April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Hier nog zo eentje. Ik heb alleen ook nog roosvice lacto gehaald. Sinds ik dat drink gaat het beter. Maar wat is dat vervelend he! misselijk( ik kan bijna geen eten meer ruiken) en die pijnlijke darmen. Bah, lucht in de maag etc... klaag klaag klaag, :oops:

Loeki: succes bij de echo, :p

Annabel: onzekerheid is inderdaad verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat je gyn iets voor je kan betekenen.

2. Ik heb ook maar een buikfoto geplaatst nadat zo veel van jullie dat al hebben gedaan. Beetje teleurstellend hoor......nog helemaal niks te zien!

slaap lekker allemaal :D

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen allemaal, ben super zenuwachtig. Nog 2,5 uur tot de echo.

4. Niet meer actief

Oh meis dat gaat echt helemaal goedkomen?
    Kom je het wel vertellen hier?

Ik heb gister een uitwendige echo gehad met een lege blaas. En dat ging goed, dus je hoeft het niet heel de tijd op te houden hoor.
    Ben ik erg slecht in.

Ik eet elke avond 2 eetlepels lijnzaad door mijn yoghurt en het werkt geweldig voor de stoelgang. Misschien een idee?

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Loeki,succes straks!!!! En ons op de hoogte houden heh ;)

Zucht morgen heb ik mijn 1e echo....om 14.15....hoop toch zo dat ie goed is....

Hey Janne welkom hier!!! Fijn dat je echo weer goed was!!! :D
    Dat wordt lekker meekletsen tot April!!

Ik heb nog niet echt een buikje,ja een klein vetkloddertje,hahaha van mijn vorige zwangerschap.....
    Maak dit weekend een foto als de echo goed is.
    Als jullie die foto maken,houden jullie je buik dan in of doe je dat expres niet?? Want anders kan ik ook wel een buikje maken :p ;)

6. Niet meer actief

Ik snap je volkomen Pien.
    Ik kan mijn buik niet eens meer inhouden. Dus het is bij mij een echte bol ( letje)

Ik heb nog even een vraag over mijn banner:
    moet ik deze elke dag aanpassen? Vast niet, maar hij loopt niet mee. Wat doe ik fout?

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne, misschien is de tijdzone niet goed ingesteld en veranderd hij pas om 12 uur 's middags, dat probleem heeft mijn banner ook.

8. Niet meer actief

Haha, ja daar kan ik niets aan doen zeker?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, op sommge sites kun je de tijdzone instellen, maar niet bij allemaal.

Waren jullie ook zo zenuwachtig voor je eerste echo? Ben zoooo blij dat mijn man mee gaat. Ik had gisteravond voor het eerst bloedend tandvlees, vanmorgen weer niets aan de hand.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dit stond in het foldertje over echo's wat ik van mijn VK heb gekregen. Ik zou dus zeggen met een volle blaas naar de echo. Als het niet nodig is kun je daar altijd naar de wc.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Als het goed is heeft Loeki haar echo nu, leuk hoor, ik kan haast niet wachten tot mn volgende echo!

@Janne: Je bent vandaag toch ook precies 9 weken??? Ik dacht gister te zien op je banner dat die net als mij op 8 weken en 6 dagen stond en nu staat die van jou op 9 weken en 1 dag :( Klopt dat? Ik dacht nl. dat we gelijk liepen. Ik zal trouwens eens lijnzaad halen, kijken of dat helpt, bedankt voor de tip :D

@Em: Er is misschien nu nog niet veel van je buikje te zien, maar des te leuker om straks het aan de hand van de foto's te zien groeien :D

@Pientje: Nog een dag en dan mag jij ook naar je kleintje kijken, ik hoop voor je dat de dag snel voorbij is.

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @loeki: Succes straks!

@pientje: als ik een foto maak ontspan ik me buik gewoon hoe ik normaal sta zeg maar.

13. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    hoi allemaal
    net voor het eerst thuis het hartje horen kloppen
    helemaal te gek.Ben nog wel erg onzeker mijn vorige mk was met 10 weken was een tweeling dus ik knijp hem echt nu.verder gaat het lekker alleen last van verstopte darmen zoals zoveel. morgen voor het eerst naar de ha.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier alles helemaal goed, hartje klopt en groei ligt exact op schema.

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd :D

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Foto's staan in mijn album.

17. Niet meer actief

JOEPIE!!!!!!

Zorra wij lopen idd gelijk. Zal ik hem maar weer eens veranderen. Moet even inkomen met die banner. Hij verspringt zeker niet om 24.00 uur?

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow loeki wat goed!!!!! en hoe was het om te zien kloppen????? leuke foto's!

zorra - weet niet of je het mag gebruiken tijdens de zwangerschap, denk van wel maar zonnature heeft een thee die heet stoelgang (geloof ik) en die werkt ook heel erg goed!

19. Niet meer actief

HELP, mag je lijnzaad niet gebruiken tijdens de zwangerschap????

20. Niet meer actief

Dit vond ik met google:

Lijnzaad - Linum ussitatissimum
    Omwille van de phyto-oestrogene en baarmoederstimulerende werking.

Het stond op deze site waar nog veel meer staat:
    http://www.annetanne.be/vrouwenkruiden/zwangerniet.html

Helaas mag ik dus ook geen beschuitje met rose/ witte muisjes meer, dan maar weer suiker.

Jeetje help, hoe lossen we ons probleem dan op?
    Wie heeft DE gouden tip?

Deel Deze Pagina