April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ga snel strijken heb ik toch nog wat gedaan vandaag.
    vanavond cursus samen bevallen dus tot morgen maar weer.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Leuk zo'n vriend die je s'nachts wakker maakt,

wel lief, :p

Leuk om juist dit met je zus te doen jopie.

Ik ben er ook uit wat voor geboorte kaartje het gaat worden. We moeten nog uit het boek kiezen, maar het wordt er in elk geval eentje van unicef. Met het geld kunnen ze veel kinderen weer helpen. Ik vind het leuk dat de geboorte van ons kind ook een klein beetje bijdraagt. Anders is het weggegooid ( nou ja een beetje) geld, en nu inversteren ze het gelijk weer.
    Er zitten ook hele leuke kaartjes bij. :p

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zuslief heeft nog ff bedenktijd. Ze is pas 31. Maar ik denk niet dat ze van mening veranderd. Ze heeft genoeg kinderen, ze is nl leidster op een kdv.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ga zo naar huis.... Tot straks, denk ik!

5. Niet meer actief

Jeetje Mo das balen. Denk je lekker vrij te hebben.

Bosi, met mijn gewrichtem wordt het wel steeds erger helaas. Maar die steek in mijn rug is weg.
    Ik heb even ( half uur) geslapen en voor de rest lekker op bed gelegen. Iets wat ik normaal niet doe. Normaal lig ik op de bank, maar dat ging echt niet.

Loeki, ik snap niet dat iemand zijn hond meeneem. Ik vind dat erg onhygienisch.
    Maarre doodeng man die naalden en dan zeker in je buik. Maar ik weet uit ervaring op een gegeven moment doe je alles.

6. Niet meer actief

Ik heb nog geen nesteldrang, maar ja alles is ook zo goed als klaar.

Alleen het huis nog een grote beurt, maar dat is iets wat ik altijd doe in het voorjaar.

7. Niet meer actief

hihihihi dat heb ik nou ook. De kraambedankjes zijn nu ook af, ik heb alleen geen tijd om er nu een foto van te maken. Doe ik misschien vanavond of anders morgen, als ik het tenminste niet vergeet!
    En de grote schoonmaak, ik ben bang dat dat dit jaar pas in de zomer gaat gebeuren. Stofzuigen en dweilen doet nu al enorm veel zeer, dus dan schuiven we de grote beurt maar op.
    En nesteldrang.....................volgens mij begint mijn man er last van te krijgen hihihihi. We hadden het erover dat zo'n luierdispenser wel handig zou zijn, en nu is hij er al mee bezig! hihihihihi
    Ik heb vandaag weer enorm veel last ten hoogte van mijn stuitje ben toch benieuwd wat dat kan zijn. Als ik zit doet het zeer, en als ik liggend probeer te draaien ook. Straks op de yoga eens vragen of iemand weet wat dit is.
    Ik ga nu snel wat eten en dan weg doeggggg

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Janne: vervelend zeg, dat het alleen maar erger wordt. Goed dat je veel rust neemt.
    Ben je nu ook gestopt met werken, of deed je dat helemaal niet. Ik heb het vast wel eens gelezen, maar ik ben het alweer vergeten, :oops:

Mo: vervelend die onregelmatige werktijden. Was dat daarvoor ook al zo?

9. Niet meer actief

PRMD, ik moet bekennen dat mijn moeder het huis komt doen en ik hobbel er wat achteraan.

Bosi, ik werk nog. 19 maart gaat pas mijn verlof in.

Ik werk ca 15 uur per week , dus dat valt mee. Ik heb 2 jaar geleden al geminderd.
    En je kan ook niet alles onthouden he van iedereen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Normaal heb ik een olifanten geheugen, ;)

Ik vind het namelijk erg leuk om te weten van iedereen.

Maar goed, na de bevalling onthoud ik weer alles, :p

PRMD: hulp vragen van mensen om je huis te doen. Ik wil zeker eind maart wel mijn huis schoonmaken.

Ik ben al niet zo'n huishoudster, dus die ene keer in het jaar moet ook echt wel even alles. Zoals mijn ramen, :oops: die doe ik dus echt maar 1 a 2 keer per jaar. Slecht he! Straks maar flink verdienen en een professioneel in huis nemen om dat werk te doen. Ik heb daar altijd erg veel respect voor. Echt een vak apart.

