April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi, je krijgt het pakket meestal als je 27 weken zwanger bent, ik heb het ook al 2 weken in huis.

Zo heerlijk even gepit, kat maakte me na een minuut of 45 weer wakker, maar is niet zo erg, als ik de volle 2 uur slaap ben ik zo moeilijk wakker te krijgen dat het eigenlijk ook niet goed is.

Ik moet zo nog even naar de stad, horloge van mijn man is stuk en ik heb er 5 weken geleden een neiuwe batterij in laten zetten voor 85 euro, moge ze me nu wel even uitleggen waarom hij het niet meer doet.

2. duur batterijtje zeg!

en dan nog niet willenw erken!
    doei doei
    ik ga ff met de hond wandelen maybe tot laterss

groetjes krulliewullie

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Even een vraagje, hoelang gaan steunkousen mee? Ik heb ze nu twee weken en zit al een gat en een beginnende ladder in. Is dat niet heel erg snel. ik heb maar één paar, dus ik heb ze nu denk ik 13 dagen aangehad. maar dan nog zijn we wel erg snel stuk vind ik.

iemad een tip hoe ik verder ladderen kan voorkomen? :confused:

4. Nagellak op het laatste stukje ladder helpt misschien.

Ben net bij de dokter geweest. Heb hoestdrank en antibioticumkuur gekregen. Hopen dat dat gehoest snel over is nu, want de kleine vind er niks aan.

O ja en ik krijg vaak te horen dat zwart-wit foto's net na de bevalling een stuk charmanter zijn dan kleurenfoto's.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    transparante nagellak opdoen dan laddert het niet meer verder.
    Wel snel stuk,of is dat normaal?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb geen idee of dat snel of langzaam is. Ik vind het vrij snel, maar ja ik loop er een hele dag op, ook in huis, zonder schoenen of sloffen.

Em, geluk met digi foto's is dat je ze in een handomdraai z/w kunt maken ;)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het lijkt mij dat steunkousen veel langer mee moeten gaan....
    Heb er ooit eens een vriendin over gehoord, want die moest ze ook dragen ivm gordelroos (of wondroos...hmmm....) Zal het eens navragen aan d'r!

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    waarom ad jij ook alweer steum kousen loeki?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    spataderen en rusteloze benen.

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    helpt het een beetje? Ik moet ze een misschien hebben voor het vocht in mijn benen en omdat ze daardoor ook zeer doen.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik vind het wel prettig, maar dus wel erg snel stuk, dat lijkt me niet de bedoeling. het zijn ook niet meer dan dikke panty's, maar toch. Hoop dat ze het nog wel even volhouden.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    HET SNEEUWT WEER :) heel erg licht, dus zal wel niets blijven liggen maarja.

Ik heb om 17 uur een personeelsetentje, dus ik ga me klaarmaken en dan weg. Spreek jullie vanavond weer.

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heeeeeeeeeeel veel plezier Loeki! Hopelijk hou je het een beetje vol!

14. Niet meer actief

Veel plezier Loeki.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, bedankt voor de mooie kaart voor Meliske. Zit er gewoon bij te huilen :cry:

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Het was inderdaad het kraampakket.

Extra, als cadeau een opbergbox, een spuugdoek in de vorm van een knuffelhond en een eerste hulp boekje voor ouders.

Leuk! Maar wat ziet al dat verband er eng uit! :(

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, ik heb nog geen kraampakket ontvangen. Ben benieuwd hoelang dat nog duurt.... Wat een lieve buurvrouw heb je trouwens.

Loeki, je zal het wel niet meer lezen, maar veel plezier en eet smakelijk!

En verder moet ik afhaken. Sorry meiden.... ik weet het niet meer.

18. Niet meer actief

Nou ja zeg Jopie :) ;)

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ben druk geweest.....:)

Ik heb een nieuwe manager op m'n werk. En die wil het in m'n laatste weken nog even allemaal anders gaan doen. Beter, natuurlijk. Ik wordt niet goed van die man. Hij is echt zo'n adhd tiepje. Kan nog niet 5 minuten op een stoel zitten. En als ie dan zit..... In z'n eigen kantoortje, met de rug naar me toe zit ie de hele dag vragen te gillen. Die ik dus niet versta. Ik moet dus elke keer opstaan, naar hem toelopen en vragen: wat zeg je?

Pfffff, nog 3 weken.....

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Grappig jopie, :p

Managers, :rolleyes: soms wel erg rare wezens

Gelukkig nog maar 3 weken,

Ja ik heb een hele lieve buurvrouw. Ik ken haar nog helemaal niet zo lang, vanaf april, maar we kunnen heel goed samen kletsen. Ze heeft haar vader een tijdje geleden verloren, en toen hebben we veel gesproken. Mijn vader is ook overleden, dus dat gaf haar een fijn gevoel, omdat ik wist waar ze doorheen ging.

Mijn vriendin is gister dus bevallen, en ik moet zeggen, ik kan nu niet meer wachten. :( Het duurt nog zo lang. Ik ben een beetje jaloers dat zij nu alles alweer achter de rug heeft. Erg he!
    Maar ik heb wel hele leuke dingen voor haar gekocht, :p

Deel Deze Pagina