hoi bosi, zeker fijn,dat alles nu goed is. wat een heerlijk gevoel,he als de kleine ff van zich laat voelen. mijn dametje is een en al druk. ze accepteert niks op mijn buik,zelfs mijn hand niet. hhahaha,nu al een eigen willetje. lekker van genieten.
ff stiekum tussen door Bosi, ik ga van 1e of 2e week maart uit. De reisplanning is bekend tot ongeveer 15 februari, en daarna is het de grote onbekende (zoals gewoonlijk). Weet dus niet hoelang het nog gaat duren en waar of hij naar huis komt. Zie je wel, het komt ook bij jou, al is het dan wat later! Geniet er maar van hoor! Harley, werkze ook! Vonkje, wat vervelend, maar idd heb je nu gelukkig een fijne vriend!
Dat ff tussendoor werkt ook niet. Heb echt geen zin meer om te werken. Nog 3 weken en 2 dagen werken.....
Nee tussendoor is niet verstandig nee. Als ik het doe als ik aan het studeren ben, heb ik altijd vertraging van een uur. Jammer dat je het niet precies weet, maar begin maart is al erg snel.
hey meiden, Ik zal vandaag even wat minder op het forum te vinden zijn, want mijn computer is zo traag dat ie echt bijna 2 minuten nodig heeft om elka pagina te laden. Ik laat mijn man er eerst eens even naar kijken als ie thuis komt.
Het is hier toch erg stil Tascha. Dus je mist niks. Ik ga ook weer liggen en kijk vanavond wel of er iemand is. Doei
Tascha, Dat schiet niet op. Hopelijk is het gauw opgelost. Bosi, ik zit nu ook heel erg in dubio, moet in nu blijven optellen of mag ik al gaan aftellen. Heb er al 20 weken opzitten, dan is een week of 6 nog maar hééééél weinig.... Al gaat het langer duren, naarmate het korter duurt (je begrijpt me wel)
Je kunt gaan aftellen hoor jopie, Bij 50 dagen deed ik dat vaak al. leuk joh, nog maar 6 weken. Tascha: mijn internet is vandaag traag, dus ik heb een beetje hetzelfde. Janne: lekker slapen, of lekker liggen, Dat is wel zo fijn voor je rug en andere gewrichten. Hoe gaat het daar eigenlijk mee. Al wat beter? Of wordt het juist erger?
Nou, ze bellen net van mn werk... Of ik vrijdag weer kan komen... Dus toch niet lekker thuis! Baal als een stekker. Stomme werk...
ja dat is waar... Maar dinsdag hoef ik weer niet te werken. dan bellen ze wel weer als ze een klusje hebben... pfff, wat een gedoe! Meiden ik ga me vanavond inlezen hoor! Ga nu ff de frituurpan schoonmaken. Wil een kroket!
Dat is toch geen doen? Moet je bij de telefoon gaan zitten wachten tot wat voor je te doen hebben Is het niet makkelijker om naar de snackbar te gaan voor die kroket
hahaha, ik heb net de frituurpan overleden verklaard... Ga dus nu maar een knakworst eten. (uit pure armoe) En dan straks een nieuwe frituurpan kopen! Haha en misschien even langs de snackbar! Goede tip!
@Loeki,ben echt benieuwd wat de accupunctuur doet hoor! Wacht op een uitgebreid verslag! hmmm kroketten....daar ben ik deze zwangerschap verslaafd aan,nouja verslaafd is een groot woord,maar eet ze nu wel meer dan voorheen,maar wel met mate hoor