11. Niet meer actief

Erg he, ik ben ook echt een zeef.

Ik doe normaal elke 6 weken het huis een grote beurt, maar in het voorjaar gaat ook alles uit de kasten en gaat alles in de olie.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou in alle drukte van vandaag ben ik nog vergeten de fysio en de gyn te bellen en morgen heb i het ook best wel druk, geen lessen meer die ik zelf moet geven, maar daarna nog wel een etentje met collega's. Natuurlijk heel leuk, maar ook wel vermoeiend.

Ik heb het ook niet op naalden in mijn lijf hoor, maar ik ga dit toch proberen. IK weet ook niet wat ik anders nog moet doen.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Voor degenen die het zijn vergeten...vanavond komt op net 5 de Verloskundigen praktijk om 20.30.
    Vind dat altijd leuk om te kijken...

14. Niet meer actief

Hoi meiden!

Jeetje, zoveel bij te lezen, hoop dat ik alles goed onthouden heb.

Loeki, heb je wel het idee dat het geholpen heeft de naalden?

Janne, doe maar lekker rustig aan hoor! Dat het niet nog erger wordt!

Missy, gelukkig dat je vriendje nog van je houdt! (om het zo maar te beschrijven)

Jopie, fijn dat je zus zo met je mee kan genieten!
    Wil ze zelf echt geen kids, of is het alleen haar man?

Prdm, hadden ze op yoga een goede verklaring voor je stuitje?

Nou ik heb vanmiddag een nieuwe frituurpan gekocht... Ga straks dus mn kroket eten...
    Vanmorgen heb ik het bboek, veilig bevallen van Mariel Croon binnen gekregen. Ik hoop dat ik er wat van opsteek.

Ben vanmiddag heerlijk met mn hondje naar het bos geweest. Heb er erg veel energie voor moeten sparen, maar ben gegaan. Het hondje was zo blij, dat ze het hele stuk alleen maar heeft gehuppeld! Ze is zooo lief. Helaas voor mij had ik halverwege alweer zo'n pijn, dat ik er nu nog van moet bijkomen...

Bosi, ik werk wel onregelmatig, maar weet t vaak een jaar van te voren. Dit is wel heel erg vaag hoor! Maar weet je, mijn werk is gewoon direct. Brand kan je niet plannen en we handelen alles gelijk af. Er ligt nu nog een stukje administratie van de afgelopen stormen. Dit moet ingevoerd worden. (denk een 100 incidentjes die niet zijn geregistreerd) maar dit is misschien een ochtendje werk als ik me kwaad maak...
    Dus ben benieuwd wat ze gaan doen tot de 15e februari!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mo, ik merk pas verchil na een week of 5, dus kan er nu nog niets over zeggen.

Lekker er even uit met je hondje. Hier was het de hele dag mistig dus niet echt lekker weer om te gaan wandelen. Kom maar lekker bij hoor.

16. Niet meer actief

o dat is wel jammer voor je! had gehoopt dat je al wat minder last zou hebben...

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik heb nu heel veel last van mijn zij, dus nog steeds van de spier die ik maandag dacht te scheuren, ik zou de fysio bellen, maar is er bij in geschoten, dus morgen vroeg maar even. Ik denk iedere keer dat het wel weg trekt, maar dan komt het nog heviger terug.

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond iedereen,

bij ons noemt het programma bevalling en is ook om 20u30 op tv, vind da wel tof om naar te zien.

ben naar de ha geweest met mijn neus, die is langs de rechterkant helemaal onstoken en ie bloed constant en dan terug korst vorming en dat doe zeer...sorry voor de detials.

janne doe maar op t gemak é meisje

jopie heb jij nu maar u 2é echo?

kga mijn ventje helpen met de afwas tot straks mss,

annabel

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Annabel hoe kom je daar nu weer aan, kan je HA er iets aan doen?

20. Niet meer actief

Nou loeki, dan hoop ik echt voor je dat het minder wordt... t is ook echt k*t he...
    Hopelijk kan je morgen bij de fysio terecht.

Annabel, dat is ook niet fijn zeg! Heb je er iets voor gekregen?

Ik ga even gtst kijken. Spreek jullie misschien later en anders vrijdag weer! (ben morgen hele dag weg!)

Liefs Mo

Deel Deze Pagina