Wat zijn heidagen Loeki? Ik slaap ook niet meer in een vreemd bed hoor! Zelfde reden! En al helemaal niet met een collega op de kamer! pfff... moet er niet aan denken! Hoi Esther! Ik ben ook 1 april uitgerekend! Meestal komen die kleintjes toch niet op de uitgerekende dag! Gelukkig maar voor ons he!
Zorra: schrikken zeg! gelukkig waren het alleen pottertjes. Het lijkt mij ook erg moeilijk om je kindje zomaar ergens te laten spelen. Je weet nooit waar die ouders wel of niet aan gedacht hebben. Dat is dan toch echt het loslaten. Harley: Gister hoordeik toevallig gister op de cursus wat zorra ook al zei. Vanaf 28 weken kan je baby al indalen. Maar dat zegt niks over wanneer het komt. Dus jij denkt 1 april. Misschien moeten we ook maar in het lijstje opnemen wanneer we denken dat de baby's komen, Mo666: wat voor werk doe je eigenlijk? Loeki: welterusten, Krulliewullie: Welkom bij de babbeldames. Ik moet met school bezig nu, maar ik heb helemaal geen zin. Maar het moet toch. Ik heb net hydrofielen washandjes, slopbroekjes, zoogcompressen, moltononderleggers en een lakentje gehaald.
Bosi, ik werk op de regionale alarmcentrale van de brandweer... (hele mond vol) Leuk zeg! waar heb je ze gehaald! Ik ben nog op zoek naar beddengoed, maar dan in het lila, dus als iemand suggesties heeft, graag! En nu ga ik echt weg hoor!
bedankt voor de verwelkoming hey mo666 jaja dat zou wat zijn he 1april nee laat maar zitten,ik hoop t niet eigenlijk dan maar 1dag eerder of later! ik heb net alles hydrofiele luiers en washandjes en lakentjes enzz uigewassen ze hangen nu te drogen en dan kan ik ze morgen of straks strijken liggen ze al lekker fris in de kast! t is de bedoeling dat ik vanaf volgende wk ook foto's van ons babykamertje in mn album heb staan,t staat er wel al n grote deels maar nog niet helemaal af! groetjes esther(krulliewullie)
Leuk bij de brandweer, Gehaald bij de hema. Lila zal ik ook even in de gaten houden. Ik zoek nog oranje lakens, niet te duur, dus als iemand daar een leuk adresje voor heeft,
welkom krulliewullie! Als ik het goed heb zijn we nu met zijn vieren uitgerekend voor 1 april. Nog iets gehoord omtrent marietje? Ik heb weer enorm last van mijn onderrug vandaag pffffffff Ben nu trouwens bezig met de kraambedankjes. Wat een werk weer zeg hihihihi. Allemaal grasgroene taartpuntjes met oranje gele vlindertjes. Als het af is zet ik het wel in mijn album. De namen voor het geboortebord heb ik inmiddels ook al uitgesneden. Dan hoeft mijn man ze alleen maar op te plakken op de dag zelf. Was ook nog een karwei om roze en blauwe plakplastic te vinden, maar we hebben het! Ik ga nu weer op de bank zitten doeggg
Mo: Wel apart dan zo'n laatste dag, vreemd hoor hoe dat dan gaat. Aan lila beddengoed kan ik je helaas niet helpen. Bosi: Dat lijstje word dan steeds langer en langer Ik heb echt geen idee wanneer de baby zou kunnen komen, durf er eigenlijk niet mee bezig te zijn. Krulliewullie: Welkom hier, we kletsen heel wat af, dus om bij te blijven moet je haast wel forumverslaafd worden Loeki: Ik zou nu al op je werk je afmelden voor die heidagen, logisch dat je niet gaat. Ook al had je een ongecompliceerde zwangerschap zou ik niet gaan, je bent dan weer een stuk verder zwanger en je hebt je rust dan goed nodig. Nee, blijf maar lekker thuis!
PRDM: Ik heb nog niet echt een voorstelling van de geboortebedankjes, maar wacht geduldig af op een foto
Bosi, misschien is dit wat? Welk bedrag heb je in gedachten? Kan ik daarvoor even voor je kijken. http://www.deschoneslaapster.nl/catalog/product_info.php?products_id=60&osCsid=839a092b6e1a7f3031e5fbb7de7d9161 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=9&langId=-22&catalogId=10103&productId=11086 Bosi op wehkamp.nl vind je onder wonen/slapen en dan babybedtextiel op blz. 3 witte lakentjes met een oranje bies en oranje dekentjes. Mo, ik zal ook eens even voor jou gaan kijken voor lila lakentjes
Zo daar ben ik ook weer even! Voor ik het vergeet: Welkom Krulliewullie! Het is hier heel gezellig en we kletsen er heel wat af! Zelfs ik, en ik ben hier ook nog maar 2 dagen Vindt het heel lief van iedereen dat jullie het een beetje voor me hebben opgenomen in de lounge! Echt toppie! Net kwam mijn neefje langs! Hij had een nieuwe auto gekocht: een Smart, zo'n gebakje Hij vroeg of ik even mee wou, een stukje rijden! Nou ik heb werkelijk mijn hart vast gehouden! Wat een eng autootje zeg, en hij reed ook nog eens hard! Nee, dat is niks voor mij hahahaha.... Ik moet ook nog 2 dekbedovertrekjes hebben. Zal ook eens gaan kijken waar ze leuke en goedkope lakentjes/dekbedjes hebben....
Mo, ik heb eens even gezocht op Fantasy Ducks van Bebe Jou, dat is een serie in het lila (toendertijd voor mn dochter gekocht) Maar deze serie word niet meer gemaakt. Verder kan ik online iig niks vinden in lila....
Minyaweth: Brrr voor mij ook niks zo'n Smart, ik zou bij elke bocht het idee hebben dat ik elk moment de weg kan gaan kussen
Nou de cakejes waren lekker, nu maar eens gaan kijken wat we vanavond weer eens moeten eten, elke dag weer een crime.
Ik koop altijd voor een hele week in, boodschappenlijstjes maken vind ik dus echt verschrikkelijk. Vanavond maar iets simpels denk ik; doperwten, aardappels en een slavink.
Hoi mieden, Welkom krulliewullie. Loeki, je hebt toch wel heel hard getoeterd? Zorra jeetje das echt schrikken ja. En natuurlijk mag iedereen op de thee komen. De gekleurde lakentjes staan ook in het boek van babywalz. PRMD, wie is Marietje? Wij doen geen kraambedankjes.