Harley, nou, moeten..... vind ik een groot woord. Het is elke dag een vrije keuze dat ik met de fiets ga en de auto laat staan. Normaal is het 10 minuten, maar ik denk dat ik er nu wel een kwartier over doe. Het lijkt elke dag wel langzamer te gaan
Nee ik ben 1.71 en ik sport al een jaar niet meer. wel altijd gedaan en lang karate is goed voor buikspieren (ja die geven nu niet meer mee bedankt daarvoor) en ballet (fijn als je naderhand er achter komt dat je hyperflexibel bent) en aerobics (leuk voor je pezen lekker veel blessures) maar na de zwangerschap wil ik wel weer wat doen. Ik wandel trouwens ook zeker 4 uur per week nu dus al een half jaar niet meer maar dat komt wel weer.
Jeetje Jopie, dus je hebt een auto voor de deur staan. En je gaat fietsen? Waar haal je de energie vandaan? Normaal deed ik ook alles op de fiets hoor ( als het droog was), maar nu kom ik lopend al niet verder dan 3 winkels.
Nou Dizzy sportief hoor! Jopie fiets ze dan maar! Janne hihi ik zal ophouden over eten. Ik ga er trouwens vandoor, de beeb is lekker aan het strekken en ik heb moeite met rechtop zitten. Ga ff lekker achterover hangen.
Janne, dat heet dicipline (?) hahahaha! (alsof ik dat heb.......) Nee, ik vind het altijd zo sneu voor m'n man als hij aan huis gebonden is als ie thuis is, en het is wel goed voor mij. Uk is idd van mij, maar ik weet niet hoe Dizzy haar kleine noemt, vandaar. Het is nu droog, dus ik ga maar gauw.
Ja maar je man is er nu toch niet? Dan kan je toch de auto pakken? Of ging het daar niet meer over? Fietse!
Jeetje, jullie typen sneller dan ik bij kan lezen. Even nadenken. Ik woog voor de zwangerschap 78 kg en ben 1.73 m, dus we zitten aardig op een lijn (was het nu Janne of Missy) @ Harley, ik heb geen ervaring met het stereliseren van voedsters. Mijn rammelaar is gecastreerd en dat vind ik voldoende. Je weet wel dat de rammelaar nog 2 weken appart moet zitten van je voedsters hè, anders heb je als nog jongen met een week of vier. Wij hebben 2 katers, 2 konijnen en een aquarium waarin net weer een guppen explosie heeft plaatsgevonden, vorige week een kleintje en gisteren nog vier, gaat lekker dus. Even nadenken wat was er verder verteld. Oh ja de kousen, nou er zit nu een kleine ladder onder mijn voet. Ik trek ze net zo aan als een pantykousje en was ze op 30 graden. Wat wordt er bedoeld met een plastic sok? Natuurlijk is het mijn eigen lijf en kan ik beslissen wat er wel en niet onderzocht word, maar de gyn kon EDS niet met 100% uitsluiten en ook geen andere oorzaak vinden, dus misschien dat een geneticus dat wel kan. Die kan wellicht zeggen, het is GEEN EDS, maar wel... dus ik wil allicht aanhoren wat ze er van denken. Ik neem aan dat ze niet gelijk in me gaan snijden, maar dat ze eerst uit zullen leggen welke onderzoeken ze gaan doen en wat ik kan verwachten. We hebben een hele mooie bril voor mijn man uitgezocht. Ogen laten opmeten en glastype uitgekozen. Glazen waren 180 euro per stuk. Nou zei ik, we krijgen 500 euro vergoed, zonder montuur, dus dat kan wel. Nou, zei de opticien, dan rekenen we gewoon 250 euro per glas en 28 euro voor het montuur, dat mogen we doen. Dus we betalen nog slecht 28 euro voor de bril
Zo das nog eens leuk een bril kopen. Ik woog geen 78 kg dat was Dizzy. Maar als het wel EDS is is er dan iets aan te doen? Heb je kousen waar geen tenen in zitten?
Ik was het loeki die 77 kilo woog en trouwens nu nog weeg En ik noem de kleine gewoon de baby, lekker saai he iedereen eet smakelijk zometeen. ik heb geen ervaring met steunkousen dus ik kan je niet helpen Loeki ideaal een opticien die meedenkt. scheelt weer eenhoop centjes. ben ook offline ga eten en dan met kruikje op de bank liggen en mijn man eens wat aandacht geven vanavond. wijntje voor hem inschenken, werkdag aanhoren, oja en het verhaal over de konijnenvilla van Harley even aansnijden. allemaal fijne avond tot morgen
http://www.praktijkregelsthuiszorg.nl/t ... ic_id=3393 Hier zie je wat hulpmiddelen om die sokken aan te krijgen.
Nou het zijn wel beige pantykousjes met tenen, maar heel erg strak vind ik ze niet zitten, hadden best iets strakker gemogen. Nee, aan EDS is niets te doen, maar het kan wel gevolgen hebben voor o.a. de manier waarop ik moet bevallen. Er zijn echter zo veel types, gradaties en vormen dat het niet met simpele waarneming allen vast te stellen is.
Maar goed die beige kousen die moet je idd van je teen naar je knie/lies uitrollen en je kan dus zo'n zakje gebruiken als je er geen tenen in hebt zitten. Zijn het die beige dingen dan moeten ze echt langer meegaan dan wat je nu gedaan hebt. Ik zou er anders even mee teruggaan.
janne, ik heb geen hulpmiddelen nodig bij het aantrekken, zo strak zijn ze helemaal niet, het zijn net gewone panty's. Missy, fijne avond en tot morgen.