iew nee ziekenhuisserie's hoef ik ook niet te zien,maar vind het gewoon leuk om baby's te zien. Kijk ook niet naar die bloederige dozen
Weer opstaan? Nee even zonder gekheid. Hoe ben je gevallen? Heb je ergens last van? Als je het niet vertrouwd de VK bellen, niet twijfelen!
ben in een splagaat uit de douche geklettert... niet op mn buik... gelukkig! maar heel erg spierpijn in mn schaambeen... lopen doet pijn... blauwe plekken gelijk... ga maar even douchen... (was ik van plan) ben me rot geschrokken
Denk dat je kindje er weinig last van heeft, maar jij des te meer. Ga maar even lekker douchen en bijkomen van de schrik. Doe je wel voorzichtig deze keer?
ik ga nu even douchen.... kijken of dat helpt en anders bel ik de vk wel even... Kan toch niet mn vliezen breken door zon val he...
Tja hulp vragen aan mijn moeder is absoluut geen optie. Ze is totaal niet betrokken bij mijn leven en interesseert zich nergens in. Ze ervaart me al heel mijn leven als last. En aan derden, daar voel ik me niet echt prettig bij. Ik heb liever niet dat anderen mijn huis komen doen. Ik weet het ik ben een muts hihihihi En dan even terugkomend op mijn stuitje, ze heeft me een aantal oefeningen laten doen. En ze heeft wat proberen te masseren maar haar conlussie is nu bekkeninstabiliteit. Dus zei ze dat ik een afspraak moet maken met de fysio. Lekker kan er ook nog wel bij pfffffffffff. En nu doet het nog veel meer zeer auauaua dus ik ga lekker op mijn bedje liggen. Oja loekie ik heb jouw klachtenlijstje ook eens meegenomen (ik heb het gekopieerd en dan in word geplakt) maar ze had er nog nooit van gehoord. Ze vond het jammer dan je helemaal in groningen woonde anders had ze wel even bij je langs willen komen om te kijken of ze je kon helpen. ik ga nu echt meiden doegggggggg
Ah PDRM, wat lief van je, als ik bij mijn broertje in Tilburg ben zal ik eens langsgaan Vervelend dat je nu BI hebt, maar troost je, je bent niet de enige. Dat is een heel schrale troost, maar je hebt daar weinige aan.
nou ik twijfel.... Denk niet dat er iets met het kindje is... Maar heb wel erge last van mn bekken.... Moet morgenvroeg naar fysio, dus misschien kan zij wat... mn man is ook niet thuis,, durf hem ook niet echt te bellen... Maar voel me nu wel heel zielig.... (sorry dames)
Doe rustig aan en ga even lekker douchen. Daar knap je vast van op. En morgen de fysio melden wat er gebeurt is, lijkt me dan het beste.
Mo, ik kan me voorstellen dat je je ongelukkig voelt, maar je kunt j VK altijd bellen als je het niet vertrouwd. Zij kan je denk ik beter geruststellen dan wij. Ik ben gisteren gevallen, maar meer dan twee blauwe schenen heb ik er niet aan overgehouden, dus geen reden om de VK te bellen, maar als je nu last van je bekken hebt is het iets anders lijkt me. Ze zal je waarschijnlijk gewoon advies geven en dan ben jij ook weer gerust.
ik ga denk ik even een uurtje liggen en als het dan niet minder is bel ik haar... De beeb heeft al wel geschopt, dus dta is fijn... Bedankt meiden! Ik spreek jullie later!
Mo: uitkijken hoor! Morgen even naar de HA, lijkt me wel verstandig. Ik kijk onder het eten nooit naar: ziekenhuisseries, andere ziekenhuis afleveringen, animalplanet en voetbal. Daar kan ik echt niet tegen. Wordt ik altijd misselijk van. Voetbal natuurlijk niet, maar dat vind ik saai.
mo meisje toch al de pijn blijft toch maar even voor de veiligheid naar de arts bellen, wel een goed teken dat je de baby al gevoeld hebt. Bel anders toch even je man of komt die snel thuis? Zo heb je toch iemand om even te knuffelen wat deugd kan doen na het verschieten. Zorra en loeki tof van die e-card nog maar eens een manier om te tonen dat we melis zeker niet vergeten en zoals jezelf al zei als ze klaar is komt ze haar verhaal wel doen... hier is net bevalling gedaan maar denk toch dat het hier anders is dan bij jullie, hier draait het echt rond de bevalling zelf, dus ze filmen van het moment dat je op materniteit toekomt dus de gehele arbeid en dan de bevalling zelf.. nu ga samen met vetnje slapen want die moet al gans de week om 4u30 op en het begint beetje door te wegen en anders zit ik hier toch maar alleen beneden dus ...samen onder de wol kunnen we nog even knuffelen tot morgen en nog veel babbel genot, slaapwel Annabel