal morgen eens naar de drogist, baat het niet dan schaad het niet denk ik dan maar. Ik zal wel een ijzer tekort hebben.
Ijzertekort hoeft niet perse hoor, het is een vaak gehoorde klacht van zwangere vrouwen. Maar ik zou anders eerst even je bloed laten onderzoeken of je echt ijzertekort hebt want zomaar ijzerpillen gaan slikken is volgens mij niet goed, ik zou dit iig in overleg doen met je HA of die Floradix geen kwaad kan.
Ben ik ook weer even,ben de laatste dagen zo moe en bleh dat ik geen puf had om te reageren. en misselijk dus totaal geen eetlust terwijl mijn lichaam toch om eten vraagt omdat ik anders weer flauw ben. Maar verder ben ik nog reuzeblij en klaag ik niet Ben allang blij dat ik nog wat voel. Oja ben vandaag 7 weken,joepie!!!! Vrijdag de echo,pfff spannend hoor. Heb nu al 3 keer gedroomd dat ik bij de gyn in de beugels lag,1 keer was het niet goed en 2 keer werd ik wakker voordat we nou wisten of het goed of fout was. Ik heb jammer genoeg nog geen buikje,ja alleen als ik mijn buik naar voren uitsteek en mijn buik niet inhoud hihihi. Ik heb nog niet zo´n mooie buik als jij Mo!!! Als de echo goed is dan ga ik ook een buikfoto maken,hoewel er nog niet veel te zien valt Hoe gaat het met de rest :
hallo, ja je bent er juist op zorra hier in belgie hebben we dat niet. Heb de ha gebeld en volgens hem is mijn lichaam totaal op door de lange werkdagen ik doe iets van zo'n 45uur per week en das veel te veel en dan nog 's avonds in tuin gaan werken van nieuw huis. Maar nu is het echt even niksen en 't is van moeten en niet van willen ik slaap de de hele dag door en kijk heb daarnet gekookt en voel me weeral kapot. straks badje nemen en gaan slapen. de ha zei ook dat ik zolang moet thuis blijven totdat ik terug wat fut heb want dat het het kindje en ik word of mijn werk en ik en 'k moet zeggen dan is de keuze rap gemaakt! k wil het echt niet verliezen! Dus een gouden raad luister naar je lichaam voor het te laat is want nu snap ik het ook maar en het was bijna te laat!!! zorra bedankt voor de goede raad en tips het deed deugd om het te lezen! heb een foto van mijn buik geplaats in mijn album die zijn getrokken vorige week toen ik net 6 weken was. grtjes, Annabel
@Pientje: De misselijkheid en vermoeidheid is erg rot maar geeft ook wel weer meer het gevoel dat je zwanger bent he? Ik ben 24/7 misselijk, maar overgeven doe ik niet, soms zou ik wel willen, in de hoop dat het wat oplucht. Die buikfoto gewoon doen hoor, is juist leuk om straks over een paar weken te kijken of het al wat gegroeid is @Annabel: Goed dat je nu naar je lichaam luistert en veel rust neemt, dan zal het vast straks wat beter gaan. Ben blij dat ik je wat heb kunnen steunen En je hebt al een goede buik he! Leuk hoor, kan je al lekker je buik showen en laten zien dat je zwanger bent
Hai meiden! Ik heb net het laatste uur met een dikke laag biologische bosbessen op mn gezicht (verse maskers van lush hemels!) alles bijgelezen. Pfew wat een klus. Er is een hoop gebeurd. Zowel naar als leuk. Ik wil nog even mijn medeleven betuigen aan Nienke en Anouk (als ik het goed gezien heb) ik weet niet of jullie hier nog komen maar ik vind het vreselijk naar. Ook leuke dingen gezien, mooie buikjes goede echo's, veel symptomen die langsvliegen hihi. Ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen dat ik niet iedereen persoonlijk aanspreek maar dat is niet te doen. Ik ga het vanaf nu weer wat beter bijhouden. Ik zal wel een muts zijn maar nu mn 12 weken echo steeds dichterbij komt ga ik me weer onzeker voelen. Aan de ene kant kijk ik er enorm naar uit maar aan de andere kant ben ik er ook weer een beetje bang voor. Ik kan het niet helpen. Annabel goed dat je het rustiger aan gaat doen. Je moet echt goed voor jezelf en je beeb zorgen. Ik weet niet meer wie het over die vermoeidheid had maar daar is dus echt niks aan te doen. Je moet er doorheen. Ik heb er ook enorm veel last van en met een fulltime baan is het echt zwaar. Maar goed ik hou me maar voor dat het na de 12 weken beter wordt en dat het voor een goed doel is en dat helpt een beetje. Gelukkig heb ik een superlieve man die me veel helpt zodat ik thuis bij kan komen.
