ojee internet vertoont kuren kon net site niet op. kan dus zijn dat ik vanavond ineens weg ben, ga nu even eten tot later, morgen of hopelijk niet vannacht
Nee dat klopt. Ik heb vandaag lekker veel gewassen en mijn vriend heeft nog kunnen behangen en de commode kunnen plaatsen. Dus ik ben erg blij. Nu alleen het ledikantje nog, maar daar heb ik ook nog geen matrasje bij, dus dat kan nog even wachten. Ik zet snel even foto's van het kamertje in mijn album. Jopie: ja jou kindje krijgt haar/zijn vader vaker of net zo vaak te zien. Mee varen lijkt me zeker leuk met een kleine. Als dat kan zou ik het zeker doen. Zorra en tascha: lekker rustig aan doen. Bank hangen en tv kijken, Loeki: dus wij krijgen varkentjes, Voor mij geen vis, anders is het meer dan een maand te vroeg. Een ram of stier dus. Ik heb een vriendin en zij is schorpioen en slang, Die treft het niet. Ik ben paard en leeuw.
Loeki, wij krijgen natuurlijk wel de allerliefste, allermooiste varkentjes Bosi, je hebt toch nog veel gedaan. Die foto is wel lekker lui met je dikke buik achter de laptop! Ik wil ook geen vis. Het wordt hier straks gezellig. Of 2 rammen en een stier, of 2 stieren en een ram....
Jullie zitten dan met zijn drieen lekker dicht bijelkaar met de verjaardagen. Voor mij dus ook een ram of stier. Ik ga zo even lekker shoppen om marktplaats. Dat is echt een hobby van me. Mijn schoonmoeder is bijna jarig, en ik zal eens kijken naar leuk antiek zilver of andere antieke spulletjes.
Oh nee, dis is mooi, krijg een mail van de directeur. Adobe programma's worden te duur, of ik maar even wil zoeken naar alternatieven. Geintje zeker, dat betekend 5 docenten volledig omscholen naar andere software, binnen een aantal weken (voor 21 februari) allemaal nieuw lesmateriaal maken en alls wat we hebben de deur uit doen. Hij voelt zich wel elkker zeker.
Vond het ook niet zo. Maar is eigenlijk ook wel te verwachten natuurlijk. Het is heel persoonlijk, welke kolf je makkelijk vind.
Moeten mensen tegenwoordig helemaal worden omgeschoold? Ik zoek het altijd zelf uit hoe nieuwe software werkt. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Ja, kolven zijn ook heel personlijk denk ik Nou ik ben echt blij dat IK geen examens af hoef te nemen, hoe KUN je als school 2 maanden voor het examen nu besluiten alle software te gaan veranderen.
Nee dat is ook natuurlijk een hele domme actie! Nou ja, niet echt jou probleem straks meer. Je gaat toch al bijna met verlof? Ik krijg een kolf van mijn schoonzus. Als die niet voldoet kopen we er wel een. Ik probeer denk ik 4 maanden borstvoeding te geven, maar niet langer. Dan op gewone melk over.
Ik ga het zeker 6 maanden proberen, dat is het advies van het lactatiebureau. Man ik voel de stresslevels bij mij naar een hoogtepunt stijgen. Ik word gewoon echt kwaad. heb een mooi betoog gestuurd, dus hoop dat ze daar in trappen.
Nou dat is maar gedeeltelijk waar. Ik heb mijn leerlingen bijna 2 jaar klaargestoomdvoor het eindexamen, zo dat ik op 23 februari met een gerust hart met verlof kan, wetende dat de leerlingen genoeg weten om hun eindexamen te halen. Als ze 2 dagen voor mijn verlof dan ineens alle software gaan veranderen, dan heb ik me dus 2 jaar voor niets uit staan sloven.
Je behoorlijk vervelend. Want ik "moet" op korte termijn komen. Nou dat kan. Ik kan vanavond of morgen ochtend. Nou zit ik hier alleen m'n tijd te verdoen met wachten op antwoord van hen.