April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Je had toch al niets meer te doen fysio, cursus dit cursus dat, enfin wel fijn dat er duidelijkheid komt al lijken me meer onderzoeken ook niet fijn :(

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pffff, moeilijk hoor Missy.

Hoe gaat het nu met je buikspieren, willen ze al wat ontspannen? Tip: neem een warm bad of een warme douche, probeer te bewegen, want hoe meer je stil zit/ligt, hoe stijver je wordt.

3. Niet meer actief

Nee ik heb al een horror scenario van jou in mijn hoofd en idd hoe meer ik zit hoe erger het wordt, ik ga zo maar weer kruik ertegen leggen. Heb nl ook nog als ik veel warm douche (heb geen bad) last vandroge geirriteerde huid.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ik zit niet echt te wachten op nog meer onderzoeken, zeker niet nu mijn ouders straks weg zijn, ha dgehoopt dat ze eerder zouden beginnen, dan kon mijn moeder meegaan, maar nu kan dat niet en zal ik mijn zusje of mijn man mee moeten vragen, maar die werken ook gewoon, mijn moeder heeft een eigen bedrijf en kan veel makkelijker vrij nemen. Aan de andere kant, misschien kan het wel heel snel uitgesloten worden en ben ik snel klaar, gyn ook weer happy.

5. Niet meer actief

Als je niet zover weg woonde ging ik wel mee, heb toch de hele dag niets meer te doen nu. :)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Missy.

Ik ga nu even naar het dorp om boodschappen te doen en een nieuwe bril uit te gaan zoeken.

7. Niet meer actief

Tot strakjes denk ik :)

8. Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ben aan het teruglezen, maar weet niet zo goed waar ik op moet reageren, dus ga ik maar weer lekker over mezelf beginnen!

De pijn wordt gelukkig minder! Kan nog niet al te veel, maar langzaam gaat het steeds beter. Heb bijna de hele dag in bed gelegen. Schandalig! Nou is het er ook weer voor maar ja!

Loeki, succes met het kopen van een nieuwe bril!
    Missy: vervelend zeg, dat je zon last hebt! Hoop voor je dat het snel minder wordt!

Pientje: Veel plezier!

Bosi: Hoe is je tentamen gegaan?

Harley: veel plezier met je konijnenvilla! (en idd niet eerder bij elkaar zetten hoor! Zo ben ik ook aan 6 konijnen gekomen!)

9. Niet meer actief

O ja, Loeki, nog wat gemerkt van de aardbeving?
    (je woont toch in groningen?)

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mo, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Je hebt idd een goede dag uitgekozen om in bed te liggen!

Loeki, als je geen zin meer hebt in die onderzoeken, doe je het toch niet? Het is altijd nog jouw lijf. Vind het wel een beetje raar, iedereen denkt dat het niet EDS is, maar toch onderzoeken. Krijg nou een beetje het idee dat de gyn maar wat doet om je bezig te houden.....

11. Volgens mij krijg je als je zelf rhesus negatief bent altijd een spuit, ook al is het inderdaad recessief en kan 2x een min nooit een plus worden (loeki goed opgelet tijdens de biologielessen :D :D ), omdat het nu eenmaal een feit lijkt te zijn dat 10% van de kinderen niet van de vader is waarvan men denkt dat het kind is. Volgens mij willen ze gewoon geen risico nemen.

12. Niet meer actief

Jeetje Dizzy das moeilijk. Maar ik begrijp haat gevoel ook wel. Nu is iig alle onduidelijkheid de wereld uit.

Loeki, steunkousen moeten echt langer meegaan.
    Hoe trek je ze aan? Met zo'n plastic sok? Dan gaan ze ook langer mee.
    En wat kunnen ze doen als het wel EDS is?

Aardbeving? Even teletekst gaan lezen.

13. Niet meer actief

Nou ja!

14. Niet meer actief

Het is ook moeilijk voor mijn vriendin zeker als je weet dat het ons overkomen is en zij het zo graag zou willen. Ik heb maar aangegeven dat ik het reuze knap vind dat ze toch oprecht blij is voor mij en als ze niet naar de baby wil komen kijken de eerste tijd ik dat natuurlijk ook snap. Het is een lieve meid en ik gun haar het beste maar dit vind ik ook moeilijk

15. Niet meer actief

Het is idd heel erg lastig. En ik vind het knap dat je zegt dat je begrijpt als ze niet langskomt, helaas begrijpen veel mensen dat niet.

16. Niet meer actief

Zo schandalig vind ik dat niet, je moet goed voor je zelf zorgen hoor. en als daarmee de pijn minder is prima toch. :)

17. Niet meer actief

ik wil de drempel erg laag houden voor haar, het hoeft niet mag wel en respect voor haar dat ze er zo open in is naar mij toe. Al weet ik niet of ik haar hier wel mee help of niet. :(

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, moeilijk hoor. Wel goed dat je zoveel begrip voor haar hebt!

Hier een soortgelijk probleem. Mijn vriendin is al 3 jaar geleden met de pil gestopt en is nog niet zwanger. Bij ons is het 2 maanden later raak. Heel sneu voor haar, maar ik kan er niks aandoen. Zij had het er ook moeilijk mee, maar nu is ze blij voor mij! Het volgende probleem is alleen, dat "al is het midden in de nacht, je moet wel bellen hoor". Nou dat maak ik zelf wel uit. Ik weet niet of ik daar direct behoefte aan heb....

19. Niet meer actief

@Jopie Ja dat is ook pijnlijk en ik kan me voorstellen dat je dan liever pas de dag er na of nog later belt het is toch wat beladen ook voor jou!

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Zo alle nijnen zijn weer thuis en erg gestresst arme beestjes. Nou ja nu kunnen ze er weer een jaartje tegen, alleen moet het mannetje over 10 dagen terug om de hechtingen te verwijderen.
    Loeki heb jij ervaring met het steriliseren van voedsters? Volgens de dierenarts is het beter om ze te laten steriliseren omdat ze dan een kleinere kans hebben op baarmoederkanker. Had ik nog nooit gehoord.

Janne ik weet niet of de bouwregels hier anders zijn, Anton had het gevraagd en die zei dat het eigenlijk moest. De buren zijn wel ok trouwens.
    Het was trouwens geen oordeel hoor dat je moest proberen om het los te laten maar ik gun je gewoon wat meer rust.

Dizzy Missy ik ben benieuwd naar de reactie van je man hihi en draaf maar door hoor is erg leuk!
    Ik hoop trouwens dat je kruik wat verlichting brengt.

Mo fijn dat je je weer iets beter voelt, lekker hoor zo'n dagje in bed!

Deel Deze Pagina