@Loeki: Oei morgen zie je haar dus nog, ben benieuwd of je het dan nog voor je kan houden. Als zij begint dat ze het zo sneu voor je vind dat je toch ongi bent geworden.....Nou succes hoor, ik zou voor de spiegel even mn pokerface gaan oefenen @Me2: Gewone kleding heeft nu denk ik niet zo veel zin meer, Of het moeten wijd vallende dingen zijn die je nog een tijdje kan dragen. Als het bij mij zo doorgaat kan ik al snel een positiebroek aan gaan trekken. Mn buik is helemaal opgeblazen door die darmen Succes vanmiddag bij de zitting!
Reken er maar op erg groot Loeki (nee hoor, is helemaal persoon afhankelijk) Ik heb altijd een kleine B gehad en dat ik zwanger was had ik minimaal 2 cups groter en na de bevalling met borstvoeding geven werd dit alleen nog maar groter. Pamela Anderson was er niks bij
Je kan trouwens van die meegroei bh's kopen, erg makkelijk en je hoeft niet elke keer weer een nieuwe te kopen.
Oh, dat is wel interessant, waar koop je die? Bij Prenatal of bij Livera of zo? en koopje die dan in je originele cup maat of al iets groter.
hoi allemaal, ook ik ben in april uitgerekend (de 7e). Echt wel spannend allemaal! Geruststellend om te lezen dat velen met mij dezelfde kwaaltjes hebben: wel lastig hoor....stiekem kotsen op je werk En dan is er niemand tegen wie je even lekker zielig kan doen.
Jeetje wat is er een boel gepost vandaag zeg! Gezellig!! Ik heb voor de ouders kaarten gekocht met de tekst voor de liefste opa/oma. Die kaarten heb ik in een mooi fotolijstje gedaan en ingepakt. Ze waren er erg blij mee. We hebben het al aan best veelmensen verteld, maar alleen aan de mensen die er echt toe doen, de rest vertellen we het over 4 weken. Ik heb ook al meegroei bhs moeten kopen! M'n gewone bh's kreeg ik niet meer aan! hahaha mn man is er blij mee! En meiden, succes met stoppen met roken!
Ik heb ook C en heb al twee dagen lopen kijken naar meegroei bh's maar vind ze niet zo charmant. Ik ga dus nog even verder kijken...normaal heb ik ook mooi ondergoed dus wil er nu niet als een moeke bijlopen, hihii
Oh EZELS hahahaha de tranen lopen over mn wangen! Ik bedoelde natuurlijk vezels hoewel het wel voelt alsof er allemaal ezels in mn buik rondstampen hahaha #-o Ik vind het heel knap dat jullie je mond kunnen houden tegen je familie. Afgelopen weekend zijn we met mijn ouders en zus naar blijdorp geweest en toen knapte ik bijna zograag wilde ik het vertellen. Ik heb het toen maar regelmatig bij mijn mannetje in zn oor gefluisterd om mn ei kwijt te kunnen hihi als hij nu nog niet weet dat ik zwanger ben dan heeft hij niet goed opgelet haha! Ik ben bang dat ik ook binnenkort aan de positiebroeken moet als mijn buik zo opgeblazen blijft maar mn borsten gedragen zich nog dus ik hoef nog niet aan de meegroei bh's
Aaaaahhhh, ik heb kramp, ben moe, heb het koud....brrrrrr leuk hoor al die kwaaltjes. Ga zo maar een lekker warm bad nemen. Het is de hele dag al zlk grauw weer. Bleh, niet aan.
hihi wordt hier echt gezellig! ben effe weg geweest en heb meteen al veel bij te lezen. Ja? hebben jullie nou al grotere bh's nodig??? hoe zou het eigenlijk kunnen dat je darmen zo rommelig zijn?
. heb normaal c en zit nu al op een d! Vind het wel heel grappig om te zien dat m'n lichaam zo veranderd, jullie?
ja, ze staan in mijn album Ik heb toch weer last van m'n darmen, zodra ik iets eten beginnen ze onmiddelijk te protesteren. Wat me ook opvalt is dat ik geen genoeg kan krijgen van chocolade, dat eet ik anders alleen als ik ongi ben en nu MOET ik gewoon chocolade hebben.Moet echt een beetje op m'n lijn gaan letten denk ik, want ik ga echt alles dat los en vast zit naar binnen werken als ik niet oppas