April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik denk neit dat ik naar de fysio kan, ik wil alleen weten of de spier ingescheurd kan zijn maandag, hij doet zeer en is erg warm vergeleken met de rest van mijn buik en zij, dus ik vermoed een irritatie op scheuring, maar ik wil dat gewoon uitsluiten.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    MELISKE HEEFT MIJN ECARD GELEZEN ! IK had hem namens ons allemaal gestuurd.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He meiden, net even 11 pagina's doorgespit, maar ben te moe om te reageren.
    Loeki, ik lees net dat Meliske je E card heeft gelezen, hopelijk reageert ze er nog op! Ben zo benieuwd hoe het met dr gaat.

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    loeki sedert mijn griep die ik gehad tijdens de feestdagen blijf mijn neus maar verstopt en dan heb ik een koorstblaas gehad in mijn neus en die is dus beginnen verder zetten en daardoor nu een onstoken neus, en ook ik die veel te lang wachte van naar de ha te gaan...mijn ma geeft me gedwongen vandaag en gelukkig ook maar...
    mo ik heb enkle een bacteriel werende zalf gekregen die inu 3 maal daags aan moet wrijven in mijn neus, nie echt gezellig maar normaal binnen 3 daagjes zou mijn neus er al stukken gezonder uit moeten zien.

loeki als ik u was zo ik zeker niet te lang wachten al ben ik zelf zo eentje die graag alles uitstelt...

nu even de kids uit bad gaan halen

Annabel

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik stel niet uit hoor (ontkenningsfase), maar mijn zij doet steeds pijn op momenten dat ik niet kan bellen, nu bijvoorbeeld. Dan zakt het weer af en heb ik nergens last van en vergeet ik het dus ook weer.

@ Zorra, ik hoop dat ze reageert, maar ik reken er nog niet direct op.

Ik vind het al heel dapper dat ze onze ecard gelezen heeft, ze leeft nog, zeg maar. Het is wel een opluchting moet ik zeggen. Ik ben heel bennieuwd hoe het nu met haar is, maar we kunnen ons niet aan haar opdringen. Ze komt wel met haar verhaal als ze daar klaar voor is.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sjonge zal ook wel moeilijk zijn geweest toen ze de ecard las?
    :cry:

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja denk het ook wel, maar ja, we wilden toch laten weten dat we met haar meeleven en ik denk niet dat het makkelijker word, maar goed, we zijn er voor d'r. We kunnen verder op geen enkele manier contact met haar krijgen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Lijkt me inderdaad niet makkelijk voor meliske, :(

Even voor de liefhebber:

De verloskundigenpraktijk zo om 20.30 op net 5

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zo is het Loeki, ik denk dat ze het er best moeilijk mee heeft gehad dat ze de kaart las maar ook dat ze weet dat er mensen aan haar denken en ik weet uit eigen ervaring dat dat veel steun kan geven in moeilijke tijden, dus hopelijk haar ook.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja ik ga zo zeker kijken Bosi! Ik zat net al op de klok te kijken of het al zover was.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We kunnen alleen maar afwachten. Vind het al heel dapper dat ze hem bekeken heeft, want ik had hem gewoon onder mijn forumnaam verstuurd, dus ze wist dat hij van mij/ons kwam.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga niet kijken:

De verloskundigenpraktijk
    Realityserie waarin het dagelijkse leven van verloskundigen te zien is. Een beroep waarbij het privéleven en werk door elkaar lopen en dat onvoorspelbaar, mooi maar soms ook triest is.

Ik wil de trieste dingen niet zien tot mijn meisje gezond in mijn armen ligt.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Annabel, ik heb maar 1 echo bij de VK gehad, de 2e echo was met 18 weken bij een opleiding voor verloskundigen. Daar zochten ze toen "slachtoffers" voor en ik heb me aangemeld. De 3e echo heb ik 2 februari. Da's een pretecho, betaal ik dus zelf. Beterschap met je neus.

Loeki, ik ga ook niet kijken hoor. Ik hoef dat ook niet te zien.

Mo, ik hoop dat je kroket gesmaakt heeft. Die van mij was lekker :)

Fijn dat Meliske de kaart heeft gelezen.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kan er anders al niet goed tegen en nu dus helemaal niet, stel dat ze in deze uitzending nu iets hebben dat mis gaat, daar zou ik dus echt geen oog meer van dicht doen hè. Ik weet sommige dingen maar liever niet.

Oh, ik kreeg net toch een partij kramp in mijn voet en enkel (zat in kleermakerszit), maar hoe krijg je nu weer de kramp uit je ENKEL, dat heb ik nog nooit gehad, in mijn voet wel, maar daar hoef ik dan alleen maar op te gaan staan.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Jeetje, ik heb op veel plaatsen kramp gehad, maar idd m'n enkel.... Ik heb geen idee hoe je dat het beste kan aanpakken.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    enkel? Nee kan ik je ook niet mee helpen. Misschien heel veel draaien?

Ik ga wel kijken. Ik raak niet zo snel van streek, ;) denk ik.

Als het niet gaat, zap ik weer, :p

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het trekt al weer weg gelukkig. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen last gehad van kramp (afkloppen ](*,) ), maar dit was wel even lastig, voelde het al aankomen, in kleermakerszit en de laptop op schoot is vragen om problemen ;)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik kijk nooit naar dit soort programma's. Raak ook niet zo gauw in paniek maar, ik hoef niet zo nodig bij een ander tussen de benen te kijken ;)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Precies, heb geen zin in andermans ellende en ik kan heel slecht tegen zieknhuisseries en zo. Mijn aversie van naalden gaat heel ver, als ik een spuit op tv zie trek ik al wit weg en bij een operatie oid word ik echt onpasselijk.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goh, waar ken ik dat van..... Zat ik laatst bij m'n schoonouders te eten, hebben ze zo'n ziekenhuisserie opstaan. Nou vraag ik je, dat ga je toch niet tijdens het eten zitten kijken :(

Deel Deze Pagina