April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ga of snachts vaak als ik wakker ben en die twee nachten per week dat ik slaap lig ik ook in coma ongeveer dus dan hoef ik er niet uit :)

2. Niet meer actief

Volgens mij begint de nesteldragn toe te slaan in dit huis, heb net oven gereinigd, wasbak ik keuken geboend, en heb nog onverklaarbare zin om iets te doen, hmmm maar even gebruik van maken. Kan natuurlijk ook zijn omdat ik al maanden nauwelijks wat doe, nu moet het gewoon hihihi.

goed nieuws mijn schoonvader hoeft niet dinsdag geopereerd, dankan ik toch gewoon een beetje normaal mijn verjaardag vieren zonder dat iedereen naar het ZH holt tijdens bezoekuur. :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Een zeikerd, :)

Verhelderend he dizzy, de samenvatting. Maar het omvat toch wel alles.

Fijn om te horen van je schoonvader.

Bedankt voor de tip met het strijkijzer. Ik strijk bijna nooit, :oops: maar als ik er weer eens aan begin, :)

Mijn strijkijzer heeft een lichtje dat uitgaat als het warm is. Makkelijk en fijner voor de handen,

4. Niet meer actief

Ik ga vandaag niet veel doen, geen afspraken, geen verplichtingen. manlief gaat zo badkamer poetsen en ik denk ik een lijst maken met welke kadootjes ik nog graag wil hebben voor de kleine. ik laat me bijv. boxspeelgoed enzo geven dat ga ik niet allemaal kopen en zo hebben de mensen nog wat uit te zoeken als ze willen. Kopen jullie alles zelf. :(:

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, ik wist niet meer of ik het strijkijzer al had aangezet.... Dan zou je natuurlijk even kunnen kijken op welke stand hij staat, maar deze manier was sneller :p Het doet trouwens niet zeer, gelukkig

Doe je wel een beetje rustig aan? Straks kan je weer niet op of neer!

Bosi, Het lampje was uit :oops: Ik strijk ook bijna nooit, maar ik heb nu ineens toch wel het idee dat sommige dingen nodig gestreken moeten worden. Geen idee waar dat vandaan komt.....

6. Niet meer actief

Ik ben zo blij dat ik vandaag niet misselijk wakker werd dat ik vergeet dat ik nog andere klachten heb, dus werd ik idd al direct aan herinnerd en heb zittend op kruk de zaak schoongemaakt, wel langzaam maar toch klaar.
    buik is minder gespannen maar bijv. bij in auto stappen of eruit of opstaan direct harde buik en dan houdt het nog tijdje aan. ach het zal er wel bijhoren (bij mij dan :) )

7. Niet meer actief

Ik strijk trouwens wel bijna alles, theedoeken beddengoed, t shirts etc. alleen geen handdoeken en ondergoed. Vind het ook niet zo erg om te doen.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb je nog een tip om dekbedhoezen te strijken. Die dingen zijn zo onmundig groot....

9. Niet meer actief

Ja dubbelvouwen precies hoekjes op elkaar en dan een zijde strijken, en zo steeds meer opvouwen en steeds de ongestreken zijde nemen je vouwt hem als het ware vanje af, ik moet wel zeggen ik heb super beddengoed dat heel snel glad is, weinig kreukels dus. kost wat heb je wat dat wel :)

10. Niet meer actief

Heb net geboden op zwangerschapsbadpak, 3 euro en ze wil 4 hebben ik denk dat ik dat maar doe, ik weet niet wat het in de winkel kost. ik moet het binnenkort toch hebben ga toch maar eens zwemmen zou goed zijn voor mijn spieren dus..

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Over die ene euro kom je ook wel weer heen denk ik ;) Volgens mij ben je in de winkel eerder 30 euro kwijt.

12. Niet meer actief

Ja ik laat het opsturen mits ze niet een pakket voor 7 euro aan verzendkosten of zo er van maakt, ze mailt nog terug.
    Kun je de stoel nu gaan ophalen :(:

13. Niet meer actief

Ik hoef er 's nachts ook niet uit.

Dizzy wat fijn dat je schoonpa niet geopereerd hoeft te worden.

Ik vouw dekbedhoezen dubbel net de goeie kant naar buiten en zo strijk ik de 2 kanten. De onderkant strijk ik dus nooit.

14. Niet meer actief

Een badpak kan makkelijk in een envelop dus dan ben je iets van 1,59 kwijt.

15. Niet meer actief

Jullie zijn me ook een stel. Nu ben ik er en nu zeggen jullie niets meer.

Zeg dan gewoon dat jullie niet met me willen praten. :) :)

16. Niet meer actief

Dan heb ik voordelig een badpak hoop ik voor rond de 5 euro.

Janne de kleine van mij heeft een duidelijke voorkeur om sommige dagen heel druk te zijn en andere heel rustig, dit partoon is pas de laatste 1,5 week ontstaan en ik herken het nu duidelijk ik maakte me ook zorgen omdat ik eerst heel veel voelde en dan dagje bijna niet maar dat is het partoon blijkt nu. Maar altijd VK bellen als je gevoel dat zegt. maar gelukkig heb je frummel al gevoeld

17. Niet meer actief

Nou ik ga de pc dan ook maar uitzetten. Tot morgen!

18. Niet meer actief

IK was al bericht aan het schrijven, ben ook op marktplaats bezig wil een auto verkopen. zit ineens in auto branche heb al twee auto´s in zwangerschap gekocht en dadelijk 2 in de verkoop. kost geld zwanger zijn.... :) :)

19. Niet meer actief

JANNE IK BEN ER ECHT WEL !

20. Niet meer actief

Okee de rest heeft forum verlaten, dan ga ik ook maar weer verder.
    tot later dan maar weer.
    mocht er zich nog ene melden fijne dag dan! :)

samenvatting

blabla
    snachts plassen of niet op hoeven
    zwangerschapsbadpak
    strijkijzers en was
    blabla
    auto verkopen
    voelen van de baby is er een patroon te ontdekken in het ritme van de kleine

Deel Deze Pagina