Nee, ze hebben de omtrek van mijn kuiten en de lengte van mijn onderbeen opgemeten en daar de beste kousen bij gezocht. Het zijn standaard kousen. Trombosekousen heten ze geloof ik. Ik ga even eten klaarmaken, ben er vanavond wel weer.
Oke dan dek ik dat ze dunner zijn dan de echte steunkousen, want die mogen niet zo snel kapot gaan. Die worden ook echt opgemeten. Dus helaas kan ik je niet verder helpen, maar ik zou toch teruggaan. Je zou toch elke 2 weken nieuwe kousen moeten.
Ja, ik ga maandag wel even terug, is nu toch telaat en het is weekend. Oh ben ook een kluns hoor, vanmiddag koffie over mijn witte blouse, nu karnemelk over mijn bruine trui, ik ga lekker zo.
Zo, ben droog thuis gekomen! Loeki, je had idd beter vanmiddag je bruine trui aan kunnen hebben en nu je witte blouse Janne, mijn man is nu niet thuis, daar heb je gelijk in, maar dan is het altijd weer zo wennen als ik dan weer met de fiets moet (hij is altijd langer weg dan thuis). En het scheelt enorm in de benzine. Vandaar dat ik altijd probeer op de fiets te gaan. Als het stort van de regen, pak ik wel de auto hoor!
Jopie fijn dat je droog thuis gekomen bent. Eten staat op. mijn eet spagetti ale: en ik neem lekker groentesoep met stokbrood
hoi hoi .. Kan iemand mijn misschien uit leggen hoe ik foto's in mijn fotoalbum kan krijgen..? Ik weet namelijk niet hoe dat moet heb al een een tijdje zitten klungelen maar ut lukt me egt niet :S liefs Renate
Onder je eigen berichtjes staat de knop "album". Als je die aanklikt, kom je in je album. Links boven aan staat "upload plaatje" Als je daarop klikt kun je foto's toevoegen. Succes!
Gelukt.. ik heb er nog niet alles op gezet want heb nog niet van alles foto's gemaakt ... Maar heb nu ook een hemeltje op het bedje zitten maar heb iedere geval nu eindelijk alles compleet nu maar w8ten tot de kleine er is .. Ik ben 1 februari alweer 30 weken ut gaat echt snel. Liefs Renate
Mooie buik Renate, ik zal ook weer eens een buikfoto maken en ik heb jullie nog steeds een filmpje beloofd, maar nu wil dat even niet, foto moet wel lukken.
hmm somige foto's krijg ik er niet op dan geeft die aan dat de foto te groot is ...:S ff foto misschien wat kleiner maken hopen dat het dan wel lukt