Maakt niet uit lady's! Konden jullie ook niet weten Er is vast niks aan de hand en steekt mijn eigen onzekerheid (en hormomen) weer de kop op
Vast wel Minyaweth! Wie weet is hij echt wel een verrassing aan het voorbereiden. En zo niet dan stuur je m maar ff langs en dan laten wij onze razende hormonen wel op hem los!
Nou ik ben sinds ik zwanger ben ook wantrouwig geworden hoor Minyaweth. Mijn man chat nu veel met een vrouw die hij via internet heeft ontmoet. Onschuldig meent hij, maar ik heb soms mijn bedenkingen. Ik kan hem echter niet verbieden met haar te chatten, kijk eens hoeveel uur IK hier door breng. Maar echt lekker voelt het ook neit, vooral als ik naar bed ga en hij chat nog een uurtje door of zo. Heb haar ook eens op de chat gehad en toen deed ze heel vreemd tegen me, sinds die tijd wantrouw ik haar verschrikkelijk.
Gatver ik zou daar ook de kriebels van krijgen hoor! Ik heb t andersom meegemaakt. Een collega zat vaak met een jongen op de chat en haar vriend was enorm jaloers en wantrouwens daarover maar toch was er in dat geval niks aan de hand, het was puur voor de gezelligheid.
Ja ik vertrouw mijn man eigenlijk voor 100%, maar nu ik zwanger ben is het toch anders. Vorig jaar had hij een oogje op mijn stagiare, maar dat was puur om mij te stangen en nog wel een beetje hoor, maar die meid wil echt niets met hem, we zijn gewoon vrienden en hij vind het soms leuk om me er mee te pesten. Toch voelt het met dat chatten niet altijd lekker, maar ik zit hier ook uren en uren op het forum en kan me voorstellen dat hij dan ook zoiets heeft van...ik ga wat anders doen.
Lucht maar lekker je hart hoor meid. Bij mij is er wel een verschiltussen me stagiare en deze dame.Met mijn stagiare heb ik goed contact en kan ik ook goed opschieten. Die dame deed heel vreemd tegen me en dat is iets dat ik niet vertrouw. Ik vertrouw mijn man wel, maar haar niet.
Nou je kan hier altijd je hart luchten hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten. Meiden ik ben kapot ik ga naar mn bedje toe, morgen weer werken bah.
Zolang je je man maar vertrouwd Loeki! Als je daar een goed gevoel over hebt, kan die dame nog proberen wat ze wil, maar dan zou je man daar toch niet op ingaan! Weltrusten Harley! Werkze morgen!
Ja, ik heb altijd het idee gehad dat het woord ontrouw niet in het woordenboek van mijn man voor kwam en vrig jaar waren het zo duidelijk pesterijtjes dat ik me er geen moment druk om gemaakt heb, maar ik heb er nu gewoon een ander gevoel bij. Mijn man is ook zo vaak sjaggie en geirriteerd dat ik steeds roep dat HIJ last heeft van MIJN hormonen. Ik weet niet wat dit gedrag triggerd, maar ik denk dat de hele situatie hem net zo onzeker maakt als mij. Hij ziet hoe de zwangerschap me steeds verder doet aftakelen en hij kan er niets aan doen. Het maakt hem compleet machteloos. Ik denk dat dat ook een rol speelt.
Dat zou natuurlijk ook heel goed kunnen Loeki. Maar toch blijven dit soort dingen mega verrot! Praat je hier wel eens over met je man? Over dit onderwerp praten mijn vriend en ik bijna nooit. Vindt het ook moeilijk om er over te praten, want ik wil het gewoon eens laten rusten, maar waarom heb ik het daar zo verdomd moeilijk mee de laatste tijd? Ik kan mezelf weer helemaal gek maken erover, en waarom? Ik heb geen flauw idee! Denk dat angst nog altijd een hele grote rol speelt. Als het eens gebeurd, kan het nog een keer gebeuren.... Weet wel dat ik helemaal niet zo moet denken, maar soms voel ik me gewoon heel erg onzeker.
Ja, ik heb het er wel eens met mijn man over gehad, maar hij zegt dat ik me er echt geen zorgen over hoef te maken en ik kan ook zo meelezen met de chats als ik dat zou willen, hij doet het niet in het geheim of zo, dus waarom voelt het dan toch niet goed. Nou hij heeft nu een badje voor me vol laten lopen, dus ik ga lekker badderen. Het is wel een interessant onderwerp, maar ik ga lekker relaxen. Tot morgen dames.
net als bij ons op de puf club dus,zal wel bijna overal t zelfde zijn! ik ga douchen en dan ff tv kijken in bedje,mn moppie zal ook wel zo thuis zijn,die hadden nog n bespreking op t werk! tot morgen iedereen en slaap lekker voor diegene waar t nog bij lukken mag! truste knuffelssss krulliewullie(esther)