Nog ff een domme vraag. Als je zwangerschap nou zonder spierscheuren verloopt, kan het dan tijdens de bevalling nog misgaan?
Ik heb een hele poos gezwommen, maar dat was voor het trouwen. Ik wou met een goed figuur op huwlijksreis. Huwlijksreis is niet doorgegaan en van dat zwemmen is ook niet echt meer wat gekomen. Tenminste niet zo fanatiek.
Neem een hond, dan kun je elke dag een uur (hard)lopen. En dan in de avond buikspieroefeningen. Ik ga dames, lekker douchen en in de babykamer prutsen. Misschien tot later vanavond, maar waarschijnlijk liggen jullie dan alweer op 1 oor,
Bosi, ik zie niet hoe ik dat moet gaan doen met een hond. Werken, een kind opvoeden en meevaren..... Anders heel graag, ben gek op honden.
Ik heb deze show idd ook al eens eerder gezien. Geeft niet, er is niets beters, tenzij je Xfactor durft te kijken
Zal je sterker vertellen. Mijn vriendin heeft meegedaan met de auditie voor x-factor. Ik snap nog steeds niet dat zij niet door mocht, en dit wel....
Nee, geen Marian. Ze is ook niet op tv geweest. Maar ze kan wel heel goed zingen. Ze wordt elke keer gevraagt voor bruiloften en partijen. Doe mij maar een lekker koud pilsje
Oh, erg hè, mijn man vroeg gisteren wat hij als eerste voor me moest halen als ik bevallen was. Nou doe mij maar een medium biefstukje met een heerlijk glas koude wittew wijn, wat willen je/jullie na je bevalling eten?
haha, ja ik ben geen drop liefhebben, maar nu zou er zo een zak doorheen kunnen gaan, maar drop mag wel hoor, alleen geen hele zak per dag
Nou mijn man is thuis, ik ga stoppen voor vandaag Welterusten allemaal. Oh wil nog iemand een samenvatting? - blablabla - Loeki in de stress - blablabla - blablabla - wat wil je graag eten ná de bevalling? - blablabla