Ik snap niet, waarom de mensen er bijna nooit een telefoonnr bij vermelden. Dan kan je bellen en direct afspreken Nou ja, ik ga m'n bedje maar opmaken, met m'n fris gewassen nieuwe beddegoed!
Mijn hormoontjes spelen op, ben ZO VERSCHRIKKELIJK KWAAD OP SCHOOL, maar goed dat mijn man niet thuis is, die kan niet tegen huilende vrouwen.
Adem in, adem uit, adem in, adem uit..... Gooi het er hier maar uit hoor! Ik snap ook niet hoe ze dit kunnen bedenken, zal vast mannenlogica zijn....
Dat zal wel, ze denken dat alleen de kosten voor de software belangrijk zijn, dat ze 5 docenten hebben die omgeschool moeten worden voor andere software en dat er voor duizenden euro's aan lesmateriaal de prullenbak in kan is blijkbaar niet belangrijk, om nog maar te zwijgen over de 40 leerlingen die half april examen moeten doen.
Ja belachelijk ook inderdaad loeki. Nou is alles wat je hebt gedaan dus voor niks, :x Directeuren zouden misschien meer op de werkvloer moeten komen kijken. De NHL is daarin ook een ster. Alles omgooien en fout beoordelen. Jopie: 4 maanden omdat ik daarna weer naar school ga. Dat is maar 1 dag, dus misschien ga ik ook wel door. Maar ik dacht dat 4 maanden wel voldoende was. Maar als ik lees dat ze 6 maanden beter vinden, dan moet ik dat ook maar proberen. Ja een telefoonnummer is wel handig als je zaken doet.
Zo ben weer terug, pffffffffffff lange middag. Enne Rotterdam is me toch net te ver momenteel om te zitten. auauaua ik ga ook zo maar naar bed. Ik hoop niet dat die bi nog erger wordt want dit is geen pretje. Ja die heb ik samen met mijn man gemaakt. Ik heb hem getekend en geschilderd en mijn man heeft hem uitgezaagd. Dank je! En vind je? hihihihi Nou dames truste alvast! Doegggggggg
Slaap lekker, PRMD, Creatief ben je in elk geval. Echt mooi gemaakt. Jopie: ben jij ook niet erg creatief?
Welterusten PRDM! Bosi, wat is creatief.... Ik vind het wel leuk om dingen te maken, moet er alleen eens wat meer de tijd voor nemen. Misschien straks in m'n verlof! Heb vroegah wel redelijk veel gedaan. Eigen kleding maken, breien, origami vouwen, zelf kaarten maken e.d. Bakken en braden Heb er nou ook niet echt een plekje voor. Ik hoop dat als de zolder een keer klaar is dat ik daar een soort hobbyhok van kan maken. Loeki, kreeg je dat mailtje nou net vanavond? Heeft de directeur niks anders te doen dan z'n werknemers op zaterdagavond met dit soort onzinnige dingen lastig te vallen :
Nou jopie, dat is toch behoorlijk creatief, tenminste een stuk creatiever dan dat ik ben. Ja dat is een goede vraag, werkt die man ook op zaterdagavond? Of heeft hij snel even gister middag voor het weekend nog dit geweldige nieuws de deur uit gedaan,
Nee, was van gisteravond 23 uur nog wat, of ik me even in Corel wilde verdiepen en mijn mening er over wil geven, nou dat heb ik gedaan en gelijk terug gemaild met een CC naar al mijn collega's (die niets gevraagd wordt, maar die de klappen straks nog harder op moeten vangen dan ik, want ik ben er na de vakantie toch niet meer). Ik denk dat ik voldoende argumenten heb gegeven voor het behoud van Adobe, als ze nu NOG voor Corel kiezen, dan ben ik echt heel blij dat ik volgend jaar maar voor 60% werk en dan vraag ik of ik weer 'gewoon' Tekenjuf kan worden, ben ik dat hele gezeik over computers en zo voorgoed kwijt, helaas daarmee ook de lol in mijn werk denk ik.
Oh, nu ben ik echt op oorlogspad. Zitten ze in het Zwanger-forum te beweren dat strakke buikspieren alleen maar voordelen heeft die zijn lekker gek zeg. Zal wel eens even vertellen wat voor gevolgen strakke buikspieren kunnen hebben. Domme ganzen.
Nou als ze schrijven: Dan kan ik het niet laten ook even de nadelen van 'gewoon' strakke buikspieren te noemen, want voor die vrouwen is een diastase en een buikhernia ook een reeël gevaar.
Ik had het gelezen. Ach, die meiden weten niet beter. Ik heb nu voordeel dat mijn buikspieren niet strak zijn, en lekker oprekken, maar ik ben bang voor straks....
Ach, die kun je weer in model trainen, als ik pech heb kunnen ze na de bevalling alles aan elkaar gaan naaien
Loeki, je kent me duidelijk nog niet.... Ik en trainen, dat kost heel veel moeite om dat alleen al in 1 zin te zeggen!