April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Oei morgen zie je haar dus nog, ben benieuwd of je het dan nog voor je kan houden. Als zij begint dat ze het zo sneu voor je vind dat je toch ongi bent geworden.....Nou succes hoor, ik zou voor de spiegel even mn pokerface gaan oefenen :)

@Me2: Gewone kleding heeft nu denk ik niet zo veel zin meer, Of het moeten wijd vallende dingen zijn die je nog een tijdje kan dragen. Als het bij mij zo doorgaat kan ik al snel een positiebroek aan gaan trekken. Mn buik is helemaal opgeblazen door die darmen :confused: Succes vanmiddag bij de zitting!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja kleding kopen heeft nu idd weinig nut. Nieuwe bh, ik heb al cup C, hoe groot gaan die worden?

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Reken er maar op erg groot Loeki :) (nee hoor, is helemaal persoon afhankelijk) Ik heb altijd een kleine B gehad en dat ik zwanger was had ik minimaal 2 cups groter en na de bevalling met borstvoeding geven werd dit alleen nog maar groter. Pamela Anderson was er niks bij :)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Je kan trouwens van die meegroei bh's kopen, erg makkelijk en je hoeft niet elke keer weer een nieuwe te kopen.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, dat is wel interessant, waar koop je die? Bij Prenatal of bij Livera of zo? en koopje die dan in je originele cup maat of al iets groter.

6. hoi allemaal,
    ook ik ben in april uitgerekend (de 7e). Echt wel spannend allemaal! Geruststellend om te lezen dat velen met mij dezelfde kwaaltjes hebben: wel lastig hoor....stiekem kotsen op je werk :( En dan is er niemand tegen wie je even lekker zielig kan doen.

7. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik ben 1 april uitgerekend. Poehhh nog zo lang wachten he :( das wel jammer kan niet wachten hihi

8. Niet meer actief

Jeetje wat is er een boel gepost vandaag zeg! Gezellig!!

Ik heb voor de ouders kaarten gekocht met de tekst voor de liefste opa/oma. Die kaarten heb ik in een mooi fotolijstje gedaan en ingepakt. Ze waren er erg blij mee.
    We hebben het al aan best veelmensen verteld, maar alleen aan de mensen die er echt toe doen, de rest vertellen we het over 4 weken.

Ik heb ook al meegroei bhs moeten kopen! M'n gewone bh's kreeg ik niet meer aan! hahaha mn man is er blij mee!

En meiden, succes met stoppen met roken!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb ook C en heb al twee dagen lopen kijken naar meegroei bh's maar vind ze niet zo charmant. Ik ga dus nog even verder kijken...normaal heb ik ook mooi ondergoed dus wil er nu niet als een moeke bijlopen, hihii

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik draag altijd al sport bh's dus die meegroei bh's zijn min of meer hetzelfde.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh EZELS hahahaha de tranen lopen over mn wangen! Ik bedoelde natuurlijk vezels hoewel het wel voelt alsof er allemaal ezels in mn buik rondstampen hahaha :) #-o
    Ik vind het heel knap dat jullie je mond kunnen houden tegen je familie. Afgelopen weekend zijn we met mijn ouders en zus naar blijdorp geweest en toen knapte ik bijna zograag wilde ik het vertellen. Ik heb het toen maar regelmatig bij mijn mannetje in zn oor gefluisterd om mn ei kwijt te kunnen hihi als hij nu nog niet weet dat ik zwanger ben dan heeft hij niet goed opgelet haha!
    Ik ben bang dat ik ook binnenkort aan de positiebroeken moet als mijn buik zo opgeblazen blijft maar mn borsten gedragen zich nog dus ik hoef nog niet aan de meegroei bh's

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Aaaaahhhh, ik heb kramp, ben moe, heb het koud....brrrrrr leuk hoor al die kwaaltjes. Ga zo maar een lekker warm bad nemen. Het is de hele dag al zlk grauw weer. Bleh, niet aan.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi wordt hier echt gezellig! ben effe weg geweest en heb meteen al veel bij te lezen. Ja? hebben jullie nou al grotere bh's nodig??? :confused:
    hoe zou het eigenlijk kunnen dat je darmen zo rommelig zijn?

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Die moeten ruimte maken meliske ;)

Oh, de trap is nu bijna klaar, jippie.

15. Niet meer actief

.

:) heb normaal c en zit nu al op een d! :)

Vind het wel heel grappig om te zien dat m'n lichaam zo veranderd, jullie?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is snel, ze worden wel iets voller, maar echt nog niet een cup hoor.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij mij ook niet maar das ik nog veels te vroeg denk ik, heb je alweer nieuwe foto's van je trap?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja, ze staan in mijn album

Ik heb toch weer last van m'n darmen, zodra ik iets eten beginnen ze onmiddelijk te protesteren. Wat me ook opvalt is dat ik geen genoeg kan krijgen van chocolade, dat eet ik anders alleen als ik ongi ben en nu MOET ik gewoon chocolade hebben.Moet echt een beetje op m'n lijn gaan letten denk ik, want ik ga echt alles dat los en vast zit naar binnen werken als ik niet oppas ;)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Grapje zeker ;)

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ziet er netjes uit je trap!! binnenkort de babykamer.... waaa wat heb ik daar zin in!

Deel Deze Pagina