April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Krijgen je nijntjes elk jaar een prik :( , ik had er vroeger 1 maar ben helaas bijna voor alle dieren allergisch, had ook een parkietje die altijd op mijn schouder zat ook buiten heel leuk beestje.
    Nu heb ik dus alleen goudvissen daar kun je gelukkig niet allergisch op reageren. :)

2. Niet meer actief

Dizzy ik denk dat je het goed doet zo. Als ze eens een goede dag heeft kan ze bellen en wellicht komen.

O verevelend he Jopie mensn die je zo claimen zeg maar. Moeten je moet niets!

Harley dat weet ik hoor dat het geen oordeel is! Maar ik had graag wat meer van jouw positieve instelling gehad.

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja elk jaar moeten ze eraan geloven. Zielig maar wel beter voor ze.
    Wij hebben ook een tam parkietje leuk is dat he.
    Wel jammer zeg dat je zo allergisch bent.
    Mijn man is ook allergisch voor zo ongeveer alles met haar. Echt jammer anders hadden we nog wel meer dieren gewild.
    Hoeveel vissen heb je?

4. goede middag iedereen,
    ik ben ff weg geweest en dan moet ik toch weer wat pagina's in halen zie ik,wat n kwebbel/theekransje hier hihi,wel leuk!

hier is t weer vandaag zeer slecht natte sneeuw regen ijzel noem maar op echt weer voor binnen te blijven bah!

ik had liever dat vroor of dat t zonnetje schijnt als dit bahbha zeg!

maar goed ik ga koken en nog wat strijken smakkelijke ten voor straks iedereen doeidoei

krulliewullie,nieuwe foto's in mn album weer! :)

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Je mag altijd een portie komen halen hoor! ;) Of anders lekker tegen me aan kletsen om je ei kwijt te kunnen!

6. Niet meer actief

Buiten 2 en binnen nu drie, maar ze worden bij ons wel gelukkig goed door mijn man verzorgd hebben een hele grote bak 50-60Liter voor drie visjes, kunnen ze lekker zwemmen, en ze zijn al jaren oud althans 2 dan. toen ik zwanger werd heeft mijn man symbolisch een derde visje bijgekocht. lief he :) Ik heb altijd goudvissen gehad van kind af aan 1 is er zeker 11 jaar geworden.
    en een hond maar die is na 12 jaar overleden had best veel impact op me. ik zou zo graag een nieuwe willen maar nu gaat het veel beter met de allergie en dat risico vind ik nu te groot. daarbij woon ik nu niet zo groot en ik vind dat een dier ook ruimte nodig heeft.

7. Niet meer actief

Je bent een schatje Harley ( jeetje wat worden we intiem :oops: :) )

Het valt mee hoor Krulliewullie, we zijn vandaag juist erg rustig.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne, je mag hier altijd van je afschrijven! Misschien wordt het dan voor jou ook wat makkelijker om er mee om te gaan.

9. Niet meer actief

Krulliewullie dat je nog de piercing verdraagt ! wel leuk zo'n buikengallerij!

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dizzy een symbolisch derde visje! *smelt* achossie wat lief!
    Kan me wel voorstellen dat het moeilijk was om je hond te verliezen. Je dieren zijn echt een deel van je gezin he.

Jij ook hoor Janne ;)

Krulliewullie hihi als je dit al druk vindt... Wacht maar tot we weer op stoom zijn ;)

Jopie gewoon lekker pas bellen als het jou uitkomt hoor! :(

11. Niet meer actief

Moordvent he, ;) en mijn hond was idd een deel van ons gezin maar niet iedereen begrijpt dat helaas. hij is nu al een jaartje of 2 dood en ik denk nog heel vaak aan hem.

12. Niet meer actief

Nou zeg ik zit hier met blosjes op mijn wangen.
    Ik kan niet zo goed tegen complimentjes hoor.

Jopie ik zou wel willen kletsen, maar ik zou niet weten waarover. Maar ik ben er dus onbewust nog wel heel erg mee bezig. Overdag gaat het goed, maar 's nachts komt het er uit schijnbaar.
    Ik vind je wel lief dat je het aanbiedt.

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Kan ik me voorstellen Dizzy

Janne als je er behoefte aan hebt kun je hier in elk geval terecht

Ik heb honger :(

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne, het hoeft ook niet, als je maar weet dat het kan. Je moet er zelf mee leren omgaan. Hoe je dat moet doen, kan niemand je vertellen. Ik hoop alleen dat het ooit een keertje wat makkelijker voor je wordt.

15. Niet meer actief

Ik barst van de honger. Ik heb al een Sultana op, stukje chocola en 2 crackers.

Nu wil ik echt wachten tot het avondeten hoor.

Als we naar maar genoeg kletsen kunnen we niet snaaien.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Begin nou niet over eten ;)

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi goed idee Janne ik zat net te bedenken wat ik nog in huis heb ;)
    Ik hoop dat Anton snel thuis komt dan kunnen we eten.

18. Niet meer actief

Wat ga je eten?

Jopie op Talpa is nu een schippersman aan het trouwen.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb geen tv op m'n werk....

20. Niet meer actief

NOrmaal vind ik het moment tussen 5 en 6 savonds ook het moeilijkste dan benik klaar met werken, in afwachting van thuiskomst man, nou ja meestal dan rond 6 uur en dan heb ik honger en dan gaat de chocolade eraan of chipies of wat dan ook, ik zeg wel eens tegen mijn man als je om 4 uur thuiskwam was ik kilo's lichter hihihi :)

Deel Deze Pagina