Na de bavalling neemt mijn zusje een stokbroodje broodje filet american voor me mee van de delifrance. Ik at deze standaard elke maand als de waren gekomen. De rest van de maand at ik ze niet alleen die ene week! Dus ja daar verlang ik wel weer naar. Die geur ook als je voorbij de delifrance loop jammie......... Ben alleen benieuwd of en wie er aan denkt na de bevalling hihihihi Normaal strijkte ik altijd alles, maar sinds ik zwanger ben bijna niet meer. Het kost me te veel moeite. Ik kan nu maar 1 of 2 dingen strijken en dan doet het zeer aan mijn bekken Dekbedhoezen vouw ik ook altijd dubbel tijdens het strijken. Ik moet wel zeggen dat een hele goede strijkplank en strijkijzer heb in combinatie met makkelijk te strijken beddegod. Mijn strijkplank is namelijk extra breed en lang ivm de kleding van mijn man. Hij is namelijk 2 meter en een beetje en ook fors. Ik ga zo maar weer op de bank liggen denk ik, mijn bekken beginnen nu alweer zeer te doen Van de week eerst eens een bekkenband gaan halen zoals de huisarts zei want dit is geen doen meer zo. Groetjes doeggggg
Janne niet meer Janne, bedankt voor de tip. Ga het eens proberen om een dekbedhoes te stijken (grote kans dat ik het na 5 min. opgeef ) Dizzy, volgens mij heb je al een heel mooi verjaarskado gehad. Moet je schoonvader nou een andere keer onder het mes, of hoeft het helemaal niet? Ik kan de stoel in principe ophalen. Ik ga vanmiddag bellen voor een afspraak. Als ik hem mooi genoeg vind voor 140,-- neem ik hem gelijk mee. En badpak voor 5,-- is niet duur, als de rek er tenminste niet uit is. Begin nou wel nieuwsgierig te worden, want volgens je laatste foto heb jij helemaal nog geen zwangerschapsbadpak nodig Ik heb een badpak en een bibkini-achtig ding van m'n schoonzus gekregen. Ik hoef dus niks te kopen, als ik ga zwemmen.
AHa Volk gelukkig! Ja ik heb nu toch wel buik vind ik heeft ook goed zeer gedaan de laatste dagen volgens mij allemaal groeipijn ofzo. kijk maar uit Jopie met je rug als je de stoel moet inladen. Schoonvader hoeft deze week geen OK maar wellicht later in februari, hebben nu even iets geprobeerd met medicijnen dus weer afwachten. idd mooi kado voor de verjaardag. PRDM ik dnek dat fysio en zo´n band je misschien wel kunnenhelpen wat rot voor je zeg. sterkte ermee
Jullie hebben ook echt geen geduld hè PRDM, dat broodje filet zet je gewoon op het lijstje belangrijke dingen bij de bevalling voor je man Ik kan nu ook wel merken dat het wat moeilijker gaat hoor. Heb dan wel geen BI maar ik kan het nu wel voelen dat ik gisteren en vandaag druk ben geweest. Zometeen komen m'n ouders. M'n pa komt de laatste dingetjes in de babykamer ophangen, zoals de gordijnrails en het plankje boven de commode. Kan ik morgen gordijnen gaan bestellen. Die zijn toevallig ook nog in de aanbieding bij de Hema. Komt dus mooi uit, want daar had ik ook gordijnen uitgezocht
Oke Jopie je hebt me overgehaald, heb net nieuwe foto gemaakt, moet hem nog even op pc zetten, momentje geduld dan
Oja dacht ik ook aan Pizza, ga ik na zwangerschap direct eten, kan iknu niet verdragen maar vind het heerlijk. =P~
Kijk dat bedoel ik zelf na 29 weken komt er dan toch een buikje aan! ik kon tot donderdag gewoon nog mijn eigen broeken aan, maar wegens buikpijn nu beter van niet denk ik
Ach het kamertje is maar klein maar alles past erop . en de kleine heeft er toch geen weet van dat het geen balzaal is
hahahaha mijn man haat lijstjes! wat leuk weer een buikfoto. En ook een leuk kamertje. Daar maak ik pas foto's van als de muurschildering erop zit. Nog een weekje wachten En over 9 weken dan kan het grote werk beginnen...........
IK ben helaas niet zo crea als jullie maar ach ieder zijn ding. ga wel nog knuffels fotograferen en op canvas laten drukken voor aan de muur lijkt me wel leuk.
Hai dames Alles goed met jullie, met mij en de kleine natuurlijk gaat alles prima! Gister heb ik het kraampakket binnen gekregen en ik moet zeggen dat er veel rare dingen inzitten hahaha. Wat wel leuk is dat ze er een paar cadeautjes bij hebben gedaan een luiertas, tutteldoekje en een groeimeter met knuffeltjes eraan echt schattig! Hebben jullie je kraampakket al binnen en zaten daar ook leuke cadeautjes in? Groetjes nandine
Hoi hoi, Dientje inmijn kraampakket zat een rugtas als verzorgingstas te gebruiken en verder alleen functionele spullen zoals verbanden ed, geen knuffels ofzo goede dag gehad weinig misselijk en zelfs taart gegeten, nu wel dus misselijk maar dat had ik er graag voor over. is erg rustig verder hier vanavond dus ben denk ik ook maar weer weg zo. tot later