Ja ik was al bang dat je nog op je werk was. Tot hoe laat moet je? Weet je ik snap niet hoe je zonder man nu kunt? De mijne doet echt heel veel in huis nu. Dat moet jij allemaal alleen doen.
Dat weet ik nog niet, zouden we bepalen als hij thuis kwam. Hij zei dat hij vroeg zou zijn. Ik wacht met smart!
Janne, je maakt in je eentje ook veel minder vies hoor, en ik heb natuurlijk geen rare klachten, zoals jullie allemaal Ik moet nog tot 5 uur, dus bijna klaar!
IK woog voor zwangerschap rond 77 kilo dus vel over been ? nu ben ik nog niet bijgekomen dus na zwangerschap ben ik afgevallen ja, maar je ziet het niet aan me dat ik best veel weeg dat is het gekke. zouden er dan toch mensen zijn met zware botten
Janne ik denk dat het afhaal wordt, we moeten vanavond nog weg tenslotte en Anton zei al dat 'ie iets makkelijks wilde.
Dizzy waar zit die 77 kg. Of ben je 2.10m? Jopie daar heb je wel gelijk in en de was is al de helft. Wat ga je halen dan? Patat of Chinees of hebben jullie ook een Griek?
Lekker bijna weekend he Jopie, even je nieuwe manager niet zien. ach tegen de tijd dat je weer aan het werk gaat na je verlof is hij zijn rare ideeen over beter efficienter wel weer kwijt. (hoop ik voor je)
Misschien wel shoarma of anders een patatje. Ik heb geen zin in chinees of pizza. Helaas geen griek meer hier.
De Griek bij ons is heel erg lekker. Dus als we eens iets halen ( dat gebeurt echt maar 1x per jaar) dan is het Grieks idd.