Hallo Harley, Ook ik begin zenuwachtiger te worden hoor. ik heb het idee dat ik een maand verder ben dan ik nu zeg en dat vind ik eng... Het klinkt heel stom, maar eerst was ik bang dat ik niet zwanger was, toen was ik bang dat er iets mis was met t kindje en nu ben ik gewoon bang voor het hele zwangerschapgebeuren. Bevallen, doet dat echt zo'n pijn, kan ik het wel aan, ach het hoort er denk ik allemaal bij!! Ook die vermoeidheid is iets wat je hier alleen maar hoort! hahaha ik hoop echt dat het met 2 weken over is!!!
He Mo666 fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik had niet het verhaal van Nienke moeten lezen dat helpt niet. En ja ik kan niet wachten tot de 12 weken zijn bereikt want dan schijnt het pas echt leuk te worden. De kwaaltjes schijnen dan echt een stuk minder te worden en dan met 16/18 weken voor het eerst leven voelen. Lijkt me heerlijk hoewel dat ook weer zorgen met zich meebrengt. Pff het houdt niet op he, die zorgen blijven.
gister weer een wedstrijdje gelopen. ging alweer langzamer dan vorige week. maar ben wel blij dat ik gewoon mee kan doen. was wel heel genant, ik werd 2x gedubbeld door de snelste man... m'n buikje is nog klein, maar ik durfde gister geen strak hemdje aan te trekken bij de wedstrijd. dus had ik een slobber t-shirt aan wat vervolgens ook weer tot vragen leidde. heb geen last van vermoeid, maar heb wel af en toe van die dagen dat ik niet op gang kom en nergens zin in heb. en alles gaat wat langzamer. vanavond even 2 dvd'tjes branden van In the womb, voor de ouders. kennen ze vast nog niet, en dat had je vroeger allemaal niet.
Ikke ook hier heeel stiekum ( niet verder vertellen hoor, sssst) Ik herken jullie gevoel zo erg. Ik ga nu ( over 3 uur) ook weer naar de gyn voor een echo en de zenuwen gieren door mijn lijf. Vannacht niet geslapen. Harley, waarom vraag je niet of je eerder mag? Gewoon voor jezelf? Dat mag echt hoor!
janne - suc6 bij de gyn straks! harley - is idd misschien een idee om te vragen of je iets eerder mag komen omdat je erg onzeker bent en je ontzettend druk maakt. je moet het dan wat erger maken, dan heb je vast wel kans dat je eerder mag komen zorra - ja het gaat eigenlijk allemaal goed, ik heb geen bloedverlies meer gehad en de angst is ook wat minder geworden. ben ook iets minder als voorheen hier op het forum, en denk dat dat heel veel helpt, ik was er oook zo ontzettend veel mee bezig.
Wij gaan morgen op bezoek bij mijn oma en ik wil haar vertellen dat ze overgrootmoeder gaat worden. Omdat mijn man zeevarend is en vrijdag vertrekt voor vijf en een halve maand willen we het nu graag samen nog vertellen. Heeft iemand nog leuke tips om dit op een speciale manier te vertellen? Alvast bedankt!
Meiden mag ik ook hier??? Ik heb mijn verhaal verteld op "mijn" topic en de meesten weten mijn verhaal wel. Ik ben nog heel erg bang, dus jullie zullen veel naar mijn gezeur moeten luisteren.
hallo, janne tuurlijk mag je erbij n hier mag je zoveel zeuren als je wil we zijn er om naar elkaar te luisteren... succes strakjes bij de echo!! Hier nog altijd hetzelfde verschrikkelijk moe en bij het minste dat ik me neerleg val ik in slaap maar dan is het ook echt slapen... Annabel
Welkom Janne. Milou, fijn dat je wedstrijd zo goed ging, ik heb een startbewijs voor de 4Mijl en die ga ik ook heel zeker weten lopen, ben benieuwd naar mijn tijd. Morgen naar de VK voor de eerste echo, ik ben er op dit moment wonderbaarlijk rustig onder. Wat kan er nou mis gaan denk ik dan...ja het antwoord weet ik wel, maar wil ik niet weten. Mijn katten gedragen zich de laatste weken ook opvallend anders, zeker onze jongste kater kruipt steeds bij me, terwijl het helemaal geen schootkat is en ze ruziën om wie er bij me mag zitten