Dank jullie wel meiden. Alles op zijn tijd he voor mij. Enne mijn banner?? Mooi he. He Loekie leuk!! Hoe laat moet je?
Ik moet morgenochten om 9.30 uur, dus hoef er gelukkig niet de hele dag op te wachten. Mijn buikje begint nu ook te groeien hoor, heb eigenlijk nog maar één broek die ik goed aan kan, wat gaat dat ineens hard zeg.
Wat herkenbaar. Ik heb van die ouwe oma-onderbroeken aan. Die zitten me nu gewoon het lekkerst. En mijn broeken pas ik al vanaf week 5 niet meer. Ik heb er nog 1 die wel past en voor de rest lekker joggingsbroeken. Maar ik zal morgen aan je denken.
Niet helemaal Janne, ik ben 8.6 weken zwanger, dat is 8 weken en 4 dagen. Ben op 14 april uitgerekend, maar dat kan morgen nog veranderen. Heb in mijn album ook een buikfoto, maar is neit helemaa scherp. Gaat lastig met een zelfontspanner.
Hai dames Ik heb ook een foto van mijn buikje in mijn album geplaats maar heb echt het gevoel dat ik langer zwanger ben. Normaal heb ik echt een platte buik zeg maar (ben danseres) maar hij is in een korte tijd erg hard gegroeid en dat voor 6 weken! Heeft iemand hier ervaring mee?
Sorry Dientje, ik merk wel dat mijn broeken nu strak gaan zitten, maar ik had al nooit echt een platte buik.
Hoi Loeki en Dientje!! Nette buikjes hoor! Leuk hoor!!! Enne dientje, ik ben ook al zo gegroeid.... (check m'n album) Dus dat komt me heel bekend voor!!!
Ha Janne leuk dat je eindelijk durft langs te komen in ons april topicje en die banner staat je goed hoor! Ik zou wel willen bellen voor een eerdere afspraak maar ik doe het niet. Op 19 sept. ben ik net de 12 weken gepasseerd en als dan alles goed is dan heb ik ook meteen het idee dat het dan wel in orde zal komen maar als ik eerder ga ben ik nog geen 12 weken en dan hou ik die onzekerheid. Erg he. Liever nu nog 2 weekjes in de zenuwen dan straks 8 weken ofzo. Ik weet het ik ben een muts. Maar ik was vanochtend dus weer lekker misselijk dus misschien is het een teken van mn ukje dat ie er nog zit. Daar hou ik me maar aan vast. Ik voel me zwanger dus dat zal wel dan he. Dientje dat is al een mooi buikje hoor. Heb je getempt of ovutesten gebruikt? wie weet ben je idd verder dan je denkt. Wanneer mag jij ook alweer voor een echo? Loekie spannend morgen. Succes! Annabel ik hoop dat je je snel weer mens voelt!
He meis, sterk van je hoor! Maar zou je dan niet ook nog 2 weken erna kunnen/mogen? Ik moet 1 dagje eerder dan jou: 18 september en volgens mij mag ik dan ook nog 2 weken erna en dan moet ik terug naar de vk. Maar zou dat niet mogen dan? Ik ben per slot van rekening ook kind aan ( zieken)huis. Of kan je echt zolang wachten? Ik vind dat wel heel sterk hoor. Ik vind jou zo wie zo heel sterk ( maar dat wist je al) Maar ik probeer nu de knop om te zetten. De broek waar ik het vanmiddag over had, die ik nog pas, pas dus 's avonds niet meer. Dus ik heb nu echt nieuwe broeken nodig. Ja en een joggingbroek staat zo raar he op straat. Ik vind het wel gezellig hier. Doei meiden ik hoop tot april mee te kunnen beppen.
Nou dan wordt het tijd voor een positiebroek (oeh ik weet het grote stap whaaa) hihi Maar dan zit er niks anders op toch? Ik heb er ook al 1 voor mn werk. Geen overbodige luxe hoor! Trouwens sinds wanneer woon jij in brabant= mn vraagteken doet het niet nou ja. Ach dan denk je hem er maar achter hihi. Ik heb niet het idee dat mijn gyn zo is als die van jou Janne. Hij is zo´n nonsense type en ik denk niet dat íe me nog een keer laat komen voor een echo als het over 2 weken goed is. Maar wie weet de vk. Die moet ik dan gaan bellen.
Ik las iets dat je bij een echo een volle blaas moet hebben, maar mijn VK heeft hier niets over gezegd, hoe zit dat nu precies?
Ik heb ook zoiets gehoord. Bij een uitwendige echo schijnt het makkelijker te zien te zijn met een volle blaas maar met een inwendige echo kan je beter geen volle blaas hebben. Een vriendin van mij heeft zoiets gehad. Ze moest bij haar inwendige echo eerst naar het toilet gaan om te plassen.
@Mo666 Je hebt indedaad ook al een mooi buikje het gaat wel sneller dan ik had verwacht! @Harley Ik heb geen ovuluatie testen gedaan en ook niet getempd dus ik weet het niet maar het lijkt me eingelijk sterk dat ik langer zwanger ben werd die maand daarvoor gewoon ongi maar moet iig maandag 11 sept voor een echo!
Ah Dienthe dat is gelukkig al snel! Mooi zo dan weet je waar je aan toe bent. Trouwens wie weet zijn het er wel 2 hihi kan ook nog he!
@Janne: Oooo wat leuk om jou hier te zien, echt super!!! En ook nog een banner En wat fijn dat de echo weer goed was, hopelijk kan je er nu wat meer van genieten, die onzekerheid zal er voorlopig nog wel even blijven maar hopelijk niet zo sterk als aan het begin. Ik vind het echt heel gezellig dat je hier bij ons komt kletsen!!! @Loeki: Bij de gyn word vaak voor de 12e week een inwendige echo gedaan, maar bij de VK willen ze nog weleens eerst een uitwendige proberen. Kan je misschien idd beter met een volle blaas er heen gaan, dan kan je altijd nog uitplassen als het nodig is. Veel plezier morgen!! Wat leuk om steeds meer buikfoto's te zien, dat word straks echt leuk als die buiken nog meer gaan groeien!! Het is bij iedereen toch al wel te zien, leuk hoor Ik word niet goed van mn darmen, ze zijn super lui, ik eet 6 sneden bruin brood op een dag, een bord brintapap, fruit, groente, 2 a 3 liter vocht en het lukt me maar niet om naar de wc te gaan. Drink me suf aan activia, eet pruimen, lauw warm water......Ik voel me daardoor absoluut niet fit, erg misselijk, veel maagzuur. Ben gewoon zielig
hallo, dientje ken dat gevoel normaal heb ik ook geen buik maar nu zie mijn foto maar. Maar vind dit wel leuk zo kunnen we al stoeven aan de mensen want vind je niet dat iedereen zo kijkt naar je van " zo die zwanger zin?" Heb terug een rotavo,nd gehad enorm veel steken in mijn buik en bloeddruk terug 15 over 9!! Die 9 sta me echt niet aan, kga morgen toch maar nog eens bellen naar gyn om te vragen wat er toch schelen kan, mss mag ik eens gaan, word bloednerveus van de onzekerheid en dat maakt het buikzeer er niet minder op.... nu bedje binnen en slapen en zien wat morgen brengt. Loeki, succes morgen bij de echo geniet er maar van. Annabel