Ach, of je gaat overbieden moet je zelf weten, vind het wel moeilijk, maar hij is het wel waard denk ik
Wel verstandig om voor jezelf een maximum vast te stellen. Ik had ook 150 als max, maar heb gezegd dat 100 mijn max was en daar zijn ze op in gegaan.
Op deze stoel zijn meerdere biedingen. Ik hoop dus dat die lui snel reageren, want ik ben al over hun vraagprijs heen.
Ik ook niet meer. Geeft niks hoor, komt wel weer. Mijn vriend doet daar echt niet moeilijk over. Een zeeman geweest, , die kunnen maanden zonder. Ja een maximum geef ik mezelf ook altijd. Vooral op ebay. Meestal is dat al niet hoog, omdat ik het altijd een koopje wil houden. Maar 150 euro vind ik erg schappelijk. Mijn vriend doet mee met buzzen, en heeft de fusion mogen proberen. Maar hij heeft bijna geen baard, ha ha. Echt een jongens koppie nog. Hij is nog maar 25 ( bijna 26) en heeft nog een jong uiterlijk. Een snor kan hij zelfs niet eens laten staan, zoveel haar heeft hij niet.
Hahaha, Bosi, nou moet je hier ook niet gelijk aan zo'n enorme hangsnor denken. Zoveel is het niet, maar het prikt wel!
Oh, ik laat mijn mannetje niet droog staan hoor maar ik kan er zelf niet echt meer van genieten. Ben zoooooo bang dat ik iets verkeerds doe.
Goedzo, aftellen! Leuk hoor, nu duurt het niet lang meer. Dan is hij tich daarna 3 maanden thuis? En hoe lang wordt dan de volgende reis? Nee loeki, ik ook niet, maar zoals we eerst echt samen genoten, heb ik dat nu veeeeeeel minder. En er zijn meer manieren om elkaar lief te hebben, Maar met jou buikspieren kan ik me voorstellen dat je niet gaat gymen in bed.
Precies, we genieten zeker van elkaar. Vind het wel jammer, maar het is allemaal zoooo verkrampt dat ik hét gewoon neit meer kan. Oh wat een klaagzang
Bosi, als het goed is heeft m'n man straks een maand of 4 - 4,5 verlof. Ik geloof tot half juli ongeveer. En laatst aan de telefoon zei hij al, wat er ook gebeurt, de volgende keer ga ik gewoon 4 maanden (de normale term) varen. Dus dan istie als het goed is met kerst en oud en nieuw thuis. Loeki, dat komt straks vast allemaal weer goed. Oké misschien niet direct na de bevalling, maar op den duur wel
Oh daa twijfel ik niet aan. Ik ben volgens mijn man een broedkip, ja die doen het nu eenmaal niet zo vaak als wipkippen
lekker zeg, 4 maanden thuis. En daarna maar 4 maanden en met de feestdagen hier, is natuurlijk heerlijk voor jullie. Loeki: dus een broedkip. Dat is beter dan een melkkoe,