Manlief, wil nog ff (bij ongeveer 35/36 weken zwangerschap) de bovenverdieping (dwz onze slaapkamer en de overloop van plafond tot vloer) afmaken en een begin maken aan onze nieuwe keuken..... Hij denkt ook nog steeds dat ie de babykamer af moet maken. Hij denkt dat er nu nog niks instaat. Dat kan allemaal best nog even volgens hem Hier nog niet zo heel erge nesteldrang, maar het plan van manlief gaat me toch echt een beetje te ver
Je stel je voor dat het hummel zich even iets eerder aankondigd dan gepland, dan zit je hahaha! Mannen soms......
Dat was ik ook niet van plan, maar breng dat die man van mij maar eens aan z'n verstand! En hij heeft er dan ook nog 6 maanden nonstop werken opzitten. Laat hem eerst maar thuis komen, dan zien we wel weer.
Nee hoor, maar was zo aan het huilen dat ze het verstandiger vond dat ik hem ophaalde, het was ook z'n eerste dag daar.
Was het zo'n wendag? Of de eerste echte crechedag? Daar zie ik wel tegenop hoor. Zul je zien dat het straks allemaal wel meevalt, maar toch, ze zijn nog zo klein....
Hoi allemaal, ben net klaar met bijlezen. Loeki las net over chat verhaal, mijn man maakte me vannacht wakker om te vragen of ik hem nog wel zag zitten nou ja zeg hij was dus beetje onzeker geworden omdat ik laatste tijd zo stil en rustig ben en hij interpreteert dat als minder interesse in hem, maar snel even uitgelegd dat dat komt omdat ik niets meer in mijn leventje nu meemaak en hele dagen op de bank moet zitten gewoon weinig te vertellen heb. De Lieverd , komt ook omdat om hem heen op zijn werk ineens de een na de andere ineens uit een gaan. apart ik ben alleen maar aan het denken dat hij mij nog wel leuk vind aangezien ik het laatste half jaar niets doe, nergens kom en dus geen leuk/interessant leven leid, en hij maakt zich wat druk om mij hahaha. Is dus nu gelukkig de wereld uit hier ook spanning op de buik sinds enkele dagen, neem maar steeds hete douche en warme kruik maar blijft gespannen
en het ergste is nog dat ik net even sliep ik bedoel ik slaap al bijna niet snachts en maakt hij me wakker . daarna weer lang wakker gebleven maar niet de moed om de pc aan te zetten was zo koud.
He Jopie zie net dat je de 2de echo krijgt, ga je alleen ? is wel heel leuk heb deze 21 dec. gehad maar toen had de baby nog niet zoveel vet op als nu denk ik.
Ik ga met m'n zus. Die wil (of eigenlijk haar man) geen kinderen. Kan ze toch een beetje meegenieten. Ze is zo trots dat ze tante wordt!
Dat is voor jullie allebei ook erg leuk dan. hopelijk krijgen ze zelf niet op termijn spijt van die keuze om geen kinderen te willen. ik heb het ook bijna 10 jaar gedacht en nu ben ik toch zwanger, niet gepland maar heel erg blij ermee.