April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vindt dat helemaal niet onredelijk trouwens Janne!
    Das toch de normaalste zaak van de wereld? Zo doe ik het ook.....

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nee dat dacht ik dus ook Minyaweth, ik weet ook niet meer wie het vertelde, ze was geloof ik al 38 weken en trok het niet meer en toen zei iemand; jij moet toch allang met zw. schapsverlof? En toen vertelde ze het dus dat dat 1 week vantevoren was. Heel bizar, misschien weet Annabel of dat in heel Belgie geld?

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nou, daar ben ik dan ook wel benieuwd naar...
    Ik ga even liggen op de bank! Heb last van mijn rug (al dat forummen is ook niet goed voor mijn lichamelijke gesteldheid :) )

Tot straks dames!

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Is me sowieso opgevallen dat er veel verschil zit tussen werkwijze van VK, eigenlijk zou dat landelijk vastgelegd moeten worden. Zw. schaps vergiftiging en diabetes komen steeds vaker voor, als het nou op tijd op te sporen is door regelmatig te controleren......Ik heb het iig niet zo op VK's, ik zou er dan ook nooit blindelings op vertrouwen. Kijk maar naar Meliske, een week haar kindje niet gevoeld en nog moest ze afwachten van de VK..... :evil: Er zullen vast hele goede en lieve VK's zijn hoor, maar mijn ervaringen zijn iig erg negatief.

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Zo he een week van tevoren? Dan zouden ze me kunnen wegdragen! Ik vind het nu al zwaar! :confused:

Janne ik ken idd je situatie maar het lijkt me dat het ook in hun voordeel is dat jij gezond bent/blijft. Stel je voor dat je straks helemaal niet meer kan werken omdat je ingestort bent. Wat is nou belangrijker? (volg je eigen goede raad eens op ;) ) Ik snap trouwens wel dat het lastig is hoor.

Minyaweth ik heb ook ff mn zegje gedaan in de lounge ;)

Zorra je hebt gelijk dat het raar is dat er niet beter op HELLP gecontroleerd wordt. Bij mij is er ook nog nooit urine nagekeken.
    Ik kan me voorstellen dat je nekharen ervan overeind gaan staan.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    En toen was ik alleen...... :cry:

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    gelukkig harley, jij bent er ook nog :D

8. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja ik ben er nog, was dus ff in de lounge

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hahahaha ga ik zo even in de lounge kijken, nou je krijgt iig wat bijval van de april mama's Minyaweth :) Ik heb maar niet gereageerd, ik ken mezelf en kan dan erg fel zijn en me later druk zitten te maken als ik aangevallen word :) Ik hou me sowieso de laatste tijd wat afzijdig van discussies, merk dat ik sneller geirriteerd ben en me erg druk kan maken, dus ik vermijd het maar :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ik ben er weer

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik heb trouwens een nieuw sapje ontdekt. Coolbest red orange. Errug lekker! Niet zo zoet als andere sapjes. Nou drink ik meestal maar 1 glas sap per dag maar dit is echt verfrissend, heb niet de neiging om meteen een liter water achterover te slaan.

12. Niet meer actief

Ik is er ook nog.

Ja Harley ,maar helaas begrijpen de meesten het toch niet. ( nu het puntje bij paaltje komt. Ik wring me in allerlei bochten ( letterlijk en figuurlijk) zou dat andersom ook zo geweest zijn?)

Weet je stik erin.. ( sorry) Normaal Zorra is 16 weken en ik heb al 14 weken. Dus 2 weken verschil.
    En ach ik heb nu een belangrijker doel he. Juist meiden jullie hebben gelijk!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vind de manderine van Tropicana zo lekker, maar wet 2,59 euro per liter is het wat te duur om dagelijks te drinken.

14. Niet meer actief

Zo mijn frustratie is er ook weer uit.

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja je komt dus niet aan een van ons he ;) :)

Ik ga er ook niet meer heen hoor. Hen gewoon ff gezegd wat ik er van vond. Was wel ff lekker hihi 8)

Hoe is het Loeki?

16. Niet meer actief

Dat verhaal van die gaatjes lees ik vanavond wel. Ik wil niet net als gister de hele dag achter de pc zitten, dat heeft me niet goed gedaan.

Ik ga dalijk dus ook het huis uit en bij mam een kopje thee drinken.

17. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Zo de cakejes staan in de oven, hebben we zo wat bij de thee, de zwangere buuf komt ook even proeven hahaha.
    Ik stop 6 weken van te voren en heb dan nog 10 weken erna. Je hebt totaal recht op 16 weken. Vind 1 week van te voren best link, aangezien ik vorige keer 11 dagen te vroeg beviel, dus dat zou een drama worden. Ik heb eerlijk gezegd nog niks te klagen gehad over onze verloskundige (2 dames). Je kan ze altijd bellen met vragen. Hier testen ze trouwens nooit je urine op eiwit, alleen als je klachten hebt.

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Juist Janne thats the spirit!
    Ben trots op je meid!

Loeki dat sapje ken ik niet, klinkt wel goed!

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik vind veel van die sapjes erg sterk qua smaak, ik haal gewoon altijd jus dórange en appelsap en drink daar 1 of 2 glazen van op een dag, en de rest rooibosthee, water, melk, karnemelk, decaf. koffie

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik drink ook meestal water en rooibos maar soms heb ik zin in wat meer smaak zeg maar. En dit sapje is daar precies geschikt voor! ;)

Deel Deze Pagina