Nee hoor Loeki, indalen kan rond de 30 weken, bij sommige al rond 28 weken of eerder. Maar zegt helemaal niks of de baby eerder komt of niet
Tja Loeki kweenie maar ik heb wel al een tijdje het idee dat de kleine eerder komt als 1 april. Wie weet is het een voorteken ofzo.
Als je via de zoekmachine zoekt op indalen krijg je veel topics daarover. Daar lees je dat er veel vroeg te maken hadden met een indaling maar de baby gewoon rond 40 weken kwam en dat het niks zegt over het eerder komen.
Zal je net zien dat mn voorgevoel helemaal niet klopt en ik straks met 43 weken alsnog een tientonner eruit moet werken haha!
http://www.zwangerschapspagina.nl/about10964.html Zo even 2 linkjes zodat je het kan lezen als je wil Harley
Ik moet er trouwens weer vandoor, even mn dochter ophalen en langs de opticien om lenzen voor mn vriend op te halen. Doei doei
Asjemenou, een 10 tonner, je wordt bedankt. Nee, ik zal de 43 weken neit halen, dat weet ik al wel, ben al blij als ik het tot week 37 vol houd en daarna mogen ze er van mij een spuit in zetten om het te halen.
Haha Zorra en ik heb al zo weinig haar Maarre bedankt voor de linkjes, ik heb ze gelezen. (maar toch heb ik nog steeds het idee dat het eerder komt hihi. niet vanwege het indalen hoor)
Mijn fysio is pas morgen weer aanwezig, dus kan haar neit vragen over de pijn in mijn spier. Voelt echt niet lekker op dit moment, maar ze heeft hem gisteren wel gemasseerd, zou dat kunnen als ie ingescheurd is.
Ik hoop het niet voor je. Echt balen voor je dat je zoveel pijn hebt. Ik zou graag een beetje van je over nemen als ik kon. Hopelijk kan je fysio morgen wat voor je doen. Morgen heb je de 1e keer acupunctuur toch?
Ja ben heel benieuwd hoe dat gaat. Maandag weer naar de fysio, maar dan is mijn eigen fysio er helaas niet, dus word ik door een andere behandeld. Vind dat wel een beetje moeilijk hoor.
Hallo! Ik heb denk ik net voor het laatst gewerkt. misschien.... Ik mag niet meer achter de tafel omdat dat roostertechnisch een probleem is en er is geen vervangend werk. Nu willen ze me niet voor niks daar 4 uur laten zitten, dus hoef ik niet te komen als er geen werk is. Nou ging ik net naar huis en was er nogsteeds geen werk.... Vaaag! Dus misschien bellen ze nog wel ofzo? Ik snap er helemaal niks meer van.. Zorra, trouwens wel schrikken van je dochtertje zeg! Ik heb het vroeger ook een keer gedaan hoor! Had de pil van mn moeder opgegeten. (hele strip) Gelukkig niks aan overgehouden. Loeki, vervelend zeg van je spier! Doe maar goed rustig aan!
Mo, lekker om naar huis te mogen, maar misschien ook wel heel erg onbevredigend, je sluit zo niet lekker af lijkt me. Ik werk ook bijna niets meer hoor, maar ben wel blij dat ik nog wat uurtjes op school ben en even emt collega's en zo kan babbelen en tegen ze aan kan zeuren. Op 23 feb ga ik met verlof en op 21 en 22 feb hebben we heidagen, pffff, moet ik nou al afzeggen of gewoon proberen mee te gaan, heb niet zo'n zin om de nacht met een collega een hotelkamer te delen, slaap in mijn eigen bed al zo slecht. (jaja, soms kan ik wel meer dan 7 dagen vorouit denken) Bovendien kan ik geen hele dagen meer werken.
Hallo iedereen alle april mama's ik wilde me bij deze ook ff aanmelden ik ben ook n april mama,teminste als t goed is. ik ben nu 30wk en 2dgn zwanger en alles gaat heel goed. we verwachten ons manneke op 1april 2007 teminste dan ben ik uitgerekend!wat n datum he!ach ja we hebben t niet voor t zeggen! ik wens iedereen heel veel succes met alles.. groetjes krulliewullie(esther)
Hoi Esther, welkom en veel plezier op het forum. Dames, ik ga even op een oor, of iets anders doen iig. Tot laters.