April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik zou eigenlijk ook van die pc vandaan moeten, maar vind het zo gezellig. Straks kan ik mezelf wel weer voor mn kop slaan, maar ach dat is ondertussen een dagelijks ritueel :)

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik zal er vlg. keer eens naar kijken Harley. Roosvicee blijkt nu ook iets nieuws te hebben 50/50, helft vruchtensap en helft bronwater, ook eens proberen

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Niet te hard slaan he Zorra ;)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik zal het zachtjes doen Harley :)

5. Niet meer actief

Nou Zorra moven! Kom ook gezellig een kopje thee doen. Dan ben je er zeker van dat je een paar uur niet achter die pc zit.

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi gelukkig ;)
    Die roosvicee heb ik ook van gehoord maar ze hebben het hier nog niet in de supermarkt. Moet nog ff geduld hebben dus!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tropicana is echt heel lekker, is 100% sap en staat ook in de koeling, maar veel supermarkten hebben het niet eens. Ik kan het hier alleen bij Jumbo krijgen, Super de Boer en AH hebben wel de sinaasappelsap van Tropicana.

@ Harley, heb je mijn berichtjes van vanmorgen gelezen, zat weer in een dipje, zag het even niet meer zitten, maar gaat nu wel weer.

Bij thuiskomst was mijn moeder er met mijn neefje, leuk hoor, maar had zo'n zin in een rustige middag :( Nou ja, donderdag maar weer.

Oh ben me op weg naar huis echt rot geschrokken, Rij op de snelweg netjes 120, zie ik een auto met een slakkegang de oprit op komen. Ik kan niet naar links, want er rijdt ook een auto naast me, dus ik denk die ander ziet dat ook wel en de invoegstrook is daar ongerveer 1 km lang, dus die auto zal wel eerst gaan optrekken en dan netjes achter mij invoegen...Nou mooi niet, hij reed nog geen 80 km per uur terwijl hij dus echt meters voor mij invoegd. Ik weet nu weer dat mijn ABS werkt. Ik had echt mijn hart in m'n keel kloppen. Gelukkig was het niet echt druk en konden de auto's achter mij op tijd uitwijken, maar zo'n idioot moeten ze gewoon gelijk van de weg halen, levensgevaarlijke IDIOOT :)

8. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Jeetje Loeki dat is schrikken zeg! Echt niet te geloven wat er voor een debielen op de weg zitten!
    Ben wel blij dat je ondanks de schrik je weer wat beter voelt.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou misschien dat de schrik me wel weer met beide benen op de grond gezet heeft.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Van t weekend schrok ik me trouwens helemaal kapot. We waren dus bij mn schoonmoeder, een vriendin van haar was er ook, die kennen we al heel lang, is peuterleidster en heeft veel kleinkinderen dus kan goed met kinderen overweg. Om lang verhaal kort te maken, mn dochter was erg moe, die vriendin zou haar wel even naar bed brengen en tv aanzetten zodat ze daar lekker kon dutten (kamer was een paar meter verderop). Nou ze kwam al snel terug, mn dochter had duim in dr mond gedaan en was lekker tv kijken. Op een gegeven moment kreeg ik een raar gevoel, en ik moest naar mn dochter toe, zie ik haar in bed liggen op iets kauwen en ze keek me heel schuldig en geschrokken aan. Kijk ik op het nachtkastje van mn schoonmoeder, liggen daar dus 20 verschillende medicijndoosjes, allemaal open en strippen op nachtkastje. Ik schrok me echt wezenloos. Gelukkig na een goed gesprek met mn dochter bleek dat ze Potters had gevonden en dat ze daar van had gesnoept. Ik heb haar echt meerdere keren gevraagd of ze echt niet van die andere dingen had gegeten, dat ik niet boos zou worden, maar dat het wel belangrijk was om te weten. Nou gelukkig was dat niet zo want dat waren pillen en daar mocht ze toch niet aankomen? Pfffff, heeft ze dat iig goed van me doorgekregen. Maar het bleef de rest van de dag door me heen spoken wat er gebeurd had kunnen zijn. Vriendin van mn moeder en mn schoonmoeder er trouwens wel op aan gesproken! Maar goede les voor de vlg. keer.

Sorry weer zo'n lang verhaal :oops:

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mag ik ook komen, ben geen thee liefhebber maar wil best gezellig komen beppen hoor. ;)

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Doe mij ook maar een bakkie dan! ;)

Oh Zorra ik denk dat ik erin was gebleven van de schrik!

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Jeetje dat is ook schrikken Loeki, sommige denken dat ze alleen op de weg rijden!

:) Janne ik zou graag bij je komen, maar kwart over 3 weer mn dochter uit school en vanavond die rapportbespreking :( , straks mn dochter maar op de computer laten en dan ga ik wel lekker op de bank hangen.

Loeki, ze heeft vast ook een kopje koffie voor je, maar of je nu weer de weg op wilt? En dat lange eind.....

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) :) :)

Ander keertje dan maar.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou mn hart ging ook flink tekeer Harley, ik ben er thuis zelf zo voorzichtig mee en dan zal het bij een ander fout gaan.....
    Ik vind het spelen bij andere kinderen daarom soms nog best spannend, vooral bij ouders waarmee ik niet zo veel heb, maar je kind kiest vriendjes en vriendinnetjes uit he, maar ik vind dat wel moeilijk.....Wanneer besluit je om je kind niet ergens te laten spelen.

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Was ik nog helemaal vergeten te vertellen! Ik had idd gelijk dat ik het gevoel had dat de baby aan het indalen is. Hij/zij ligt nog niet helemaal "vast" zeg maar, maar dus wel met het hoofdje in de ingang.
    (of uitgang het is maar hoe je het bekijkt hihi)

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Zorra, lijkt me idd ook moeilijk voor straks hoor. Gelukkig heb ik nog even de tijd om erover na te denken

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heb je het toch goed gevoeld Harley....Vandaar toen ook dat rotgevoel dat je had.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje is het niet wat vroeg om al in te dalen?

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja idd, dat belooft nog wat voor het laatste stukje hihi. Als het beginnetje al zo rot voelde...

Deel Deze Pagina