Ja heerlijk en ik heb een jas van mijn tante gekregen. Die je aan de onderkant ook open kan ritsen, dus tot april zit ik wel goed.
nou meiden, ik ben er ook weer even. Ben even met moeders en man naar de stad geweest. even een bakkie drinken en hier en daar naar babyspullen gekeken. Mijn moeder had ook nog een paar cadeautjes voor me. Ze had nog sokjes gebreid en kleertjes gekocht en ze had ook nog een boek over borstveding voor me gekocht. erg leuk allemaal. Verder heb ik ook nog een broek voor mezelf van haar gehad en hebben we nog even wat kleertjes gekocht, maar die heb ik mezelf cadeau gedaan. Weer een productief middagje. Verder ben ik wel versleten, maar moet ik eigenlijk ook nog in de babyklamer gaan beginnen. Ik heb er wel zin in maar mannetje lief is te lui. En hij moet echt het voorwerk doen. Hij snapt niet dat ik heel erg last krijg van nesteldrang en dat er een hele goop dingen moeten gaan gebeuren. De babykamer komt al over 4 weken en ik moet alles nog doen en hij helpt zo niet mee. en dan kan ik een klein beetje chagerijnig raken maar goed als dat alles is. Esther welkom bij ons april topic. Geniet ervan en blijf erbij want we kletsen heel wat af.
Hopi ben weer terug van VK, BM groeit goed nu 29,5 cm dus op schema en er was een stagaire die me toch moeite had om de BM te voelen, toen de echte VK had die er ook moeite mee, heb dus ook gespannen spieren, voelde wel al van de week dat de harde buiken toenamen , advies warm houden van de spieren en baden maar ik heb dus geen bad , nou ja hopelijk gaat het nog over en ontspannen ze nog binnenkort, heb gelijk het verhaal van Loeki in mijn hoofd en dat wil ik toch voorkomen krulliewullie welkom bij de meesterklesters
Marietje had mij oa opgelicht een aantal maanden geleden. En ook krulliewullie, vandaar dat ik vroeg of ze nog iets van marietje had gehoord. Ik helaas nog steeds niets trouwens, dus de politie is weer erg snel met het onderzoek ahum.
Zorra: ontzettend bedankt voor de tips. Ik ga nu direct even kijken. Aan wehkamp had ik nog niet eens gedacht. Tascha: ik heb dat ook, het kamertje moet klaar! En mijn vriend heeft alle tijd lijkt het, Dizzy: fijn dat alles goed is en goed groeit. Vervelend die gespannen spieren. Kun je niet een lekkere kruik erop leggen, voor ontspanning? PRMD: is het nog steeds niet opgelost met die oplichting? Wat duurt dat lang zeg. Ik dacht ook opgelicht te zijn, maar ik kreeg vandaag alsnog mijn pakketje. Niet precies wat ik had gekocht, maar toch erg mooi. Lastig soms, om het te blijven vertrouwen, online winkelen. Janne: fijn dat je een jas hebt. Ik ben nog opzoek. Met een rits aan de onderkant is wel een goed idee. Ik zal daar eens naar kijken. \\ Minyaweth: ik ben gek op smart autootjes, Vooral de fourfour(? Ik weet niet precies hoe je dat schrijft) En iedereen die ik vergeten ben, maar het is ook zo druk nu......
hoi hoi nee niks meer van marietje gehoord,ja dat ken je politie werk blijft veel liggen hoor! groetjes krulliewullie thankss voor de verwelkoming opnieuw hahah
Ik ben geslaagd bij de wehkamp, Lakenset Met biesje in vrolijke kleur. Van 100% katoen. Afm. laken : 100x150 cm. Afm. sloop: 40x60 cm. Oranje biesje, en groen biesje. Kost maar 14,95 per setje, dus ook niet eens duur, Nogmaals bedankt zorra, [/quote]
Oja dat van Marietje heb ik toendertijd wel meegekregen ja. Nou mn vader is ook een keer opgelicht via internet, die man hebben ze uiteindelijk gevonden, moest de gedupeerden terugbetalen, heeft hij gedaan, behalve mn vader en nog een man en toen was hij opeens spoorloos. Sindsdien nooit meer wat van gehoord. Bosi, hopelijk zit er wat leuks tussen. Dat van de wehkamp zag er wel mooi uit, vooral met zo'n lakentje en oranje bies. Tascha, mn vriend is ook zo hoor, komt allemaal wel. Gelukkig is hij nu ermee begonnen en komt van het weekend het schilderwerk af en kunnen de meubels erin. Dan nog lamp en gordijnen uitzoeken en dan is het zo goed als af. Wat leuk trouwens dat je zo lekker geshopt hebt met je moeder! Janne, altijd handig zo'n jas, jij kan nog verder uitbuiken iig Dizzy, loopt perfect op schema dus, goed hoor! Misschien is een warme douche ook goed? Of een warme kruik erop leggen?
O ja die Marietje, ik had een andere naam in mijn hoofd bij haar. Maar dat was van diegene van wie dat banknummer was. Mijn oplichter heeft me 1x betaald via het CJIB en nu betaald hij daar niets meer aan, dus krijg ik ook mijn geld niet. De eikel. Hij zit wel in de bak. Maar ja daar krijg ik mijn geld niet mee terug.
Nou meiden ik ga ook aan de kook. Doei tot morgen ( wil vanavond mijn rugje ontlasten), dus niet teveel beppen.
ja een kruik is wel lekker op de buik, heb net veel gegeten, weet niet maar heb ineens de neiging om veel te eten ik denk achterstallig onderhoud van half jaar ofzo oplichters irritant dat je ze niet makkelijk te pakken hebt. ben lekker op de bank aan het zappen, en ga op tijd vanavond mijn bedje in wellicht ontspant de elec. deken ook. Bosi dat is fijn heb je toch je lakentjes en niet duur! PS waar gebruiken we eignelijk die slopen voor, een baby krijgt toch geen kussentjes in bed :
Ja dat van die slopen snap ik ook niet hoor Dizzy. Haal die dingen eruit en doe iets van de prijs af.
Ja ook mijn idee, later als het kind een kussen krijgt dan is het lakentje te kort. zeer wazig maar wellicht wet iemand wat je er mee moet
ja marietje was een van haar 4 namen toendertijd. Al haar gegevens zijn bekend bij de politie maar blijkbaar versneld dat de zaak niet. Maar goed ik heb geen zin om me druk te maken om zo'n stom **** Het geld is weg, en na al die maanden is het gat alweer gevuld. Ik denk ook niet dat ik vanavond veel tijd heb om langs te komen, want mijn zusje komt lekker langs. Eens kijken of ik wat van mijn zwangerschapshormoontjes kan overbrengen zodat zij ook lekker zwanger wordt. Als we allemaal even duimen dat haar wegblijven komende nod komt het vast goed hihihihi Enne ik word gek van de kraambedankjes hihihihi. De oranje gele vlindertjes komen dus met zo'n pennenveertje op het taartpuntje. Alleen die pennenveertjes moet ik dus allemaal zelf draaien grrrrrr. Maar het eindresultaat is erg leuk, allemaal springerige vlindertjes op een taart hihi Krijg al zin om ze uit te delen. Groetjes doeggggg
smakkelijk eten iedereen,ik ben net klaar maar voor degene die nog eten moet!bij deze. groetjes krulliewullie
Idd niet meer druk om maken PRMD ( hoewel ik uit ervaring weet dat je dat wel doet). Ze moeten gewoon met hun jatten van jouw spullen afblijven!